| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 21/5/14 בוקר יום רביעי 21.5.2014ה S&P מדשדש כבר חודשיים בטווח מצומצם שהיום הוא 1860 עד 1900 ההנחה שלי אתמול היתה שהוא יבקר שוב ב 1900 ושם יחליט מה לעשות כאשר ציינתי שקיימת סבירות לא מבוטלת שהוא יישכשל בפריצה שוב למרות שהוא נירה כרגע שוורי מאוד בתוך הדשדוש שלו גם מצד ה VIX קיים חשש לא מבוטל לאור הרמות בו הוא ניסחר כאשר היום יתפרסמו הפרוטוקלים מהחלטת הריבית האחרונה וצימצום הרכישות האחרונה בפועל - בלילה ניסחר ה S&P בירידות כאשר הוא סוגר מינוס 0.64% עדיין הוא ניסחר בטוווח הדשדוש המצויין לעיל אבל אין ספק שלטווח הקצר רמת הסיכון עלתה לאור התנועה של הלילה אני רק יכול לומר שגם אם הוא יצא לגל יורד הוא יחזור לשיאו אבל נכון להיום גם מדד הנסדאק וגם ה S&P נימצאים ברצועת דישדוש עדיין ברקע - סימנים להורדת ריבית בארץ סיכוי סביר להרחבה מוניטרית באירופה מדד המעו"ף ראה אתמול כמעט 1392 אבל סגר על 1386/7 בנטייה שלילית קלה מחזור המסחר היה נמוך מאוד סה"כ הסגירה בוצעה על קו האפס אף מניה במדד לא בלתה בתנועה מיוחדת לסיכום: בדומה לוול סטריט גם המעו"ף ניסחר היום ברצועת דישדוש 1367/8 עד 1397/8 תנועות המעו"ף מינוריות ביותר אבל זה מצב שעוי להסתיים בתנועה חדה בין לחיוב ובין לשלילה כרגע הנטייה שלי היא לומר שהמדד ירד לבקר שוב בתחתית הרצועה הזו זו הערכה מוטלת בספק כי מצד שני לטווח הבינוני יש לי גם אינדיקטורים שהמדד יחזור לשיאו מדד 75 הוסיף אתמול 0.13% אבל סגר את היום לא טוב כאשר בחצי שעת המסחר האחרונה הוא איבד את העלייה היומית שלו הבוקר הארביטראז שלילי בשיעור של 0.24% חוזה S&P ניסחר דוקא חיובי כרגע בשיעור של 0.12% הדאקס כמו המעו"ף לא ביצע אתמול תנודה משמעותית היום ב 18:30 תנאם יו"ר הפד ילין ב 21:00 לערך יתפרסמו הפרוטוקולים אודות הריבית האחרונה עיסקת וודסייד בוטלה ושותפיות לוויתן יסתדרו לבד כניראה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1382 עד 1387/8 אני מעריך שהפתיחה תהיה שלילית כמובן על רקע הסגירה אתמול הן במעו"ף והן בוול סטריט במהלך היום המדד יכול לחזור גם לקו האפס בחזרה אבל חשובה מאוד הסגירה כרגע אפשר לומר שסגירה מתחת 1382 לא תיחשב טובה יש לי גם אינדיקטור שנבקר ב 1378 בכל אופן סגירה מעל 1390 תיחשב מעולה בכל מקרה אבל הסבירות שלה נמוכה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |