| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 22/5/14 בוקר יום חמישי 22.5.2014ה S&P סיים בירוק בשיעור של 0.8% על רקע פירסום הפוטוקולים של הפד כאשר הוא הולך להתמודד כפי שזה ניראה כרגע עם 1900 שוב הוא ניראה טוב מהמצופה ויכול גם לפרוץ אותה ואז במקרה כזה להשיג קודם את 1940 אבל כבר ראינו מספר פעמים כמה רמת ה 1900 מעוררת חששות יכול להיות שהפעם זה יהיה שונה הסתייגות יש לי מצד מצב ה VIX אתמול הוא רשם ירידה לשפל חדש יחד עם זאת הוא מפזר לי סימנים לאורך הדרך שיבא גם גל מימוש ואף אגרסיבי אבל זה דבר שיכול לקחת גם חודשים ובפרט במקרה של פריצה קדימה מה נאמר בפרוטוקולים של הפד ? בעצם כלום גדול...הרבה דברת והרבה עמימות בעיקרון המשקיעים מחכים לאמירה ברורה בעניין הריבית הריבית תלויה בסיום צימצום תוכנית הרכישות אבל היה מי שדאג לא להיות ברור...להישאר עמום...זה בריא יותר לכן יוצא שפיזרו אמירות לא חדות...כמו שמועד סיום תוכנית הרכישות איננו קבוע צריך לגלות גמישות בלוח הזמנים ועד כהנה וככנה העיקר שאין מועד שיוצא מהפה באופן פורמלי לכן אפשר להיות רגועים ולעלות אבל ברור שהנושא הזה יצוף תוך מספר חודשים מדד המעו"ף כמו הדאקס סגר אופטימי אתמול למרות החששות סה"כ סיים המדד כמעט על 1388 שזו סגירה אפסית אבל אופטימית כאשר ציינתי במייל שזו סגירה שתיחשב טובה אף מניה במדד לא רשמה תנודה משמעותית מניות הבנקים היו מאוזנות לאורך הימים האחרונים פז נפט שהיא חסרת השפעה על המדד רשמה שינוק טוב על רקע הדוחות לסיכום: תנועת המדד עדיין מוגדרת דישדוש 1382 עד 1397/8 יחד עם זאת הוא יכול להיפרץ לכל צד בהתאם לתנועת המדדים בוול סטריט בתחום הדשדוש שלהם כלומר במידה וניראה בסוף שבוע פריצת 1900 טובה ב S&P אז גם כאן יפרצו את 1400 אני מזכיר בכל אופן - שלדעתי בכל מקרה המעו"ף יחזור לשיאו בין אם בסייקל הנוכחי או בעיכוב מדד 75 סגר אופטימי קל גם הוא הוא מדד שמצריך זהירות אבל גם במקרה הזה אני ממאין שהוא ישאף בחזרה לשיאו מדד הבנקים נע בדשדוש רוחבי כבר מספר ימים כניראה על רקע פרסום הדוחות שהמתינו לו ויצא היום בבוקר לשני הבנקים הגדולים כבר ציינתי שיעדו 1400 אבל בתנאי השוק הנוכחיים הטווח הקצר היה בעייתי הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר כרגע בירוק כ 0.2% הדאקס סיים גם הוא אופטימי אתמול למרות פרסום הפרוטוקולים של הפד מניות הבנקים הגדולים לאומי ופועלים דיווחו על תוצאות טובות תנובה נימכרה לסינים (מבטח שמיר תיהנה מהעיסקה) מבחינת המקרו - ב 10:30 מדד מנהלי הרכש בגרמניה יותא מאוחר יתפרסמו נתונים בארה"ב שאני מניח שלא ישפיעו מהותית על המסחר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: זה יום פקיעה שבועית אבל הטווח המסתמן הוא 1394 עד 1386 אני מניח שהמדד ישמור על חיוביות רוב היום לקראת סיום המסחר ובפרט במסחר החפיפה יש להיזהר מסימות פסימית סיומת כזו...שאני מקווה שלא ניראה תעיד כניראה על כך שה S&P יכשל שוב בפריצת ה 1900 למרות החששות מסופ"ש - יש מניות שכן אבצע אליהן כניסה כאשר מי שיצא מתעודת הסל על מדד 75 אני אתן עבורו טריגר נוסף יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |