| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 26/5/14 בוקר יום שני 26.5.2014 שבוע הפקיעהמעלה שוב את הדברים שניכתבו אתמול לגבי וול סטריט והמצב בכלל מצב נוכחי : ה S&P סגר טוב אופטימי על 1900 כמעט פריצה אבל עדיין לא אבל הסימנים מראים שהוא בדרך ל 1940 יש לציין שמדד הנסדאק פרץ קדימה וזה טיבעי שהוא יתן יותר פוש לאור הזעזוע שעבר עליו בכל אופן יעדים ל S&P הם 1940 ואולי 2000 (2000 בספק ומותנה לדעתי בהרחבה מוניטרית) אנחנו גם נחווה גל יורד משמעותי להערכתי ב S&P אבל הוא יקבל כניראה דחייה הסבר כללי של המצב: 1. צימצום ברכישות האג"ח החודשיות של הפד יש? יש וממשיך כל עוד הכלכלה ניראית במצב סביר 2. התחייבות של הפד לתמוך בכלכלה בכל מקרה ולא להיגרר למיתון יש ? אכן יש אבל כאן גם טמון זרע פורענות לזעזוע קצר טווח ממנו אני חושש ואחזור לסעיף הזה בהמשך 3. הרחבה מוניטרית באירופה אמורה לתת פוש וחיזוק למדדים 4. תשואות האג"ח ל 10 שנים ארה"ב לא מצביעות נכון להיום על זעזוע אבל סביר שבטווח הקצר הן יטפסו ל 3.5% כאשר לעניות דעתי כל עוד הן מתחת ל 4% זה מצב סביר אבל יתכן שזינוק ל 3.5% קצת ישפיע לרעה 5. בהמשך לסעיף 2: קיימות שתי אפשרויות: 1. או שמצב הכלכלה ימשיך להיות בסדר ולהצביע על שיפור ואז הצימצום ברכישות האג"ח ימשיך כסידרו עד לסיומו בסתיו מצב כזה יביא מן הסתם לחששות כבדים להעלאה של הריבית כבר במחצית הראשונה של 2015 ועלול לגרור לחץ שלילי במדד המניות 2. או ש... המשך תוכנית הצימצום תיתקל בבעיות בכלכלה או בשוק העבודה שלא יאשרו לפד להמשיך בצימצום...הפד יעצור את המשך הצימצום ויעשה רגע חושבים איך ובאיזה כלים לנקוט עצם ההגעה למצב כזה בוודאות תגרור השפעה שלילית על השווקים לסיכום: המסקנה המתבקשת מסעיף 5 היא שאנחנו ניקלע בטווח של חודשים למצב מימוש בוול סטריט ולא משנה שכרגע היא זורמת על מי מנוחות כל זה כמובן מבלי להתייחס כרגע למצב באוקריאנה שנידחק לקרן זוית מבלי להתייחס לאינדיקטורים שונים שמרמזים לי על נקודה ממנה יצא זעזוע כלשהו מבלי להתייחס למצב בסין או למצב בשווקים המתפתחים ומדינות ה BRICS כלומר כמו שציינתי ביום חמישי צריך להינות גם מפוש נוסף בשוקי המניות שכניראה הולך להיות בטווח הקצר מדד המעו"ף פתח אתמול חזק יחסית באיזור 1396/7 וסגר ב 1401/2 סגירה טובה ואופטימית במחזור נמוך אופיני ליום ראשון ובתמיכת הדואליות סה"כ עלה המדד 0.9% מרבית העלייה שייכת לתרומת הדואליות שהסתכמה בכמעט 0.7% אף מניה במדד לא רשמה הכבדה משמעותית אבל מעבר לתרומה של הדואליות לא נירשמה תרומה משמעותית נוספת מניות הבנקים תרמו תרומה חיובית שולית מאוד לסיכום: הסימנים מראים שהמדד בדרך חזרה לשיאו כבר בסייקל הנוכחי זה למרות שמדובר בשבוע הפקיעה קיימת סבירות שהמדד בסייקל הנוכחי יצליח לייצר גם את רמת 1480 אבל ברור שלא בשבוע הפקיעה עצמו טווח התנועה הכללי של המדד עומד כרגע על 1384 עד 1412 ...כללי ולא תוך יומי מדד הבנקים אמור להתמודד עם 1350 כאשר יעד קרוב הוא 1460 כיום עומד המדד על 1324 כאשר מלמטה קיימות שתי רמות : 1312 ו 1300 מדד 75 ביצע אתמול תנועה עולה משמעותית יחסית ראשונה בסמוך לרמת ה 900 סה"כ סגר המדד ב 914 לערך כאשר התבססות מעליה תוביל אותו ל 930 בכל מקרה אני מאמין שהמדד יחזור לרמת ה 940 או קרוב קרוב גם אם ייסוג בשלב זה אני מעדיף לא לדבר על רמת ה 980 שאותה לדעתי הוא ישחזר בחזרה בין אם בסייקל הנוכחי או בסייקל הבא הבוקר הארביטראז חסר משמעות אין היום מסחר בוול סטריט לרגל חג כלשהו אנחנו עומדים בעצם מול הדאקס לבד כאשר הוא עומד על 9768 ובעצם הולך להתמודד עם ה 9800...זו רמה שבלמה את הדאקס מתחילת השנה לא פחות מ 5 פעמים הסבירות שהוא יצלח אותה הפעם ניראית טובה במקרה כזה יהיה אפשר לדבר על שתי רמות : 10000 ו 10400 הניקיי אולי סוף סוף בדרך ליעדים שהערכתי לו כאשר קודם זה 15200 לערך היום תקבל נגדית בנק ישראל החלטה לגבי גובה הריבית רוב הסיכויים שהריבית תרד ברבע אחוז עד חצי אחוז (כניראה רבע) מצד אחד יש בעיית אינפלציה ובעיית השקל/דולר שתומכות בהורדת הריבית מצד שני יש את בעיית הנדל"ן פלוג עצמה לא מתעלמת מבעיית הנדל"ן ואף ציינה אותה כשיקול נגדי בכל אופן במידה והיא תחליט שלא להורד ריבית זה יהיה מהסיבה הזו רוב הסיכויים שהריבית תרד היום לדעתי שני דברים יהוו הפתעה לדעתי: ריבית שלא יורדת ריבית שיורדת חצי אחוז ולא רבע אחוז טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:(עד לשעה 16:00) 1396/7 עד 1412 טווח מצומצם יותר 1400 עד 1404 או 1407 סביר שהמדד יתנהל לאיטו עד שעה 16:00 זמן קביעת הריבית קביעת הריבית יכולה ליצור סחף נוסף כלפי מעלה אפילו לרמות 1423/4 מצד שני ירידה מ 1396 לא תיחשב טובה והסבירות לזה נמוכה כרגע יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |