TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 27/5/14
בוקר יום שלישי 27.5.2014 יומיים לפקיעה

בוול סטריט המסחר חוזר היום לאחר יום הזיכרון
הדברים שכתבתי לגבי וול סטריט תקפים ואני מעלה אותם שוב

מצב נוכחי :

ה S&P סגר טוב אופטימי על 1900 כמעט פריצה אבל עדיין לא
אבל הסימנים מראים שהוא בדרך ל 1940
יש לציין שמדד הנסדאק פרץ קדימה וזה טיבעי שהוא יתן יותר פוש לאור הזעזוע שעבר עליו
בכל אופן יעדים ל S&P הם 1940 ואולי 2000 (2000 בספק ומותנה לדעתי בהרחבה מוניטרית)
אנחנו גם נחווה גל יורד משמעותי להערכתי ב S&P אבל הוא יקבל כניראה דחייה


הסבר כללי של המצב:
1. צימצום ברכישות האג"ח החודשיות של הפד יש? יש וממשיך
כל עוד הכלכלה ניראית במצב סביר

2. התחייבות של הפד לתמוך בכלכלה בכל מקרה ולא להיגרר למיתון יש ? אכן יש
אבל כאן גם טמון זרע פורענות לזעזוע קצר טווח ממנו אני חושש
ואחזור לסעיף הזה בהמשך

3. הרחבה מוניטרית באירופה אמורה לתת פוש וחיזוק למדדים

4. תשואות האג"ח ל 10 שנים ארה"ב לא מצביעות נכון להיום על זעזוע
אבל סביר שבטווח הקצר הן יטפסו ל 3.5% כאשר לעניות דעתי
כל עוד הן מתחת ל 4% זה מצב סביר אבל יתכן שזינוק ל 3.5% קצת ישפיע לרעה

5. בהמשך לסעיף 2:
קיימות שתי אפשרויות:
1. או שמצב הכלכלה ימשיך להיות בסדר ולהצביע על שיפור
ואז הצימצום ברכישות האג"ח ימשיך כסידרו עד לסיומו בסתיו
מצב כזה יביא מן הסתם לחששות כבדים להעלאה של הריבית כבר במחצית הראשונה
של 2015 ועלול לגרור לחץ שלילי במדד המניות

2. או ש... המשך תוכנית הצימצום תיתקל בבעיות בכלכלה או בשוק העבודה
שלא יאשרו לפד להמשיך בצימצום...הפד יעצור את המשך הצימצום ויעשה רגע
חושבים איך ובאיזה כלים לנקוט
עצם ההגעה למצב כזה בוודאות תגרור השפעה שלילית על השווקים

לסיכום:
המסקנה המתבקשת מסעיף 5 היא שאנחנו ניקלע בטווח של חודשים למצב מימוש
בוול סטריט ולא משנה שכרגע היא זורמת על מי מנוחות
כל זה כמובן מבלי להתייחס כרגע למצב באוקריאנה שנידחק לקרן זוית
מבלי להתייחס לאינדיקטורים שונים שמרמזים לי על נקודה ממנה יצא זעזוע כלשהו
מבלי להתייחס למצב בסין או למצב בשווקים המתפתחים ומדינות ה BRICS
כלומר כמו שציינתי ביום חמישי צריך להינות גם מפוש נוסף בשוקי המניות
שכניראה הולך להיות בטווח הקצר


מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.25% כשהוא רואה בגבוה היומי כמעט את 1409
אבל סוגר על 1405 על רקע החלטת הריבית
אף מניה במדד לא בלטה לחיוב או לשלילה
מרבית מניות המדד רשמו עליות מינוריות
סלקום ופרטנר שרשמו יחסית תנודה טובה הן כמעט חסרות השפעה על המדד

לסיכום:
אני מצפה שהמדד יבקר ב 1412 בסייקל הנוכחי כבר
אני מעריך שהמניות הדואליות יתנו עדיין השפעה חיובית היום בסיום או מחר
מניות הבנקים זוחלות לאיטן
במסגרת הסייקל הנוכחי העולה אנחנו כניראה ניתנהל לפי החליל של העולם
קרי וול סטריט והדאקס
בשלב זה הרמות הן 1412 -- > 1424 --> ושאיפה ל 1480

מדד 75 עלה אתמול רק 0.28% וסגר סביב רמת ה 915 אבל לא סגירה טובה מספיק
כלומר אני עדיין מצפה שהוא ישיג את רמת ה 940
ולטווח בינוני קצר ישיג גם את רמת ה 980 בחזרה
אבל כרגע מסתמן לו טווח תנועה של 900 עד 930 טווח דישדוש

הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר בירוק לערך 0.3% על רקע הסגירה של יום שישי
הדאקס פרץ אתמול סוף סוף את רמת ה 9800
אני מעריך שהוא בדרכו לרמת ה 10000 מינימום ויעד כללי של 10400
אני מניח נכון לכרגע שיש ציפיות להרחבה מוניטרית שהשוק מתמחר
אצלנו הריבית אתמול הפתיעה ולא שונתה
אפשר להבין את ההחלטה - הדילמות של פלוג קשות מאוד
מצד אחד יש חשש מאינפלציה נמוכה
מצד שני יש חשש טיבעי מהנדל"ן
אז היא דחתה את ההחלטה לחודש הבא כדי לקבל יותר נתונים ...למשוך זמן
ובעצם נוקטת באסטרטגיה של דארגי הנגיד האירופי

מבחינת המקרו יש היום שני נתונים מרכזיים:
ב 15:30 הזמנות מוצרים ברי קיימא
בשעה 17:00 מדד אמון הצרכנים
ב 16:30 שוב ינאם דארגי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1402 עד 1412
אני לא מצפה לתנודה חריגה אלא אם יהיה אירוע מסויים תומך תנודה
זה יכול להיות דארגי או כל דבר אחר
כרגע אני מצפה שהמסחר יתנהל בעצלתיים בדשדוש עולה בתמיכת וול סטריט והדאקס
במידה והמדד יפתח שלילי אצפה שהוא יעבור לחיובי ויחתור מעלה לכיוון הגבוה של אתמול
בכל מקרה בגבוה של אתמול סבירות גבוה שנבקר היום

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il