| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 2/6/14 בוקר יום שני 2.6.2014 ערב שבועותמצב נוכחי נכון להיום בוול סטריט - ה S&P עלה יומיים במהלך סופ"ש בכל יום טיפין אבל סגר אופטימי בדרכו ליעד ראשון 1940/50 אני מניח שבאיזור רמת 1940/50 הוא יעצור לחשוב או שירד כמה נישאר עד שם ? עוד אחוז או קצת מעל במידה והוא ימשיך הלאה זה אומר כבר רמת 2000 מכאן והלאה - השבוע מחכה לנו שבוע סוער מאוד מבחינת שטף הדיווחים ואני מניח שתהיה גם השפעה סוערת על המדדים השפעה לכאן או לכאן - וצריך להיזהר מירידה אני מניח שעד יום שלישי כולל נקבל שקט כלומר שני ימי מסחר בוול סטריט ימים רביעי עד שישי אלו ימים סוערים מדובר על שבוע בסימן הכרזת ריביות במקומות שונים ומדובר על שבוע שבו יפורסם שוב דו"ח התעסוקה בארה"ב יום שלישי נקבל שטף דיווחים מאוסטרליה כולל הריבית וקצת מסין אבל אני שם את יום שלישי בצד יום רביעי תפרסם אירופה את התמ"ג - זה נתון שעשוי להשפיע על החלטה כלשהי של דארגי ביום חמישי עצמו יום חמישי ידבר דארגי ביחד עם קביעת הריבית באירופה הסיבה שהמדדים עולים בוול סטריט ובדאקס היא בעיקר ההחלטות שעשויות לצאת ממנו דיברתי על הרחבה מוניטרית כלשהי ואלו הציפיות ממנו תלוי מה הוא יאמר ובאילו צעדים ינקוט ויש מספר תרחישים אכזבה תגרור מימוש ואחרי כל זה עוד יש לנו את דו"ח התעסוקה ביום שישי בקיצור מצב מאוד מורכב לצאת לחופשת שבועות אל מול ההכרעות האלה אני מניח שיום שני לקראת החג נקבל אולי תמונה ברורה יותר יש לציין עובדה נוספת - שה VIX בארה"ב לא ירד מאז 2003 מרמת ה 11 כיום הוא עומד סביב ה 11.4 הוא אומנם יכול לדשדש תקופה סביב רמת ה 11 אבל מדובר באיזור שקשה לי לראות אותו ירד ממנו ועוד יותר מעניין לראות איך יתנהג סביבו ואיך יתנהגו המדדים השבוע ישנן שתי הכרעות חשובות 1. יום חמישי ימתינו לשמוע האם דארגי עומד בציפיות 2. יום שישי דו"ח התעסוקה אני מעלה שוב את הסקירה הכללית שחשוב לדעתי לקרא אותה: הסבר כללי של המצב: 1. צימצום ברכישות האג"ח החודשיות של הפד יש? יש וממשיך כל עוד הכלכלה ניראית במצב סביר 2. התחייבות של הפד לתמוך בכלכלה בכל מקרה ולא להיגרר למיתון יש ? אכן יש אבל כאן גם טמון זרע פורענות לזעזוע קצר טווח ממנו אני חושש ואחזור לסעיף הזה בהמשך 3. הרחבה מוניטרית באירופה אמורה לתת פוש וחיזוק למדדים 4. תשואות האג"ח ל 10 שנים ארה"ב לא מצביעות נכון להיום על זעזוע אבל סביר שבטווח הקצר הן יטפסו ל 3.5% כאשר לעניות דעתי כל עוד הן מתחת ל 4% זה מצב סביר אבל יתכן שזינוק ל 3.5% קצת ישפיע לרעה 5. בהמשך לסעיף 2: קיימות שתי אפשרויות: 1. או שמצב הכלכלה ימשיך להיות בסדר ולהצביע על שיפור ואז הצימצום ברכישות האג"ח ימשיך כסידרו עד לסיומו בסתיו מצב כזה יביא מן הסתם לחששות כבדים להעלאה של הריבית כבר במחצית הראשונה של 2015 ועלול לגרור לחץ שלילי במדד המניות 2. או ש... המשך תוכנית הצימצום תיתקל בבעיות בכלכלה או בשוק העבודה שלא יאשרו לפד להמשיך בצימצום...