| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 19/6/14 בוקר יום חמישי 19.6.2014 יום פקיעה שבועיתמצב נוכחי - ה S&P הוסיף בלילה 0.77% ופרץ את 1950 כאשר הוא סוגר על 1957 בסקירות קודמות כתבתי שהוא ילך להתמודד בחזרה עם 1950 הסבירות לרמת ה 2000 עולה מדד הנסדאק הולך כניראה ל 4400 ברקע כמובן עמדה ועידת שוק הפתוח וקביעת הריבית ראשית הריבית נישארה כמות שהיא וזה היה צפוי גם קיצוץ נוסף בתוכנית הרכישות של 10 מיליארד חודשי עבר בשלום אבל זה לא מה שהתניע את המדדים היו שם עוד שתי הודעות : 1. מחודש הבא הקיצוץ יגדל בעוד 10 מיליארד...זה אומר שהמצב לכאורה לדעת הפד הוא טוב יותר 2. היעד להעלאת הריבית לעד סוף 2015 הוגדל ב 0.25% כלומר ההערכה של הפד שהריבית תעמוד בסוף 2015 על יותר ממה שהוערך המשמעות של שתי ההודעות מבחינת המשקיעים - זה אופטימיות יתר של הפד לגבי מצב הכלכלה האמריקאית זה הספיק בשביל לעלות מכאן צריך לספק קבלות על האמריות האלה וזה עוד ייבחן לסיכום: כאמור רוב הסיכויים כרגע שה S&P צועד לכיוון ה 2000 כדאי במקביל שהנתונים שזורמים משוק העבודה לא יאכזבו כדאי גם מאוד לפד שלא יצטרך לרדת מהקיצוץ ברכישות לדעתי זה שהפד החליט להגדיל את קצב הקיצוץ זה החלטה אמיצה כי נסיגה מיזה תגרור לחץ מעתה והלאה מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.03% כלומר כמעט ללא שינוי אבל סגר על 1398/9 האיזון במדד נישמר כאשר הבנקים נייטרליים לחלוטין זה אומר שהתנודות ניקבעו סביב קו האפס כאשר השפעת הדואליות נעה סביב 0.1% חיובי שאר הסקטורים לא רשמו השפעה משמעותית על המדד לסיכום: המדד סגר כאמור מעל 1398 אתמול אפשר לראות את העידכון שלי לקראת סוף יום בו ציינתי את הרמה הזו ושסגירה מעליה תיחשב בסדר אני מקווה לראות את 1414 מינימום בקרוב אבל קודם כל פקיעה שבועית מדד 75 סגר אתמול על 906/7 אבל לא מספיק טוב ההכרעה בו עוברת להיום באופן כללי בתוך טוווח הדשדוש שלו הוא ניראה טוב כרגע הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של 0.35% בעיקר בזכות טבע חוזה S&P ניסחר ביציבות סביב קו האפס הדאקס סגר אתמול נייטראלי על 9930 וכמו שאמרתי כבר הוא צפוי לטפס ל 10030 יעד כללי שלו נותר 10400 הניקיי- שהוא מדד קשה מאוד בפני עצמו עשה את כל הדרך למעלה ליעד ראשון שלי 15400 יעד הבא שלו 16400 וגם אותו הוא אמור לכבוש הנפט ממשיך להיראות לי מאיים להתפרצות כלפי מעלה - זו עובדה שמטרידה אותי מעט מבחינת המקרו: תביעות האבטלה השבועיות כרגיל ב 15:30 ב 17:00 מדד הייצור פילדלפיה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: יש פקיעה שבועית ונקודת הפקיעה כמובן לא ברורה כמו בכל פקיעה כבר ראינו כיצד סוחר בודד יכול לשנות אותה מהותית בשבועות הקודמים בכל אופן טווח ריאלי ללא פקיעה הוא 1407 עד 1400 יעד כללי נותר 1414 כיעד ראשוני בלבד יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |