TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 5/6/14
בוקר יום חמישי 5.6.2014 יום פקיעה שבועית

מצב נוכחי -

לאחר שלושה לילות מסחר בוול סטריט בלעדינו הוסיף ה S&P כ 0.18% ועומד היום על 1927
כבר אמרתי מספר פעמים - קצב הטיפוס בוול סטריט יהיה זוחל
הדרך ל 1940/50 לא מסתכלת על שום דבר...כולל לא המקרו וזה כמעט חוק הסנטימנט
בכל אופן במהלך הימים האלו נתוני המקרו הכזיבו
מדד ה ISM היצרני איכזב
סקר ה ADP אתמול איכזב
למרות זאת ה S&P עומד בעמדה שוורית יפה להמשיך הלאה ליעד 1940/50
פוש נוסף יוביל אותו ל 2000
כרגע צריך להתמקד ב 1940/50 שאני כבר כמעט שלושה חודשים מעריך אותו כרמת יעד
בסוף השבוע הקרוב היום ומחר מחכים לנו שני אירועים מרכזיים:
1. הריבית באירופה + צפי להרחבה מוניטרית כלשהי (אגב זה חייב לבא לדעתי והשאלה היא רק איך הוא יעצב אותה והאם היא תספק )
2.מחר שוב דו"ח התעסוקה בארה"ב

ואחרי כל זה אני מעלה שוב את הסקירה הכללית הרגילה לתקופה ולטווח הבינוני
הסבר כללי של המצב:
1. צימצום ברכישות האג"ח החודשיות של הפד יש? יש וממשיך
כל עוד הכלכלה ניראית במצב סביר

2. התחייבות של הפד לתמוך בכלכלה בכל מקרה ולא להיגרר למיתון יש ? אכן יש
אבל כאן גם טמון זרע פורענות לזעזוע קצר טווח ממנו אני חושש
ואחזור לסעיף הזה בהמשך

3. הרחבה מוניטרית באירופה אמורה לתת פוש וחיזוק למדדים

4. תשואות האג"ח ל 10 שנים ארה"ב לא מצביעות נכון להיום על זעזוע
אבל סביר שבטווח הקצר הן יטפסו ל 3.5% כאשר לעניות דעתי
כל עוד הן מתחת ל 4% זה מצב סביר אבל יתכן שזינוק ל 3.5% קצת ישפיע לרעה

5. בהמשך לסעיף 2:
קיימות שתי אפשרויות:
1. או שמצב הכלכלה ימשיך להיות בסדר ולהצביע על שיפור
ואז הצימצום ברכישות האג"ח ימשיך כסידרו עד לסיומו בסתיו
מצב כזה יביא מן הסתם לחששות כבדים להעלאה של הריבית כבר במחצית הראשונה
של 2015 ועלול לגרור לחץ שלילי במדד המניות

2. או ש... המשך תוכנית הצימצום תיתקל בבעיות בכלכלה או בשוק העבודה
שלא יאשרו לפד להמשיך בצימצום...הפד יעצור את המשך הצימצום ויעשה רגע
חושבים איך ובאיזה כלים לנקוט
עצם ההגעה למצב כזה בוודאות תגרור השפעה שלילית על השווקים

לסיכום:
המסקנה המתבקשת מסעיף 5 היא שאנחנו ניקלע בטווח של חודשים למצב מימוש
בוול סטריט ולא משנה שכרגע היא זורמת על מי מנוחות
כל זה כמובן מבלי להתייחס כרגע למצב באוקריאנה שנידחק לקרן זוית
מבלי להתייחס לאינדיקטורים שונים שמרמזים לי על נקודה ממנה יצא זעזוע כלשהו
מבלי להתייחס למצב בסין או למצב בשווקים המתפתחים ומדינות ה BRICS
כלומר כמו שציינתי ביום חמישי צריך להינות גם מפוש נוסף בשוקי המניות
שכניראה הולך להיות בטווח הקצר


מדד המעו"ף הוסיף בערב החג 0.03% בלבד ובעצם לא זז בסיכום יום
המדד פעל כמו הדאקס פחות או יותר והשאיר את ההערכה לסוף השבוע
שום סקטור או מניה לא בלטו לחיוב או לשלילה
נציין רק שבינתיים הבנקים תומכים את המדד וזה טיבעי בנסיבות הנוכחיות ובציפיות להרחבה מוניטרית כלשהי

לסיכום:
המדד עומד על 1397/8
כל עוד הוא מעל 1386 אז אני לא רואה סיבה שהוא לא יצליח להשיג את רמות 1408 ו 1412
על השיא האחרון כרגיל אני לא מדבר בשלב זה כולל על 1480 למרות שמבחינתי גם הם על הפרק בשלב הזה

מדד 75 ממשיך לנוע בטווח דשדוש 900 עד 920
אני ממשיך לצפות שבשלב כלשהו הוא ישחר את רמת ה 940 וגם את ה 980
אני מקווה שמתוך הדשדוש הנוכחי

הבוקר הארביטראז שלילי 0.2%
חוזה S&P ניסחר על האפס בנטייה שלילית קלה כרגע
הדאקס ביצע במהלך שלושה ימים תנועה מדשדשת יורדת קלה בסגירה אופטימית אתמול
אני חייב לציין - מדד המחירים לצרכן באירופה ממשיך לאכזב ולאבד גובה
המדד האחרון פורסם אתמול והוא ייצור עוד יותר לחץ על דארגי
אני מצפה שהריבית בגוש האירו בצהריים תרד
אני מצפה להרחבה מוניטרית כלשהי
אני מצפה שהיום בלילה המדדים בוול סטריט יעלו
אנחנו בסוף שבוע מסוכן אומנם אבל קשה שלא להתעלם מהמצב המאיים כלפי מעלה במדדים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
מלמעלה 1408 עד 14012
מלמטה 1394 עד 1392 ואז 1386
אני לא מצפה שהמדד יזלוג מטה
אני מצפה שהמדד ישאף למעלה ל 1408 עד 1412
אני כמובן ער לכך שהמדד עשוי לייצר תנודה חיובית על רקע החלטות ה ECB

הדאקס - אני מתכוון לחזור אליו היום בבוקר
מי שלא מוכן להסתכן אני אתן לו תעודה בלי מינוף

טאואר - סיכוי טוב שנחזור גם אליה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il