TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 3/8/14
בוקר יום ראשון 3.8.2014

וול סטריט -

במהלך סופ"ש ירד מדד ה S&P כ 2.29% וסגר על 1925
מדד הנסאדק איבד כ 2.4% וסגר על 4352
מדד ה VIX רשם זינוק של כ 30% שזה זינוק שהיה צפוי בסדר גודל כזה או אחר כפי שכבר רשמתי שבוע שעבר
הרקע לירידות בוול סטריט הוא על הנייר בעיקר קצת גיאו פוליטי וקצת כלכלי
וזה מתערבב ביחד
יש את ארגנטינה שהועלה חשש שתהפוך לפושטת רגל (זה נושא שאמור להיסגר איכשהו ולרדת מהכותרות לדעתי)
יש קצת את הבנק הפורטוגלי כבר לפני שבוע אבל זה ירד מהכותרות
ויש את העניין הרוסי עם הסנקציות שם + ואפשר להוסיף גם את המצב המזרח התיכוני שאנחנו בו במרכז

לסיכום:
אני מעריך נכון לרגע זה שהמדדים ירגעו ויחזרו למעלה
גם אם זה יקח שבוע או יותר (זה אופיני לאוגוסט)
גם ה S&P וגם הדאקס מנשקים כרגע אזורי תמיכה
אבל נכון להיום אני בדיעה שרשמתי ביום חמישי שנזילה בוול סטריט אמורה להיות נקודתית
זמנית וחולפת ואני מאמין ומקווה שיחזרו לקבוע שיאים חדשים


מדד המעו"ף ניסחר על רקע "צוק איתן" אבל גם על רקע הנעשה בעולם ואולי אף יותר
ביום חמישי איבד המדד 0.45% וסגר באיזור 1392 כשהוא לא יורד מ 1390
אפשר לומר שמי שריכז את מירב ההכבדה על המדד היו המניות הדואליות
סך השפעתן השלילית של הדואלית הסתכם ב כ 0.37%
לזה אפשר להוסיף את כיל ומניות הגז
אבל מניות הבנקים שמרו על חוסן יוצא דופן ורשמו בעיקרון יום ירוק

לסיכום:
סביר שיהיה היום יום שלילי על רקע המסחר בחו"ל בסופ"ש
אבל בעיקרון אני עדיין חושב ועד להודעה חדשה שללא אירוע חריג המדד יפרוץ כלפי מעלה בטווח הקצר דהיינו תוך שבוע עד שבועות
ואני נוקב יעד ראשון 1414 ובנוסף מסייג את זה בללא אירועים חריגים


מדד 75 איבד ביום חמישי 0.97% וסגר באיזור 865
סה"כ במהלך שבוע שעבר איבד המדד 1.81% והוא מתקרב שוב ל 850
אני מקווה שהיא תשמש לו משענת שוב ולאו דוקא ברמה היומית
סה"כ מתחילת השנה איבד המדד קרוב ל 13%
אני עדיין נותר עם הערכה שהוא יתאושש ולא יפתיע אותי אם בטווח הקצר
יעדים כלפי מעלה נותרו אותם יעדים מסקירות קודמות


הבוקר הארבירטאז הוא שלילי בשיעור של כ 0.4%
הדאקס איבד בסוף שבוע ביום שישי כ 2% נוספים אבל הוא נושק לרמת תמיכה 9200
גם אצלו אני מאמין שללא אירועים חריגים הוא ימצא את הדרך חזרה למעלה כבר בטווח הצקר
אני מקווה שארגנטינה (ולפניה בנק פורטוגלי זה לא סוג של כדור שלג ושלא נישמע בשורות נוספות )
ביום שלישי הקרוב תכריז אוסטרליה על הריבית שלה (אם היא תשונה כלפי מעלה זה ילחיץ אבל מניח שלא תשונה)
גם דו"ח תעסוקה יפורסם שם למחרת
באירופה תיקבע השבוע הריבית שוב שזה תמיד אירוע חשוב ובפרט על רקע הכנה לדיפלציה והרצון לעודד צמיחה
אצלנו נושא המלחמה נימצא עדיין בכותרות

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1384 עד 1394
אני בספק אם המדד ירד מ 1387/8 היום אבל זה אפשרי להתקרב ל 1384
בכל אופן המדד יכול תיאורטית לרדת עד 1372 ברמת המגמה בטווח הקצר ולא תוך יומית כמובן
וגם זה בספק
אבל אני מצפה שהוא יתאזן ויעלה בחזרה כפי שכבר כתבתי לעיל

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
ובתפילה לשלומם של חיילי צה"ל
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il