TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 15/6/14
בוקר יום ראשון 15.6.2014

מצב נוכחי -

ה S&P איבד במצטבר בשניימי מסחר של סופ"ש כ 0.4% וסגר על 1936
את יום שישי הוא סגר בעלייה של 0.31% בסגירת שבוע אופטימית
סה"כ אני עדיין מצפה שהוא יחזור להתמודד עם 1950 ומעריך שכבר השבוע
ה VIX ביצע ביום חמישי זינוק יחסית חד למה שהורגלנו
אלא שגם מצידו אני מעריך שהוא ידעך שוב לרמות הנמוכות

ברקע -
מתיחות סביב עיראק...אנחנו מדלגים מבעיה לבעיה גיאו פוליטית
הרוסים קצת ירדו מהכותרות ועכשיו זה השתלטות של גורמים קיצוניים איסלאמיים על עיראק
הבעיה זה שדות הנפט שם לדעתי...זה בעצם הדבר היחיד שמעניין את האמריקאים
הדיבורים על הנושא גרמו קצת ללחץ
כולל הגימגומים של אובאמה
בכל אופן זה נושא שיתפוס כותרות בעיקר אם תהיה סכנה לשדות הנפט לדעתי

לסיכום:
ה S&P ישוב להתמודד על 1950
אני ממשיך להעריך שקיים פוטנציאל גם ל 2000
אבל מעדיף להיות נחרץ כרגע רק לגבי 1950


מדד המעו"ף ניסחר ביום חמישי בירידה של 0.23% וסגר על 1397/8
ברקע עמד עידכון המדדים לקראת מסחר הנעילה והוא המקור של המחזור הגבוה מאוד והחריג
המניות הדואליות השפיעו לשלילה בשיעור מינורי של כ 0.05%
יש לציין שזה למרותצ עלייה חדה יחסית בפריגו
שאר הדואליות קיזזו את כל התרומה של פריגו
השפעת מניות הבנקים לא היתה משמעותית
כיל + בזק משכו את המדד למטה עוד כ 0.2%

לסיכום:
המדד פתח את יום ראשון שעבר בזינוק יפה של 1% נהדר
אבל מאז אותו יום ראשון איבד המדד גובה בארבעה ימי מסחר רצופים
סה"כ מיום שני ועד יום חמישי ירד המדד במצטבר כ 1.2% וסגר את השבוע על 1397/8
אני ממשיך לומר שהוא יחזור לרמתו הגבוהה שהשיג החודש לערך 1414
אני מקווה שניראה את זה כבר החודש

מדד 75 שוב ירד לאיזור ה 900 ומתמודד שוב עם רמת ה 890/900
כבר אמרתי מספר פעמים שהציפיות שלי הן שהוא יחזור בחזרה ל 940 מינימום ומשם ל 980
מסוף פברואר הוא איבד כבר 10%

הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של כ 0.16%
הדאקס אומנם רשם סוף שבוע שלילי עם ירידה דו יומית של כ 0.37%
אבל מצד שני סגר את יום שישי בסדר לאחר שקיזז את רוב הירידה שלו וסגר על 9912
אני עדיין בדיעה שהוא יחזור למעלה להתמודד עם 10000
השבוע -
היום לאחר הסיום יתפרסם מדד המחיירים לצרכן בארץ
עשויה להיות לו השפעה על החלטת הריבית הקרובה על ידי בנק ישראל נידמה לי ששבוע הבא
גם מדד המחירים לצרכן האמריקאי יתפרסם השבוע
אבל מה שימקד את תשומת הלב זה ועידת השוק הפתוח ביום רביעי
אז צפוי הפד להודיע על קיצוץ נוסף ב QE אבל לספק גם תחזיות
הספקולציות בעניין הזה הן רבות מאוד
אני פירטתי אותן כבר מספר פעמים אבל אעלה אותן שוב בסקירה של מחר

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1394/5 עד 1404
אפשר לקצץ את הטווח ל 1394/5 עד 1400
הפתיחה עצמה איננה סגורה על ירוק או אדום[
המניות הדואליות צפויות קצת להכביד
מניות הבנקים אני מעריך שיספקו תמיכה
הציפיות שלי בכל מקרה נותרו שהמדד יחזור ל 1414...אני מקווה מאוד שכבר החודש ושזה לא יקבל דחייה

אני תפילה לשלום החטופים - גם ביום מסחר רגיל וגם אם לא ניראה לי שיש לזה השפעה על המסחר עצמו ...זה מכביד בלב שמדובר בלא פחות משלושה נערים

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il