| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 28/5/14 בוקר יום רביעי 28.5.2014 יום לפקיעה ויום ירושליםה S&P סיים כצפוי בירוק כשהוא מוסיף 0.56% נתוני המקרו אפשר לומר שלא ניספרו אני מעריך שגם אם היו מאכזבים היו נירשמות עליות ככה זה כשהסנטימנט ניקבע...הוא פשוט מיישר את המהמורות לטובתו בכל אופן עוד כ 2% מגיעה ההתמודדות הראשונה 1940/50 עוד כ 5% מגיעה פיסגה בעייתית 2000 אומנם מדובר על מעט לכאורה אבל במונחי זמן זה עשוי להימרח בגלל רמת התנודתיות הנמוכה שקיימת כאשר ה VIX נימצא קרוב לשפל שאותו ראה רק ב 2013 ולא ניראה לי שהוא ירד ממנו עצם העובדה שהוא מתקרב לרמה הזו היא סיבה לזהירות אבל כאמור זה יכול להימשך גם חודשים אני מניח שוול סטריט וגם הדאקס נעים לפי ציפיות להרחבה מוניטרית גם הדעיכה של המתיחות באוקריאנה כניראה תורמת ואחרי כל זה אני מעלה חלק מהדברים שכתבתי בתחילת השבוע שוב: הסבר כללי של המצב: 1. צימצום ברכישות האג"ח החודשיות של הפד יש? יש וממשיך כל עוד הכלכלה ניראית במצב סביר 2. התחייבות של הפד לתמוך בכלכלה בכל מקרה ולא להיגרר למיתון יש ? אכן יש אבל כאן גם טמון זרע פורענות לזעזוע קצר טווח ממנו אני חושש ואחזור לסעיף הזה בהמשך 3. הרחבה מוניטרית באירופה אמורה לתת פוש וחיזוק למדדים 4. תשואות האג"ח ל 10 שנים ארה"ב לא מצביעות נכון להיום על זעזוע אבל סביר שבטווח הקצר הן יטפסו ל 3.5% כאשר לעניות דעתי כל עוד הן מתחת ל 4% זה מצב סביר אבל יתכן שזינוק ל 3.5% קצת ישפיע לרעה 5. בהמשך לסעיף 2: קיימות שתי אפשרויות: 1. או שמצב הכלכלה ימשיך להיות בסדר ולהצביע על שיפור ואז הצימצום ברכישות האג"ח ימשיך כסידרו עד לסיומו בסתיו מצב כזה יביא מן הסתם לחששות כבדים להעלאה של הריבית כבר במחצית הראשונה של 2015 ועלול לגרור לחץ שלילי במדד המניות 2. או ש... המשך תוכנית הצימצום תיתקל בבעיות בכלכלה או בשוק העבודה שלא יאשרו לפד להמשיך בצימצום...הפד יעצור את המשך הצימצום ויעשה רגע חושבים איך ובאיזה כלים לנקוט עצם ההגעה למצב כזה בוודאות תגרור השפעה שלילית על השווקים לסיכום: המסקנה המתבקשת מסעיף 5 היא שאנחנו ניקלע בטווח של חודשים למצב מימוש בוול סטריט ולא משנה שכרגע היא זורמת על מי מנוחות כל זה כמובן מבלי להתייחס כרגע למצב באוקריאנה שנידחק לקרן זוית מבלי להתייחס לאינדיקטורים שונים שמרמזים לי על נקודה ממנה יצא זעזוע כלשהו מבלי להתייחס למצב בסין או למצב בשווקים המתפתחים ומדינות ה BRICS כלומר כמו שציינתי ביום חמישי צריך להינות גם מפוש נוסף בשוקי המניות שכניראה הולך להיות בטווח הקצר מדד המעו"ף חי בסרט משלו...הוא היה ונישאר מדד מרדן (בעצם ת"א כולה כזו) אתמול סגר המדד על האפס בנטייה שלילית קלה מה זה אומר ? ממש לא הרבה למעו"ף אין בעיה לצמצם פערים גם ביום אחד אתמול לא היה את הדואליות שכבר נתנו תמיכה ביום ראשון מצד שני הבנקים לא נותנים פוש וכמובן מעל כל זה עומדת הפקיעה ושיקוליה שזה אולי הכי משמעותי לסיכום: אני עדיין ממתין לראות את המדד קודם כל ב 1412 אני גם מצפה ממנו להשיג את השיא האחרון שלו 1423 ועל 1480 אני לא רוצה לדבר בשלב זה בקול רם אם צריך לתחום את התנועה של המדד לא תוך יומית אז זה 1423 עד 1386 מדד 75 ממשיך לנוע בטווח דישדוש 900 עד 920/30 אני כן מצפה שהוא יפרוץ קדימה וכמובן שמעדיף שהוא ישמור על רמת ה 900 בכל מקרה הוא לדעתי יחזור ל 940 ואף 970/80 על הפרק הבוקר הארבירטאז הוא כמעט חסר משמעות בנטיה שלילית אפסית חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי בשיעור של 0.15% הדאקס כאמור פרץ כבר שלשום את החסם של 9800 שתי רמות קרובות הן 10000 ו 10400 אני מעריך שאת 10000 הוא יעבור בלי בעיות וילך ל 10400 בגדול יעד עליון תיאורטי אבל מוטל בספק בסייקל ישיר הוא 11000 אין היום נתוני מקרו מיוחדים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1402 עד 1412 טווח מורחב יותר הוא 1397/8 עד 1412 מאחר ומחר הוא יום פקיעה קשה לחזות לאן יכוונו האינטרסים את המדד ולא בהכרח שיהיה יישור קו מול חו"ל בכל מקרה המדד ילך ל1412 בין אם לפני ובין אם אחרי הפקיעה יום לפקיעה - המסחר הוא פשוט בהגדרה כמעט איזור אסור למעט מצב של שוקת קרובה לכסף בה הסיכון הוא בעיקר שחיקה אני אבדוק מה אפשר לעשות דרך אופציות יוני ואם אראה תנועה טובה אפשר גם דרך מאי יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |