TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 8/6/14
בוקר יום ראשון 8.6.2014

שבוע סוער עבר - גם אם זה לא התבטא בתנודות הכלליות וטוב שכך
דיברתי בחודשים האחרונים על הרחבה מוניטרית באירופה - סוד שלה יצא לדרך
דיברתי על רמות 1940/50 ב S&P והוא אכן הגיע

מצב נוכחי -
ה S&P סיים את השבוע כשהוא נושק ל 1950 וסה"כ הוסיף בסופ"ש כ 1.1%
על רקע הפעולות שנקט מריו דארגי מה ECB
דארגי - ביצע שתי פעולות
ראשית הורדה של הריבית ב 0.1% לרמה של 0.15%
אבל הוריד במקביל את הריבית לפקדונות הבנקים לשלילית וסה"כ מינוס 0.1%
צעד שמטרתו לדחוף את הבנקים לתת הלוואות ולעודד צמיחה בסה"כ
לאחר מכן ביצע צעד נוסף של הזרמה של 400 מיליארד אירו לבנקים
סוג של הקלה כמותית מאולצת לאור ריבוי המדינות בגוש
בכל אופן כל הצעדים האלה לא גרמו להשתוללות במדדים
הסיבה היא כי כבר שבועיים לערך שהמדדים מצפים לזה ומתמחרים חלק מיזה
זו גם עובדה שחזרתי עליה מספר פעמים
ביום שישי כבר הגיע דו"ח התעסוקה ללא הפתעות מיוחדות

כאמור - ה S&P עומד על 1950 לאחר הכרעות גורליות ותקופה בכלל מסובכת
ציינתי בסקירות את רמת ה 1940/50 כרמת יעד בה תהיה צומת החלטה
תכלס הגענו אליה ולא מסתמן סיבוב פרסה
ציינתי שהרמה הבאה היא 2000
בזהירות אני חושב עליה למקות שעוד לא נחצתה 1950 בפועל
שתי רמות הן הבאות בתור :
האחת היא 2000
השניה היא 2100
בשלב זה אני לא רוצה לומר מאיזו רמה יגיע מימוש משמעותי
אני מעדיף לבחון את הדברים תוך כדי תנועה אבל ברור לי שהוא יגיע
מהלך העולה המדובר עשוי להימשך גם חודשים
יהיו מהמורות בדרך והכלכלה האמריקאית והאירופאית יבחנו בשבע עיניים
עיקר הבעיה היא מצב הריביות העתידי והכלכלה הסינית ולא נרחיב על זה כרגע


מדד המעו"ף סיים יום חמישי כדרכו בתקופה האחרונה בצורה סולידית
והוסיף בסה"כ רק 0.19% כשהוא סוגר על 1400 לערך
מחזור המסחר היה מחזור פקיעה שבועית ואיננו רלונטי
ניכרה חוסר יציבות בתוך הסקטורים השונים
הדואליות לא הציגו מגמה אחידה פנימית וסה"כ השפעתן היתה שלילית קלה
הבנקים לא הציגו אחידות - ולמעט שני הבנקים הגדולים היתר משכו מטה
סה"כ נירשמה השפעה שלילית קלה

לסיכום:
המדד מתנהל לאט מאוד כמו ת"א כולה
היו ציפיות שפולג תוריד ריבית אבל הן לא יצאו לפועל - הציפיות עוברות לדעתי לחודש הנוכחי
אבל בלי קשר לזה המדד ישאף לשיאו וישיג קודם את 1412
סה"כ אם מסתכלים על ה S&P ליעד הכללי שהערכתי לו
אז אפשר לחשוב על המעו"ף במונחים של 1480 ומעלה
אבל מוטב לצעוד עקב בצד אגודל כי ת"א יודעת להיות עצמאית
וכבר הוכיחה את זה לטוב ולרע


מדד 75 סגר ביום חמישי שלילי 0.3% אבל שלילי אופטימי קל
למרות כל האירועים מסביב הוא לא התרומם והוא אחראי על מרבית מניות השוק
סה"כ סגירה באיזור 905
כפי שכבר ציינתי ת"א יכולה בהחלט להיות עצמאית
אני עדיין מאמין ב 940 במדד ואף בחזרה שלו לשיא האחרון

הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של 0.33%
הדאקס הוסיף בימים חמישי שישי 0.61% ונושק לרמת ה 10000
אבל עדיין לא חצה אותה...נקבתי את הרמה הזו כיעד ראשוני
אבל המטרה היא 10400 ולזה אני מצפה כרגע
השבוע מבחינת נתוני המקרו בארה"ב - בעיקר המכירות הקימעונאיות בארה"ב
אבל ישנם נתונים מסין
אני מציע לא להזניח את הגיזרה הסינית - יש לעקוב אחריה
יש מצב שהיא תעמוד במוקד בזמן הקרוב

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1400 עד 1412
אני לא מאמין בירידה מ 1400 היום
אני בספק אם המדד ירד מ 1404 אבל יתכן שהוא יבקר ב 1406/7
כאשר הפתיחה עצמה עשויה ואמורה להיות באיזור 1410 עד 1412

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il