TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 1/7/14
בוקר יום שלישי 1.7.2014

וול סטריט -

לא בוצעה תנודה משמעותית בלילה בוול סטריט
אני שמח לציין שמדד הנסדאק חצה את ה 4400 ללא התבססות עדיין
אבל כמו שכבר אמרתי זה ניראה קרוב והתבססות כזו תוביל אותו קרוב ל 10 אחוז למעלה
עד 4800 אני מעריך
בשלב זה ניראה שהמדדים בסטנד ביי לקראת דו"ח התעסוקה ביום חמישי
באופן כללי אנחנו בחודש יולי ואנחנו עדיין נימצאים במצב של התכנסות מחירים
דיברתי על זה לפני שבוע כבר וזה עדיין בתוקף בכל המדדים המרכזיים

מדד המעו"ף -

מדד המעו"ף ביצע אתמול יום של היפוך מינורי ואני מדגיש זה לא היפוך קלאסי או משמעותי מידיי בשלב הזה
סה"כ עלה המדד 0.15% כשהוא סוגר על 1388 ורואה בנמוך היומי שלו 1383
התרומה המשמעותית הגיעה מהמניות הדואליות פריגו ונייס
יחד הסתכמה תרומתם בערך ב 0.15%
בזק תרמה עוד קצת וביחד עם פז נפט זה עוד 0.14%
אבל בזה זה הסתיים
מניות הבנקים לא השתתפו
סקטור הגז הכביד
סה"כ קיבלנו סיבוב פרסה מינורי שתלוי עדיין על בלימה

לסיכום:
עלה מעט הסיכוי של המדד לבצע התרוממות קלה ולא יותר מיזה ועד 1400 במקרה הטוב
בגדול המדד עוד יחזור ל 1414 אבל ניראה שזה ימתין אולי לסוף השבוע
במונחים של יולי אני מעריך שלא יגיע כל כך מהר אלא ימשך הדשדוש והנדנדה
אנחנו גם נימצאים בסיטואציה ביטחונית לא ברורה פנים וחוץ בטווח הקצר

מדד 75 -

ללא שינוי ניכר אבל הוא שומר על ה 890
איזור ה 904/5 הוא החסם הקרוב
סה"כ יעד כללי הוא 940 ו 980
שבירת ה 890 תוביל בקירוב ל 850


הבוקר הארבירטאז הוא שלילי בשיעור של 0.2%
חוזה S&P חיובי כרגע קל בשיעור של כ 0.1%
הדאקס סגר כמו המעו"ף בעצם בתנועה מינורית עולה
אנחנו כרגע במיתאם כמעט מלא מולו בניטרול השפעות ביטחוניות אצלנו
סה"כ אני נותר עםן 10400 כיעד לדאקס
היום בסביבות 11:00 יפורסם נתון מדד מנהלי הרכש ייצור בגרמניה שאמור להשפיע על המגמה התוך יומית / יומית
בשעה 17:00 מדד ה ISM היצרני בארה"ב
הזהב - ממשיך לצבור תאוצה
הנפט - כבר ארחיב שוב בעניין
הדולר מתקרב לשפל של 2011 (אחריו יש את השפל של 2008)

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1383 עד 1390
הפתיחה אמורה להיות שלילית קלה
אבל אני מדגיש - לא ברור לי איך השוק יגיב למצב הביטחוני אחרי הידיעות המרות אתמול
בד"כ מצבים כאלה נוטים להסתיים ולהיעלם
בכל אופן בניטרול המצב אז זה הטווח המצויין כאשר אני כבר ציינתי שאני חושד שנבקר שוב באיזור 1383 לפחות לפני שנמשיך מעלה
גם אם המדד יפתח שלילי מבחינתי כל ירידה לצורך עלייה


יום רגוע ומוצלח לכולנו (יום כואב מאוד גם ותנחומים למשפחות הנירצחים)
יראה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il