| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 12/6/14 בוקר יום חמישי 12.6.2014 יום פקיעה שבועיתוול סטריט רשמה יום ירידות מינורי ה S&P ירד כ 0.35% כשהוא נסוג מעט מ 1950 זה נורמלי לחלוטין ואין בזה סימן למימוש משמעותי מדובר על נסיגה מקו ה 1950 רוחבית שאני מצפה שהוא יחזור וינסה או אפילו יפרוץ אותה לכיוון ה 2000 ...הפתעות תמיד יש ...אבל רוב הסיכויים שהוא ימשיך מעלה ל 2000 ה VIX אומנם רשם זינוק אתמול...אבל גם מהגיזרה הזו אני רואה שהוא אמור לחזור למטה הרקע לירידות...הרי תמיד יש כזה...הורדת תחזית הצמיחה העולמית מדובר על תירוץ למימוש רוחבי לדעתי ולא על זה תקום ותיפול מגמה כמובן שהועלו חששות מהסינים...אבל זה לא דבר חדש מדד המעו"ף רשם אתמול יום שלישי ברציפות של נסיגה מהשיא החודשי האחרון שהשיג קרי 1414/5 ועד ל 1400 שם סגר אתמול סה"כ בשלושה ימים ירד המדד כמעט אחוז במצטבר כאשר אתמול הוא רושם את הירידה היחסית הכי גדולה שלו בשלושה ימים כשהוא מאבד כ 0.41% מחזורי המסחר נותרו נמוכים וממוצעים בלבד למעט טבע כל מניות המדד רשמו ירידות מניות הבנקים ריכזו את מחצית כוח הירידה עם הכבדה של כ 0.22% לסיכום: סה"כ מדובר על תנועה בגדר הסביר...לא משהו חריג גם אם זה מעצבן ומתיש המדד לדעתי יחזור מעלה ל 1414 מינימום המדד יכול לחזור היום מאיזור 1400 עד 1396/7 או להמשיך בדישדוש יורד מלמטה יש שלוש רמות משמעותיות ואחת קו אדום שלא אמורים להתמודד איתו בכלל 1400 --> 1396/7 --> 1394 אלו שלוש רמות שאני מצפה שלא נרד מהן בסייקל היורד הזה אבל הקו האדום עובר ב 1380 מדד 75 ממשיך בדשדוש שלו 900 עד 920 הבוקר הארביטאז הוא חסר משמעות חוזה S&P ניסחר ביציבות קלה בנטיה לירוק קל הדאקס סיים אתמול שלילי מינוס 0.78% כשהוא נסוג מ 10000 בעצם שזו רמה דיי מקבילה ל 1950 ב S&P גם מהדאקס אני מצפה שיחזור למעלה להתמודד שוב עם רמת ה 10000 היום ב 15:30 יתפרסם נתון המכירות הקימעונאיות בארה"ב שאמור לרכז את מירב תשומת הלב היום ויכול להשפיע שבוע הבא על המשך הצימצום ברכישות על ידי הפד טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: זה יום פקיעה שבועית אבל בניטרול עניין הפקיעה אז היתי מציין את הטווח הבא 1396/7 עד 1404/5 או 1400 עד 1396/7 אני מקווה שהמדד יסגור את היום הזה אופטימי ולא ניצטרך לחוות המשך דישדוש יורד יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |