TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 18/6/14
בוקר יום רביעי 18.6.2014

עוד יום עבר בוול סטריט ...אפשר לומר כמעט חסר משמעות
ה S&P הוסיף 0.21% וסגר על 1942
כאשר אני ממשיך לומר שהוא יפגוש את 1950 שוב ויתמודד איתה
כאשר 2000 היא רמה תיאורטית בלבד
עד כאן הכל טוב ויפה

הבעיה זה הלילה הקרוב
היום בלילה ב 21:00 תיקבע הריבית בארה"ב שכמובן לא צפויה להשתנות
זה לא הנושא המרכזי...אלא יותר מה תאמר ילין בנאומה
וגם האם יצומצמו עוד 10 מיליארד מההקלה הכמותית
סביר להניח שכן יצומצמו וזה בסדר
נישאר רק הדברת מסביב וההערכות ומה תאמר ילין לגבי הצפי לריבית ומצב הכלכלה
כל זה ימשוך לחץ שם ומתח

מה שמעסיק אותי זה דבר אחד...איך יתנהגו המדדים החל מפתיחת המסחר ב 16:30 עד 21:00
אני לא רוצה לראות מפגש עם 1950 ואז זליגה מטה ב 21:00 עד לסגירה אדומה
זה מצב לא רצוי
אני כן אקבל בברכה דשדוש על האפס עד לשעה 21:00
מה שניקרא - שישמרו תחמושת ולא יבזבזו אותה על ציפיות
בכל מקרה זה לילה של צומת דרכים לפחות לטווח הקצר
הוא יכול להוביל לפריצה של 1950 או להכניס למימוש בחזרה ל 1900 או ל 1880

נוכל לקבל אולי אינדיקציה מהמצב שיהיה היום עד לסגירה במעו"ף והדאקס
בכל מקרה אני אעדכן גם במקרה של מימוש בוול סטריט האם הוא מקומי
במידה והוא יהיה מקומי בלבד אז הכל הכל פתוח ואנחנו יכולים לקבל פוש טוב במדדים בהמשך הדרך עד 2000 ומעלה ב S&P
לפי ה VIX יש מצב לזה


מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.07% וסגר סגירה סבירה קצת מעל 1398
המחזור היהי ממוצע ומטה
שום מניה במדד לא ביצעה תנודה משמעותית למעט אופקו
סה"כ הסיבוב בסקטור הגז שהיה מינורי עדיין
והאיזון בין מניות הבנקים
הובילו לסגירה הסבירה שציינתי

לסיכום:
המצב במדד מגדיל את הסיכוי לראות היום את 1400 ומעלה
השאלה היא יותר מה תהיה הסגירה במדד על רקע ועידת השוק הפתוח בלילה הקרוב
אני אשמח לראות סגירה טובה הן במדד 75 והן במדד המעו"ף
אני אדאג לעדכן מה זו סגירה טובה מבחינתי
סה"כ המדד אמור לפגוש בחזרה את 1414 מינימום בין אם ישירות ובין אם לא

מדד 75 הוסיף אתמול 0.59% וסגר על 901/2
המבחן הקרוב שלו נימצא בין 906/7 ל 910


הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל בשיעור של כ 0.1%
חוזה S&P לא משמעותי וניסחר סביב האפס
הדאקס למרות סקר ה ZEW שקיזז לו את העלייה החל משעה 12:00 אתמול הצליח בסופו של דבר לסגור חיובי על 9920 והתמודדות עם 10000 ו 10030/40 עוד לפניו והוא יגיע אליה לדעתי
סה"כ אני עדיין מצפה ליעד כללי בדאקס 10400 שהוא יעד מינימלי
מבחינת המקרו כמו שכבר אמרתי המוקד הוא בשעה 21:00 בארה"ב
יש לציין ששבוע הבא תיקבע הריבית בת"א
סביר שהיא תורד...השאלה היא רק אם ברבע אחוז או בחצי אחוז
אם תורד ברבע אחוז זה לא יעשה הרבה רעש ביחס למיקום הנוכחי במדדים
אבל הורדה של חצי אחוז תעשה רעש
הזהב בדשדוש
הנפט ניראה לי בעמדה מאוד מאיימת כלפי מעלה...עד כדי כך שאני חושש לאור הפוטנציאל שם
שאני יכול לראות בו שהוא יהיה תוצר של משבר גיאו פוליטי


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1396/7 עד 1404
חריגות מהטווח הזה יתכנו לרמת 1406/7 או מלמטה עד 1394
הפתיחה עצמה אמורה להיות מאוזנת סביב האפס
אני כן מצפה שניפגוש היום את 1400 מינימום
זה אומנם עוד שתי נקודות מדד אבל ספיצית היום קשה לצפות מהמדד להשתולל

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il