| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 16/6/14 בוקר יום שני 16.6.2014מצב נוכחי - ה S&P איבד במצטבר בשניימי מסחר של סופ"ש כ 0.4% וסגר על 1936 את יום שישי הוא סגר בעלייה של 0.31% בסגירת שבוע אופטימית סה"כ אני עדיין מצפה שהוא יחזור להתמודד עם 1950 ומעריך שכבר השבוע ה VIX ביצע ביום חמישי זינוק יחסית חד למה שהורגלנו אלא שגם מצידו אני מעריך שהוא ידעך שוב לרמות הנמוכות ברקע - מתיחות סביב עיראק...אנחנו מדלגים מבעיה לבעיה גיאו פוליטית הרוסים קצת ירדו מהכותרות ועכשיו זה השתלטות של גורמים קיצוניים איסלאמיים על עיראק הבעיה זה שדות הנפט שם לדעתי...זה בעצם הדבר היחיד שמעניין את האמריקאים הדיבורים על הנושא גרמו קצת ללחץ כולל הגימגומים של אובאמה בכל אופן זה נושא שיתפוס כותרות בעיקר אם תהיה סכנה לשדות הנפט לדעתי לסיכום: ה S&P ישוב להתמודד על 1950 אני ממשיך להעריך שקיים פוטנציאל גם ל 2000 אבל מעדיף להיות נחרץ כרגע רק לגבי 1950 מדד המעו"ף איבד אתמול גובה על רקע האירועים הביטחוניים כשהוא יורד עד לסיום 0.34% וה VIX רושם זינוק טיבעי סה"כ סגר המדד על 1392 לערך השפעת המניות הדואליות היתה בסך הכל שלילית אבל שולית ביותר בהשפעת פריגו בלבד מניות הבנקים הכבידו בשיעור של כ 0.15% סקטור הגז הכביד בעוד כ 0.12% זה פחות או יותר משקף את הסיפור של אתמול לסיכום: הירידה של אתמול היא חריגה ממה שרציתי לראות ועל רקע האירועים הביטחוניים אבל לא מבטלת את ההערכה הכללית כלומר אני עדיין בדיעה שהמדד יחתור למעלה בחזרה סה"כ מיום שני שעבר ועד אתמול ירד המדד במצטבר כ 1.5% כשהוא סוגר על 1392/3 אני ממשיך לומר שהוא יחזור לרמתו הגבוהה שהשיג החודש לערך 1414 אני מקווה שניראה את זה כבר החודש ...אבל גם זה לא בטוח מדד 75 ירד אתמול מ 900 וזה לא דבר טוב לפחות לטווח הקצר איזור ה 890 עד 900 הוא חשוב אומנם אם כי במדד 75 לפעמים יש הרבה תעתועים בכל אופן במידה והוא ימשיך מטה הוא ילך ל 850/60 אני מעריך בכל מקרה הוא צפוי לעשות גם הוא את כל הדרך חזרה הבוקר אין לארביטראז משמעות חוזה S&P ניסחר כרגע בירידה של כ 0.24% אני מניח שלאירועים בעיראק יש השפעה עליו אבל גם זה ניראה לי השפעה מאוד מוגבלת הדאקס צפוי להיסחר מעורב היום כאשר כבר ציינתי שהוא אמור בהדרגה לחזור לרמת ה 10000 ולהתמודד איתה שוב מדד המחירים לצרכן פורסם אתמול והצביע על עליה נמוכה ממה שהיה צפוי זה ילחץ את פלוג להוריד ריבית בכל אופן אם היא תוריד רק רבע אחוז זה ישפיע לחיוב על המדדים אבל לא מהותית הורדה של חצי אחוז אני מעריך שכבר תהיה משמעותית הרבה יותר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1397 עד 1387/8 הפתיחה אמורה להיות על קו האפס פלוס מינוס סביב 1392 המסחר עצמו בסבירות לא נמוכה אמור להיות מעורב כלומר חלק מהזמן חיובי וחלק שלילי ירידה מ 1392 ובטח שהגעה ל 1390 מסמנות כבר זליגה לכיוון 1386 ו 1384 בכל מקרה אני מצפה שהמדד יחזור מעלה עד 1414 מינימום אבל יתכן שזה יחכה שבוע או יותר יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |