| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 3/8/14 בוקר יום ראשון 3.8.2014וול סטריט - במהלך סופ"ש ירד מדד ה S&P כ 2.29% וסגר על 1925 מדד הנסאדק איבד כ 2.4% וסגר על 4352 מדד ה VIX רשם זינוק של כ 30% שזה זינוק שהיה צפוי בסדר גודל כזה או אחר כפי שכבר רשמתי שבוע שעבר הרקע לירידות בוול סטריט הוא על הנייר בעיקר קצת גיאו פוליטי וקצת כלכלי וזה מתערבב ביחד יש את ארגנטינה שהועלה חשש שתהפוך לפושטת רגל (זה נושא שאמור להיסגר איכשהו ולרדת מהכותרות לדעתי) יש קצת את הבנק הפורטוגלי כבר לפני שבוע אבל זה ירד מהכותרות ויש את העניין הרוסי עם הסנקציות שם + ואפשר להוסיף גם את המצב המזרח התיכוני שאנחנו בו במרכז לסיכום: אני מעריך נכון לרגע זה שהמדדים ירגעו ויחזרו למעלה גם אם זה יקח שבוע או יותר (זה אופיני לאוגוסט) גם ה S&P וגם הדאקס מנשקים כרגע אזורי תמיכה אבל נכון להיום אני בדיעה שרשמתי ביום חמישי שנזילה בוול סטריט אמורה להיות נקודתית זמנית וחולפת ואני מאמין ומקווה שיחזרו לקבוע שיאים חדשים מדד המעו"ף ניסחר על רקע "צוק איתן" אבל גם על רקע הנעשה בעולם ואולי אף יותר ביום חמישי איבד המדד 0.45% וסגר באיזור 1392 כשהוא לא יורד מ 1390 אפשר לומר שמי שריכז את מירב ההכבדה על המדד היו המניות הדואליות סך השפעתן השלילית של הדואלית הסתכם ב כ 0.37% לזה אפשר להוסיף את כיל ומניות הגז אבל מניות הבנקים שמרו על חוסן יוצא דופן ורשמו בעיקרון יום ירוק לסיכום: סביר שיהיה היום יום שלילי על רקע המסחר בחו"ל בסופ"ש אבל בעיקרון אני עדיין חושב ועד להודעה חדשה שללא אירוע חריג המדד יפרוץ כלפי מעלה בטווח הקצר דהיינו תוך שבוע עד שבועות ואני נוקב יעד ראשון 1414 ובנוסף מסייג את זה בללא אירועים חריגים מדד 75 איבד ביום חמישי 0.97% וסגר באיזור 865 סה"כ במהלך שבוע שעבר איבד המדד 1.81% והוא מתקרב שוב ל 850 אני מקווה שהיא תשמש לו משענת שוב ולאו דוקא ברמה היומית סה"כ מתחילת השנה איבד המדד קרוב ל 13% אני עדיין נותר עם הערכה שהוא יתאושש ולא יפתיע אותי אם בטווח הקצר יעדים כלפי מעלה נותרו אותם יעדים מסקירות קודמות הבוקר הארבירטאז הוא שלילי בשיעור של כ 0.4% הדאקס איבד בסוף שבוע ביום שישי כ 2% נוספים אבל הוא נושק לרמת תמיכה 9200 גם אצלו אני מאמין שללא אירועים חריגים הוא ימצא את הדרך חזרה למעלה כבר בטווח הצקר אני מקווה שארגנטינה (ולפניה בנק פורטוגלי זה לא סוג של כדור שלג ושלא נישמע בשורות נוספות ) ביום שלישי הקרוב תכריז אוסטרליה על הריבית שלה (אם היא תשונה כלפי מעלה זה ילחיץ אבל מניח שלא תשונה) גם דו"ח תעסוקה יפורסם שם למחרת באירופה תיקבע השבוע הריבית שוב שזה תמיד אירוע חשוב ובפרט על רקע הכנה לדיפלציה והרצון לעודד צמיחה אצלנו נושא המלחמה נימצא עדיין בכותרות טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1384 עד 1394 אני בספק אם המדד ירד מ 1387/8 היום אבל זה אפשרי להתקרב ל 1384 בכל אופן המדד יכול תיאורטית לרדת עד 1372 ברמת המגמה בטווח הקצר ולא תוך יומית כמובן וגם זה בספק אבל אני מצפה שהוא יתאזן ויעלה בחזרה כפי שכבר כתבתי לעיל יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה ובתפילה לשלומם של חיילי צה"ל יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |