TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 27/7/14
בוקר יום ראשון 27.7.2014

וול סטריט -

כמו שציינתי בסוף שבוע שעבר המדדים בוול סטריט עלולים לרשום ירידה על רקע ההתקרבות לרמות השיא
בפועל ירדו המדדים בוול סטריט כחצי אחוז
מדד הנסדאק סגר ב 4450
ה S&P סגר ב 1978

רוב הסיכויים שניראה דשדוש עד דשדוש יורד
כלומר הירידה בסופ"ש עלולה להחריף בטווח הקצר בוול סטריט
כאשר ימתינו לסוף שבוע הנוכחי לראות את דו"ח התעסוקה
היעדים למדדים שם נותרו אותם היעדים
אבל ניכר על ה VIX שהוא מתכנן זינוק מסויים לפחות בטווח הקצר
אחרי הכל אנחנו עוד רק ניכנסים לאוגוסט וזה חודש לפחות בחלקו הראשון בעייתי


מדד המעו"ף ניסחר על רקע הלחימה בעזה וממתין לסיומה או אולי לקרן אור של הפסקת אש
במהלך השבוע החולף ירד מדד המעו"ף מספר נקודות בודד וסגר ב 1398
יום חמישי הוסיף המדד 0.13% לא משמעותי כאשר פקיעה עצמה היתה באיזור 1402
אף מניה לא ביצעה מהלך משמעותי
מניות הבנקים שומרות על איזון
סקטור הגז שומר על מוד כללי של דשדוש אבל בנטייה לעליות

לסיכום:
סה"כ יעד הכי קרוב נותר מבחינתי 1414
יעדים הבאים הם 1424 --> 1440 --> 1480
אבל בטווח הקצר מה שקובע זה הבשורות מהמגרש העזתי לצערינו
ולזה צריך להוסיף את המצב בוול סטריט ובדאקס כרגיל
בשבוע החולף ראינו השפעה מינורית על המדד מצד המצב הלחימתי אבל ברור שזה נפיץ
מלמטה יש את רמות 1392 --> 1388 -- > 1382/4 --> 1370


הבנקים ומדד 75 אמורים לטפס לדעתי לולי המצב הכללי ביטחוני
אני מאוד מקווה שכל הלחימה בעזה תסתיים תוך שבועות

הבוקר הארביטראז הוא שלילי מינורי כ 0.11%
וול סטריט עמוסה השבוע בנתנוי מקרו אבל עדיין כל ירידה שם לצורך עלייה וקביעת שיא חדש
הדאקס ביצע נסיגה של 1.53% ביום שישי
הוא עלול להחריף מעט את הנסיגה שלו אבל לדעתי יחזור את כל הדרך למעלה
אצלנו מחר בנק ישראל יקבע את הריבית - כניראה שתיוותר ללא שינוי
בוול סטריט מחר הנתון היחיד הוא צפי מכירות בתים
כל יום אפרט אלו נתונים על הפרק השבוע
מאחר ויש לא מעט נתונים הן מוול סטריט והן מהעולם

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1392 עד 1398
סביר שהפתיחה תהיה שלילית
המדד מסוגל לרדת גם ל 1388
אבל באופן כללי ולא תוך יומי אני מניח שלא ניראה ירידות מעבר לנמוך החודשי על רקע הלחימה בעזה
אני מקווה שישברו את החמאס ללא צורך בכיבושה של עזה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il