TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 25/6/14
בוקר יום רביעי 25.6.2014 יום לפקיעה

ה S&P והמדדים בוול סטריט בכלל ירדו בלילה כאשר ה S&P מאבד 0.64% בסיכום לילה
כל זה לאחר לילה שתחילתו ירוק כאשר ה S&P כבר ראה כמעט 1970
מדד הנסדאק ביקר ב 400
מה שקרה בלילה האחרון תואם אחד לאחד את מה שאמרתי החל מיום ראשון
הנסדאק ראה 4400 ונסוג
ה S&P נסוג גם הוא
שניהם להערכתי ניכנסו להתכנסות מחירים
אגב מצד המקרו הנתונים רק הפתיעו לטובה
הן מכירות הבתים עם נתון פגז והן מדד אמון הצרכנים ...ובכל זאת ירדו
למה ? כי צריך התכנסות מחירים לפני שממשיכים וזה תהליך טיבעי בשלב זה
כלומר אני מעריך שלא מדובר במשהו דרמטי
סה"כ נעל ה S&P על 1950 בחזרה...קרי רמת הפריצה שלו האחרונה
שתי הרמות מתחת הן 1940 ו 1920 נכון לרגע זה
ואין לי סיבה לא לצפות שהוא ישאף ל 2000 בהמשך הדרך
אצל מדד הנסדאק כבר אמרתי מתחילת השבוע ש 4400 בעייתית
אם הוא יצליח להתבסס מעליה זה יחשב משמעותי


מדד המעו"ף מתחילת השבוע שזה שבוע פקיעה מבצע תנועות של עד 0.1% בסיכומי יום
וסה"כ נע בין 1402 ל 1406/7 כאשר רוב הזמן הוא מסתובב סביב 1403/4
מחזורי המסחר ממשיכים להיות נמוכים עד ממוצעים
אתמול איבד המדד 0.05% בסיכום יום בסגירה על 1403/4
עיקר ההשפעה השלילית באה מצד הדואליות עם מינוס 0.25% לערך
מניות הבנקים שמרו על נייטרליות
בזק וסקטור הגז תמכו את המדד אבל זה כמובן לא מספיק ללא הבנקים

לסיכום:
המדד נע בטווח דשדוש בשלב זה של 1390 עד 1408
אנחנו בעונת "המלפפונים"...כלומר זה אופיני בדרך כלל לזמן הזה ההתנהגות המדשדשת
או אפילו נטייה לשליליות
אבל בגדול - אני אמשיך לצפות שהמדד יפרוץ קדימה
זה לא משנה אם הוא יזגזג עוד קצת - 1414 אני מאמין שתפרוץ את הדרך

מדד 75 תחום נכון להיום בין 890 ל 910
זה תחום התנועה שלו בעצם כבר חודשיים
אני מקווה שלא ניראה אותו נותן פוש נוסף למטה לכיוון ה 850
אני כן מצפה שבכל מקרה הוא יחזור לפחות ל 940 וייצר גל עולה בחזרה


הבוקר הארביטראז שלילי בשיעור של 0.23%
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי קל
הדאקס סגר אתמו7ל לבסוף חיובי 0.17%
אבל סביר שהוא יכתיב הבוקר את ההתנהגות בת"א
סה"כ טווח התנועה שלו כרגע הוא 9870 עד 10000
אני ממשיך לצפות שהוא ישיג את 10400 מינימום
אבל הוא מסוגל תחת לחץ לרדת לרמות ה 9700/800 בדרך
הנפט - ממשיך לעניין אותי באופן כללי כפי שכבר ציינתי השבוע
הזהב באופן כללי ניראה לי בדרכו ל 1360 דולר לאונקיה
היום במרכז -
ב 15:30 - הזמנות מוצרים ברי קיימא + התמ"ג בארה"ב
אלו נתונים בעלי חשיבות גדולה אבל לא בהכרח שהם יכתיבו את המגמה היומית

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1400 עד 1404
זה טווח מאוד סולידי ויש מצב שהמדד ירד ממנו לכיוון 1397
היה לי אינדיקטור מאתמול שהמדד אמור לבקר בנמוך השבועי שלו
יתכן שהוא יבצע את זה כבר בפתיחה הבוקר
באופן כללי אני ממשיך לצפות שהוא יתרומם בחזרה ל 1414 ויפרוץ דרך

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il