TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 26/6/14
בוקר יום חמישי 26.6.2014 יום הפקיעה

מצב נוכחי -

ה S&P הוסיף בלילה 0.48% כמעט כאילו לא ירד אתמול
כלומר הוטא שוב בשאיפה לכיוון 2000
אבל בשלב הזה שלו המשך תנועה צידית והתכנסות מחירים לא תפתיע אותי
מדד הנסאק במקביל שוב חותר ל 4400 והא קרוב קרוב ...מאוד אשמח לראות התבססות של של המדד שם מעל לרמה הזו ...אבל אני בספק אם זה יבא כל כך מהר
כל זה קרה בלילה למרות שני נתוני מקרו לא טובים
התמ"ג האמריקאי הראה על כיווץ
מדד אימון הצרכנים הציג גם הוא קריאה לא טובה
אבל ההסבר לנתון הניח את דעת המשקיעים
הקריאה הלא טובה של התמ"ג נבעה משני גורמים:
1. מזג האויר של תחילת הזנה
2. רפורמת הבריאות של אובאמה
הצפי הוא לשיפור בקריאות הבאות...ומטב שכך יהיה וכבר אמרתי לפני חודש מספר פעמים
אם מצמצמים ברכישות אז צריך שזה יגובה בצמיחה ...אחרת זה פלונטר ועוד ימים יגידו

לסיכום:
בסוף השבוע יבחנו בוול סטריט רמות השיא
ניראה אם מדד הנסאק מתבסס מעל 4400 או שוב נסוג והולך להתכנסות
ה S&P נותר עם יעד 2000 באופן כללי


מדד המעו"ף כמו מדד המעו"ף לפני פקיעה...תנועה מכוערת ...על גבול ההזוי אפילו אבל זה מה יש וזה אפילו דיי תואם את מצב הדאקס אם כי הדאקס עושה את זה בצורה יפה יותר לעיין
בכל אופן מדד המעו"ף איבד אתמול כאחוז וסגר ב 1388/9
מחזור המסחר היה ממוצע לחלוטין
ואפשר לומר שביחס לגודל התנועה הוא אפילו נמוך
מניות הבנקים משכו למטה בשיעור של 0.35%
המניות הדואליות בראשות אופקו משכו למטה בעוד 0.2%
סקטור הגז משך למטה בעוד 0.15%

לסיכום:
שיקולי הפקיעה שיחקו כאן תפקיד מרכזי ובזה אין ספק
יחד עם זאת בוצע מעין ישור קו עם המצב בדאקס
שני המדדים הלכו לתחתית טווח הדשדוש
אלא שהמעו"ף עשה את זה מכוער הרבה יותר וזה ניראה כמו שיקולי פקיעה
שורה תחתונה - אני ממשיך לומר שהמדד יחזור בחזרה ל 1414 מינימום


מדד 75 - איבד אתנול 0.91% וסגר על 895
סה"כ הוא עדיין שומר על ה 890 אבל מצד שני חשוב לציין שהוא מדד בעייתי מאוד לקריאה בטווחים קצרצרים ונוטה להפתיע בשינויי כיוון קצרים
אני נותר עם יעד לרמות 940 ו 980 באופן כללי


הבוקר הארבירטאז הוא חיובי בשיעור של 0.4%
חוזה S&P חיובי קל לא משמעותי וסביר שניראה עליות לפחות בחלק מהלילה הקרוב
וכבר אמרתי שמדד הנסאק יותר חשוב כרגע ברמת ה 4400
הדאקס נימצא בתחתית הדשדוש שלו וכבר אמרתי שהוא יבצע התכנסות מחירים וזה מה שהוא ביצע בפועל
אין לי סיבה לא להאמין שהוא לא יחתור ליעד שלי 10400...אם כי בניגוד לפעמים קודמות זה יעד מוערך בלבד ולא יעד "נעול" כמו שאני נוהג לומר לפעמים
היום אין נתונים משמעותיים למעט תביעות האבטלה השבועיות

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
זה יום פקיעה ולא ברור לי היכן יפקעו...סביר שהיא תהיה חיובית
אני יכול להעריך 1394/5 כפתיחה בלי שום קשר לפקיעה
באופן כללי תיתכן נסיגה לאחר מכן תוך יומית אבל מעריך שהיום הזה בכל מקרה אמור להסתיים ירוק


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il