| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 25/6/14 בוקר יום רביעי 25.6.2014 יום לפקיעהה S&P והמדדים בוול סטריט בכלל ירדו בלילה כאשר ה S&P מאבד 0.64% בסיכום לילה כל זה לאחר לילה שתחילתו ירוק כאשר ה S&P כבר ראה כמעט 1970 מדד הנסדאק ביקר ב 400 מה שקרה בלילה האחרון תואם אחד לאחד את מה שאמרתי החל מיום ראשון הנסדאק ראה 4400 ונסוג ה S&P נסוג גם הוא שניהם להערכתי ניכנסו להתכנסות מחירים אגב מצד המקרו הנתונים רק הפתיעו לטובה הן מכירות הבתים עם נתון פגז והן מדד אמון הצרכנים ...ובכל זאת ירדו למה ? כי צריך התכנסות מחירים לפני שממשיכים וזה תהליך טיבעי בשלב זה כלומר אני מעריך שלא מדובר במשהו דרמטי סה"כ נעל ה S&P על 1950 בחזרה...קרי רמת הפריצה שלו האחרונה שתי הרמות מתחת הן 1940 ו 1920 נכון לרגע זה ואין לי סיבה לא לצפות שהוא ישאף ל 2000 בהמשך הדרך אצל מדד הנסדאק כבר אמרתי מתחילת השבוע ש 4400 בעייתית אם הוא יצליח להתבסס מעליה זה יחשב משמעותי מדד המעו"ף מתחילת השבוע שזה שבוע פקיעה מבצע תנועות של עד 0.1% בסיכומי יום וסה"כ נע בין 1402 ל 1406/7 כאשר רוב הזמן הוא מסתובב סביב 1403/4 מחזורי המסחר ממשיכים להיות נמוכים עד ממוצעים אתמול איבד המדד 0.05% בסיכום יום בסגירה על 1403/4 עיקר ההשפעה השלילית באה מצד הדואליות עם מינוס 0.25% לערך מניות הבנקים שמרו על נייטרליות בזק וסקטור הגז תמכו את המדד אבל זה כמובן לא מספיק ללא הבנקים לסיכום: המדד נע בטווח דשדוש בשלב זה של 1390 עד 1408 אנחנו בעונת "המלפפונים"...כלומר זה אופיני בדרך כלל לזמן הזה ההתנהגות המדשדשת או אפילו נטייה לשליליות אבל בגדול - אני אמשיך לצפות שהמדד יפרוץ קדימה זה לא משנה אם הוא יזגזג עוד קצת - 1414 אני מאמין שתפרוץ את הדרך מדד 75 תחום נכון להיום בין 890 ל 910 זה תחום התנועה שלו בעצם כבר חודשיים אני מקווה שלא ניראה אותו נותן פוש נוסף למטה לכיוון ה 850 אני כן מצפה שבכל מקרה הוא יחזור לפחות ל 940 וייצר גל עולה בחזרה הבוקר הארביטראז שלילי בשיעור של 0.23% חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי קל הדאקס סגר אתמו7ל לבסוף חיובי 0.17% אבל סביר שהוא יכתיב הבוקר את ההתנהגות בת"א סה"כ טווח התנועה שלו כרגע הוא 9870 עד 10000 אני ממשיך לצפות שהוא ישיג את 10400 מינימום אבל הוא מסוגל תחת לחץ לרדת לרמות ה 9700/800 בדרך הנפט - ממשיך לעניין אותי באופן כללי כפי שכבר ציינתי השבוע הזהב באופן כללי ניראה לי בדרכו ל 1360 דולר לאונקיה היום במרכז - ב 15:30 - הזמנות מוצרים ברי קיימא + התמ"ג בארה"ב אלו נתונים בעלי חשיבות גדולה אבל לא בהכרח שהם יכתיבו את המגמה היומית טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1400 עד 1404 זה טווח מאוד סולידי ויש מצב שהמדד ירד ממנו לכיוון 1397 היה לי אינדיקטור מאתמול שהמדד אמור לבקר בנמוך השבועי שלו יתכן שהוא יבצע את זה כבר בפתיחה הבוקר באופן כללי אני ממשיך לצפות שהוא יתרומם בחזרה ל 1414 ויפרוץ דרך יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |