| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 1/6/14 בוקר יום ראשון 1.6.2014מצב נוכחי נכון להיום בוול סטריט - ה S&P עלה יומיים במהלך סופ"ש בכל יום טיפין אבל סגר אופטימי בדרכו ליעד ראשון 1940/50 אני מניח שבאיזור רמת 1940/50 הוא יעצור לחשוב או שירד כמה נישאר עד שם ? עוד אחוז או קצת מעל במידה והוא ימשיך הלאה זה אומר כבר רמת 2000 מכאן והלאה - השבוע מחכה לנו שבוע סוער מאוד מבחינת שטף הדיווחים ואני מניח שתהיה גם השפעה סוערת על המדדים השפעה לכאן או לכאן - וצריך להיזהר מירידה אני מניח שעד יום שלישי כולל נקבל שקט כלומר שני ימי מסחר בוול סטריט ימים רביעי עד שישי אלו ימים סוערים מדובר על שבוע בסימן הכרזת ריביות במקומות שונים ומדובר על שבוע שבו יפורסם שוב דו"ח התעסוקה בארה"ב יום שלישי נקבל שטף דיווחים מאוסטרליה כולל הריבית וקצת מסין אבל אני שם את יום שלישי בצד יום רביעי תפרסם אירופה את התמ"ג - זה נתון שעשוי להשפיע על החלטה כלשהי של דארגי ביום חמישי עצמו יום חמישי ידבר דארגי ביחד עם קביעת הריבית באירופה הסיבה שהמדדים עולים בוול סטריט ובדאקס היא בעיקר ההחלטות שעשויות לצאת ממנו דיברתי על הרחבה מוניטרית כלשהי ואלו הציפיות ממנו תלוי מה הוא יאמר ובאילו צעדים ינקוט ויש מספר תרחישים אכזבה תגרור מימוש ואחרי כל זה עוד יש לנו את דו"ח התעסוקה ביום שישי בקיצור מצב מאוד מורכב לצאת לחופשת שבועות אל מול ההכרעות האלה אני מניח שיום שני לקראת החג נקבל אולי תמונה ברורה יותר אני מעלה שוב את הסקירה הכללית שחשוב לדעתי לקרא אותה: הסבר כללי של המצב: 1. צימצום ברכישות האג"ח החודשיות של הפד יש? יש וממשיך כל עוד הכלכלה ניראית במצב סביר 2. התחייבות של הפד לתמוך בכלכלה בכל מקרה ולא להיגרר למיתון יש ? אכן יש אבל כאן גם טמון זרע פורענות לזעזוע קצר טווח ממנו אני חושש ואחזור לסעיף הזה בהמשך 3. הרחבה מוניטרית באירופה אמורה לתת פוש וחיזוק למדדים 4. תשואות האג"ח ל 10 שנים ארה"ב לא מצביעות נכון להיום על זעזוע אבל סביר שבטווח הקצר הן יטפסו ל 3.5% כאשר לעניות דעתי כל עוד הן מתחת ל 4% זה מצב סביר אבל יתכן שזינוק ל 3.5% קצת ישפיע לרעה 5. בהמשך לסעיף 2: קיימות שתי אפשרויות: 1. או שמצב הכלכלה ימשיך להיות בסדר ולהצביע על שיפור ואז הצימצום ברכישות האג"ח ימשיך כסידרו עד לסיומו בסתיו מצב כזה יביא מן הסתם לחששות כבדים להעלאה של הריבית כבר במחצית הראשונה של 2015 ועלול לגרור לחץ שלילי במדד המניות 2. או ש... המשך תוכנית הצימצום תיתקל בבעיות בכלכלה או בשוק העבודה שלא יאשרו לפד להמשיך בצימצום...הפד יעצור את המשך הצימצום ויעשה רגע חושבים איך ובאיזה כלים לנקוט עצם ההגעה למצב כזה בוודאות תגרור השפעה שלילית על השווקים לסיכום: המסקנה המתבקשת מסעיף 5 היא שאנחנו ניקלע בטווח של חודשים למצב מימוש בוול סטריט ולא משנה שכרגע היא זורמת על מי מנוחות כל זה כמובן מבלי להתייחס כרגע למצב באוקריאנה שנידחק לקרן זוית מבלי להתייחס לאינדיקטורים שונים שמרמזים לי על נקודה ממנה יצא זעזוע כלשהו מבלי להתייחס למצב בסין או למצב בשווקים המתפתחים ומדינות ה BRICS כלומר כמו שציינתי ביום חמישי צריך להינות גם מפוש נוסף בשוקי המניות שכניראה הולך להיות בטווח הקצר מדד המעו"ף פקע ביום חמישי על 1395/6 וסגר את היום על 1393/4 בנמוך יומי שלו כשהוא מאבד כ 0.27% הקורלציה כרגע אל מול העולם היא הפוכה או יותר נכון בדשדוש הפוך כבר ראינו לא מעט מצבים כאלה בשנים האחרונות המניות הדואליות השפיעו ביום חמישי לשלילה בשיעור של כ 0.2% הבנקים קיזזו בערך חצי מההשפעה השלילית הזו בזק וכיל השלימו את סך ההשפעה השלילית לסיכום: החודש האחרון במעו"ף ניפתח ברמת 1375 וניסגר ברמת 1394 לערך רמת ה 1367 עמדה במבחן הבלימה נכון להיום השאלה היא אם נקבל החודש את רמת 1412 או שזה יחכה למועד אחר מאחר והשבוע הזה מוקדם מאוד להעריך אותו והוא בעייתי להערכה מוטב לדעתי להיזהר בו ולא לנסות לקבוע אות סימו מראש שתי רמות במדד נימצאות מלמטה 1384 ו 1367 אני מניח שתגובת המעו"ף אצלנו ובת"א לכל תרחיש שלילי השבוע תהיה הרבה פחות חריפה באם בכלל יבא מימוש וככה זה כשאין קורלציה מדד 75 נע עדיין ללא בשורה משמעותית בין 900 ל 920 יתכן שהיום או מחר נקבל תמונה טובה יותר לגביו הבוקר הארבירטאז הוא חסר משמעות לחלוטין הדאקס סיים את השבוע בדשדוש רוחבי אופטימי קל בלבד אם יש מדד שניראה טוב ומעודד יחסית זה הוא אני עדיין מאמין ביעד 10400 אם כי זה מוערך בלבד ולא כמו בפעמים קודמות בהן היתי נחרץ יותר לקראת היציאה לחג - אצטרך לבחון את ההתנהגות שלו מחר כאשר הדילמה לטווח הקצר תהיה לא פשוטה הכלל כי לא ניתן יומיים אצלנו לבצע דבר היום בבוקר פורסם מדד מנהלי הרכש בסין עם קריאה טובה מחר מדד מנהלי הרכש בגרמניה ומדד ה ISM היצרני בארה"ב אבל כאמור - אני מניח שעד יום שלישי רביעי הדברים יתנהלו בנחת טווח מסחר להיום במדד המעו"ף : 1387/8 עד 1397/8 כל הטווח הזה הוא ריאלי מאוד חשוב לראות איך המדד סוגר ואיך הוא פותח פתיחה חיובית לא בהכרח דבר טוב וצריך לראות אם מקבלים המשכיות ואם מדלגים מעל 1400 פתיחה שלילית ומעבר לחיובי זה דבר טוב אני מחזיק באינדיקטורים שהמדד יחזור ל 1408 ו 1412 אבל השבוע הנוכחי בעייתי יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |