TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 12/6/14
בוקר יום חמישי 12.6.2014 יום פקיעה שבועית

וול סטריט רשמה יום ירידות מינורי
ה S&P ירד כ 0.35% כשהוא נסוג מעט מ 1950
זה נורמלי לחלוטין ואין בזה סימן למימוש משמעותי
מדובר על נסיגה מקו ה 1950 רוחבית שאני מצפה שהוא יחזור וינסה או אפילו יפרוץ אותה לכיוון ה 2000 ...הפתעות תמיד יש ...אבל רוב הסיכויים שהוא ימשיך מעלה ל 2000
ה VIX אומנם רשם זינוק אתמול...אבל גם מהגיזרה הזו אני רואה שהוא אמור לחזור למטה
הרקע לירידות...הרי תמיד יש כזה...הורדת תחזית הצמיחה העולמית
מדובר על תירוץ למימוש רוחבי לדעתי
ולא על זה תקום ותיפול מגמה
כמובן שהועלו חששות מהסינים...אבל זה לא דבר חדש


מדד המעו"ף רשם אתמול יום שלישי ברציפות של נסיגה מהשיא החודשי האחרון שהשיג
קרי 1414/5 ועד ל 1400 שם סגר אתמול
סה"כ בשלושה ימים ירד המדד כמעט אחוז במצטבר כאשר אתמול הוא רושם את הירידה היחסית הכי גדולה שלו בשלושה ימים כשהוא מאבד כ 0.41%
מחזורי המסחר נותרו נמוכים וממוצעים בלבד
למעט טבע כל מניות המדד רשמו ירידות
מניות הבנקים ריכזו את מחצית כוח הירידה עם הכבדה של כ 0.22%

לסיכום:
סה"כ מדובר על תנועה בגדר הסביר...לא משהו חריג
גם אם זה מעצבן ומתיש המדד לדעתי יחזור מעלה ל 1414 מינימום
המדד יכול לחזור היום מאיזור 1400 עד 1396/7 או להמשיך בדישדוש יורד
מלמטה יש שלוש רמות משמעותיות ואחת קו אדום שלא אמורים להתמודד איתו בכלל
1400 --> 1396/7 --> 1394
אלו שלוש רמות שאני מצפה שלא נרד מהן בסייקל היורד הזה
אבל הקו האדום עובר ב 1380

מדד 75 ממשיך בדשדוש שלו 900 עד 920

הבוקר הארביטאז הוא חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר ביציבות קלה בנטיה לירוק קל
הדאקס סיים אתמול שלילי מינוס 0.78% כשהוא נסוג מ 10000 בעצם
שזו רמה דיי מקבילה ל 1950 ב S&P
גם מהדאקס אני מצפה שיחזור למעלה להתמודד שוב עם רמת ה 10000
היום ב 15:30 יתפרסם נתון המכירות הקימעונאיות בארה"ב
שאמור לרכז את מירב תשומת הלב היום ויכול להשפיע שבוע הבא על המשך הצימצום ברכישות על ידי הפד

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
זה יום פקיעה שבועית
אבל בניטרול עניין הפקיעה אז היתי מציין את הטווח הבא
1396/7 עד 1404/5
או 1400 עד 1396/7
אני מקווה שהמדד יסגור את היום הזה אופטימי ולא ניצטרך לחוות המשך דישדוש יורד

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il