| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 16/7/14 בוקר יום רביעי 16.7.2014המדדים בוול סטריט איבדו גובה בלילה מדד הנסדאק ירד 0.54% ה S&P איבד 0.19% ברקע עמד האומה של גנט ילין שגרם לאיבוד גובגה במדדים ילין אמרה דבר לא מפתיע במיוחד - ככל ששוק העבודה ימשיך להפתיע לטובה כך הריבית תעלה יותר מוקדם ויותר גבוה שום דבר בזה לא מפתיע כבר כתבתי על זה מספיק פעמים בסקירות של החודשים האחרונים היום כבר פחות מסתכלים על צימצום תוכנית הרכישות אלא על הריבית אבל אומר שוב נקודה מענינת יש בוול סטריט סוג של פלונטר מצד אחד - יש את צימצום הרכישות שמתנהל כסידרו מצד שני כל עוד הוא מתנהל כסידרו עקב נתוני שוק עבודה טובים אז סביבת הריבית הנמוכה בסיכון מצד שני אם הנתונים יפתיעו לרעה אז צימצום הרכישות בסיכון האמצע הוא דשדוש של מצב שוק העבודה ולא קפיצות בדילוגים לכאן או לכאן בינתיים הדוחות לעונה הנוכחית ניראים טובים באופן כללי לסיכום: אני נותר עם יעד 4800 למדד הנסדאק ויעד 2000 עד 2100 ל S&P ציינתי אתמול שאקבל בהבנה וברצון ירידות בוול סטריט על מנת שהמצב יתאזן מול המצב הקיים בארץ עד שהבעיה הביטחונית תחלוף ולא יווצר עיוות מדד המעו"ף פתח אתמול בסדרבאיזור 1404/5...לא עוצמתי מידי כי איזנו אותו עקב העלייה בפריגו וזו גם הפתיחה שהערכתי מראש פחות או יותר לאחר מכן המדד החל לזלוג בהדרגה עד שמחק את העלייה היומית שלו וסגר ללא הכרעה למעט פריגו וקצת הגז אף מניה במדד לא רשמה יום ירוק כל מניות המדד הושפעו מביטול הפסקת האש וגם נירתמו לוויסות של הזינוק בפריגו לדעתי לסיכום: המדד עומד באיזור 1396/7 הוא לא צפוי לפתוח בגל עולה בימים הקרובים אבל מבחינתי המצב נותר שוורי וכל ירידה לצורך עלייה בו ואני עדיין מאמין ב 1414 ואקבל בברכה את 1480 יש לקחת בחשבון זליגה נוספת לאיזור 1370 אנחנו תחת מצב ביטחוני לא ברור והוא יקרין גם על השוק בטווח הקצר מדד הבנקים צפוי ללחוץ את המדד כלפי 1280 בטווח הקצר סה"כ הוא ניסחר באופן כללי בין 1260/70 ל 1340 גם למדד הבנקים יש לדעתי מה לתת אבל במצב הנוכחי רצוי להמתין הבוקר הארביטראז שלילי בשיעור של כ 0.35% חוזה S&P ניסחר כרגע על קו האפס לא משמעותי הדאקס איבד אתמול 0.65% על רקע פירסום סקר ה ZEW הרמה שהיא קו אדום עומדת על 9600 כאשר הדאקס עומד באיזור 9700 אני נותר עם יעד 10400 לדאקס באופן כללי אתמול פורסם מדד המחירים לצרכן בארץ שעמד על 0.3% היום יפורסם מדד המחירים ליצרן בארה"ב ב 15:30 בלילה תמשיך להעיד יו"ר הפד גנט ילין טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1388 עד 1400 סביר לי שהמדד ילך היום לבקר ב 1388 או ב 1390 סגירה מתחת 1388 כבר עלולה לשלוח אותו לכיוון 1370 בחזרה מצד שני סגירה היום ב 1398 ומעלה תיחשב מעודדת באופן כללי - לצערי המצב הביטחוני בעייתי מאוד מתמודדים כאן מול אירגון ולא מול מדינה כך שקשה להגיע לאיזו נקודת הכרעה אני מקווה שהברדאק הזה יסתיים בקרוב ושוב אני חוזר על ההנחה שאני מצפה שללא החמרה גדולה מידי במצב אז ת"א תעשה מהלך מגמה שפיצי כלפי מעלה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |