TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 16/6/14
בוקר יום שני 16.6.2014

מצב נוכחי -

ה S&P איבד במצטבר בשניימי מסחר של סופ"ש כ 0.4% וסגר על 1936
את יום שישי הוא סגר בעלייה של 0.31% בסגירת שבוע אופטימית
סה"כ אני עדיין מצפה שהוא יחזור להתמודד עם 1950 ומעריך שכבר השבוע
ה VIX ביצע ביום חמישי זינוק יחסית חד למה שהורגלנו
אלא שגם מצידו אני מעריך שהוא ידעך שוב לרמות הנמוכות

ברקע -
מתיחות סביב עיראק...אנחנו מדלגים מבעיה לבעיה גיאו פוליטית
הרוסים קצת ירדו מהכותרות ועכשיו זה השתלטות של גורמים קיצוניים איסלאמיים על עיראק
הבעיה זה שדות הנפט שם לדעתי...זה בעצם הדבר היחיד שמעניין את האמריקאים
הדיבורים על הנושא גרמו קצת ללחץ
כולל הגימגומים של אובאמה
בכל אופן זה נושא שיתפוס כותרות בעיקר אם תהיה סכנה לשדות הנפט לדעתי

לסיכום:
ה S&P ישוב להתמודד על 1950
אני ממשיך להעריך שקיים פוטנציאל גם ל 2000
אבל מעדיף להיות נחרץ כרגע רק לגבי 1950


מדד המעו"ף איבד אתמול גובה על רקע האירועים הביטחוניים כשהוא יורד עד לסיום
0.34% וה VIX רושם זינוק טיבעי
סה"כ סגר המדד על 1392 לערך
השפעת המניות הדואליות היתה בסך הכל שלילית אבל שולית ביותר בהשפעת פריגו בלבד
מניות הבנקים הכבידו בשיעור של כ 0.15%
סקטור הגז הכביד בעוד כ 0.12%
זה פחות או יותר משקף את הסיפור של אתמול

לסיכום:
הירידה של אתמול היא חריגה ממה שרציתי לראות ועל רקע האירועים הביטחוניים אבל לא מבטלת את ההערכה הכללית
כלומר אני עדיין בדיעה שהמדד יחתור למעלה בחזרה
סה"כ מיום שני שעבר ועד אתמול ירד המדד במצטבר כ 1.5% כשהוא סוגר על 1392/3
אני ממשיך לומר שהוא יחזור לרמתו הגבוהה שהשיג החודש לערך 1414
אני מקווה שניראה את זה כבר החודש ...אבל גם זה לא בטוח


מדד 75 ירד אתמול מ 900 וזה לא דבר טוב לפחות לטווח הקצר
איזור ה 890 עד 900 הוא חשוב אומנם אם כי במדד 75 לפעמים יש הרבה תעתועים
בכל אופן במידה והוא ימשיך מטה הוא ילך ל 850/60 אני מעריך
בכל מקרה הוא צפוי לעשות גם הוא את כל הדרך חזרה


הבוקר אין לארביטראז משמעות
חוזה S&P ניסחר כרגע בירידה של כ 0.24%
אני מניח שלאירועים בעיראק יש השפעה עליו אבל גם זה ניראה לי השפעה מאוד מוגבלת
הדאקס צפוי להיסחר מעורב היום כאשר כבר ציינתי שהוא אמור בהדרגה לחזור לרמת ה 10000
ולהתמודד איתה שוב
מדד המחירים לצרכן פורסם אתמול והצביע על עליה נמוכה ממה שהיה צפוי
זה ילחץ את פלוג להוריד ריבית
בכל אופן אם היא תוריד רק רבע אחוז זה ישפיע לחיוב על המדדים אבל לא מהותית
הורדה של חצי אחוז אני מעריך שכבר תהיה משמעותית הרבה יותר

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1397 עד 1387/8
הפתיחה אמורה להיות על קו האפס פלוס מינוס סביב 1392
המסחר עצמו בסבירות לא נמוכה אמור להיות מעורב
כלומר חלק מהזמן חיובי וחלק שלילי
ירידה מ 1392 ובטח שהגעה ל 1390 מסמנות כבר זליגה לכיוון 1386 ו 1384
בכל מקרה אני מצפה שהמדד יחזור מעלה עד 1414 מינימום אבל יתכן שזה יחכה שבוע או יותר

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il