הפד יעצור את המשך הצימצום ויעשה רגע חושבים איך ובאיזה כלים לנקוט עצם ההגעה למצב כזה בוודאות תגרור השפעה שלילית על השווקים לסיכום: המסקנה המתבקשת מסעיף 5 היא שאנחנו ניקלע בטווח של חודשים למצב מימוש בוול סטריט ולא משנה שכרגע היא זורמת על מי מנוחות כל זה כמובן מבלי להתייחס כרגע למצב באוקריאנה שנידחק לקרן זוית מבלי להתייחס לאינדיקטורים שונים שמרמזים לי על נקודה ממנה יצא זעזוע כלשהו מבלי להתייחס למצב בסין או למצב בשווקים המתפתחים ומדינות ה BRICS כלומר כמו שציינתי ביום חמישי צריך להינות גם מפוש נוסף בשוקי המניות שכניראה הולך להיות בטווח הקצר מדד המעו"ף עלה אתמול 0.28% לרמת 1397/8 עיקר התרומה למדד באה מצד המניות הדואליות עם 0.18% תרומה לערך מניות הבנקים נתנו תמיכה קלה נוספת שאר מניות המדד כמעט ולא הורגשו יש לציין שלמרות שמדובר ביום ראשון בו הפעילות מצומצמת ממילא באחד העם בכל זאת שבר המדד אתמול שיא שלילי במחזור המסחר לסיכום: התנהגות המדד להיום מקבלת חשיבות יתירה לאור היציאה לחופשת שסועות ממנה נחזור רק ביום חמישי שבוע שבו אמורות להיות שתי הכרעות מרכזיות אני ממשיך להאמין ברמת ה 1412 מינימום במדד כמובן שאני חושב גם במונחים של 1424 ו 1480 אבל קודם נעבור את השבוע הנוכחי בשלום שתי רמות במדד נימצאות מלמטה 1384 ו 1367 אני מניח שתגובת המעו"ף אצלנו ובת"א לכל תרחיש שלילי השבוע תהיה הרבה פחות חריפה באם בכלל יבא מימוש וככה זה כשאין קורלציה בד"כ תקופת הקיץ איננה תקופה של פריחה ונידבק אליה גם הכינוי עונת המלפפונים אבל אפשר לומר שלמעט שנת 2011 בשנים האחרונות לא חוינו באיזורי הקיץ אירוע דרמטי או גל יורד דרמטי לכן לא בהכרח שהמשפט SELL IN MAY AND GO AWAY תופס כמו משפט קדוש הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר בנטיה קלה לירוק לא משמעותית לערך בסביבות השעה 11:00 נקבל נתונים מגרמניה ובריטניה גרמניה - מדד מנהלי הרכש הנתונים מאירופה ירכזו עניין עד יום חמישי עקב השפעתם על ההחלטות של דארגי ב 15:00 מדד המחירים לצרכן בגרמניה ב 17:00 מדד ה ISM היצרני בארה"ב אני חייב לציין - בעבר השוק האמריקאי תימחר ציפיות להקלות כמותיות החל מ 2009 עד כמה שזכור לי השוק לא טעה בתימחור והנגיד האמריקאי עמד בציפיות לא ניתן להקיש מיזה למצב היום כי הבעיה אצל דארגי מסובכת יותר לכן קשה לי לומר שהשוק חד משמעית לא יתאכזב מדארגי שוב אני יכול רק להעריך בזהירות שהוא יהי בסדר ולא יותר מיזה אוכל להיות קצת יותר בטוח אולי בסוף יום היום טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1392 עד 1400 ועד 1404 מלמטה הרמות הן 1392 --> 1386/7 --> 1384 מלמעלה -- > 1397/8 -- > 1400 --> 1404 --> 1408 --> 1412 אין סיבה שהמדד לא ייסחר היום בירוק ולו ירוק קל כמובן שהסבירות שהוא ייסחר מעורב וחלק מהיום שלילי קל גם היא לא נמוכה אבל ספציפית היום חשוב לראות איך הוא סוגר אני אקח אותו כברומטר להחלטות היום בגלל שבועות סה"כ אני מצפה שבשלב כלשהו הוא יצילח להתקרב בחזרה לשיאו יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |