TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 23/6/14
בוקר יום שני 23.6.2014 שבוע הפקיעה

בסוף השבוע הוסיף ה S&P כ 0.3% במצטבר בשני ימי מסחר
היום הוא עומד על 1962 כשהוא חוצה את 1950
יעד קרוב הוא 1980 אבל סבירות גבוהה שהוא ישיג את ההערכה הכללית שלי ל 2000
זה לא הערכה עוצמתית כמו ההערכה שנתתי ל 1950 במהלך השבועיים האחרונים
אבל עדיין הסבירות שלה היא גבוהה
ה S&P זוחל לאיטו ואפשר לראות את זה בעוצמת התנודות

עד כאן זה כללי
אבל לא בהכרח שזה ילך חלק
מדד הנסאק קרוב קרוב ל 4400 וזה בפני עצמו עשוי להזמין מימוש מינורי
כל דבר עשוי להיות טריגר למימוש מינורי
בשביל מימוש כזה לא צריך הרבה סיבות ותירוצים
ה VIX התקרב כבר ביום רביעי לרמת ה 10 ולא יורד ממנה
כבר הערכתי שאני רואה ברמה הזו רמת בלימה שירידה ממנה תיחשב בעיניי כבר אירוע חריג


מדד המעו"ף הוסיף בסיום אתמול 0.11% לאחר יום של דשדוש מינורי ביותר מצד לצד
סה"כ סגר המדד על 1406 לערך במחזור הנוך במיוחד גם עבור יום ראשון
המניות הדואליות תרמו תרומה חיובית אפסית
מניות הבנקים כמעט ולא השפיעו
בזק תרמה תרומה חיובית של כ 0.1%
אף סקטור מוביל לא רשם תנודה משמעותית סוחפת

לסיכום:
המדד סגר בסדר סגירה שמצביעה על המשכיות חיובית
אני עדיין בדיעה שהוא יחזור ל 1414 מינימום ועם הפנים לשיא הקודם שלו 1424
כשנגיע לשם נוכל לקבוע את היעדים החדשים
לא קשה להעריך אותם כבר מעכשיו אבל מוטב לבחון עקב בצד אגודל את ההתנהלות
יש לציין את מחזורי המסחר שאין ספק שהם כבר מציקים להנהלת הבורסה ומצויין שכך
לדעתי ברוב מוחלט של הדברים אשמה הממשלה ולא הנהלת הבורסה
כלומר הכלים בידיים שלה
מצד הנהלת הבורסה צריכה לבא דחיפה והעלאה למודעות של הנושא אצל הממשלה
עיקר הבעיה נעוץ לדעתי בעודף ריגולציות ובמיסוי
אני מקווה לשמוע על רפורמה וכמה שיותר מוקדם


מדד הבנקים הוא זה שאמור לסחוף אחריו לעליות וכנ"ל להיפך
כרגע אני מעריך שהוא חותר ל 1340 והוא עומד כרגע על 1320
1340 זו רמת השיא השנתית שלו
כמובן שזה שבוע הפקיעה ויתכנו גם מניפולציות

מדד 75 אמור להגיע בטווח הקצר ל 920
משם אני מקווה שיצליח לפרוץ לכיוון 940
האיזור המשמעותי מלמטה נותר 890 עד 900


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי כרבע אחוז
הדאקס סגר את השבוע בערך כמו שעשה המעו"ף ...סגירה רחוקה מהגבוה היומי
המצב בדאקס מאותת על כך שצפויה התכנסות מחירים קלה
זה מצב שאני מעריך שתקף גם בוול סטריט לפני שתמשיך למעלה אם כי אני פחות בטוח בזה
בכל אופן הדאקס ביעד אמור להגיע ל 10400 ולא השתנה בהערכה הזו דבר
היום יחליט בנק ישראל על הריבית
חודש שעבר היה כמעט קונצנזוס שהיא תוריד ובפועל היא לא שינתה
החודש יש הערכה שהיא לא תשנה
אולי בהפוך על הפוך היא כן ...אבל סביר שהיא תשמור תחמושת ולא תעשה כלום
סחורות:
הזהב - נימצא במוד התחזקות בעיקר על רקע היחלשות הדולר לאור ההצהרות של הפד
הנפט - ממשיך להתחזק...וכבר שלחתי לכם הערכה ביום חמישי פרטית שלי
הנפט הוא סחורה שנתונה מאוד להשפעות גיאו פוליטיות בנוסף לעניין הרגיל של היצע וביקוש


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1404 עד 1410
מלמטה הטווח אמור להיות מאוד זהה לזה של אתמול
מלמעלה אני קצת מרים אותו כי המדד עשוי לנסות להתרומם ראשית ל 1410
משם ל 1414/5 הדרך קצרה
קודם ניראה איך הדאקס הולך לפתוח את הבוקר
כאשר בשעה 10:30 נקבל נתון גרמני חשוב של מדד מנהלי הרכש
וכמובן לזכור שזה שבוע הפקיעה
ובנוסף יש לנו מצב ביטחוני רגיש גם אם השפעותיו קצרות טווח

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il