TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 20/5/14
בוקר יום שלישי 20.5.2014

אלה הדברים שניכתבו ביום ראשון:

לאחר יום חמישי בו ירד ה S&P בסיכום יום 0.94%
ולאחר שכמעט נגע בתחתית הדשדוש 1860 הוא חזר יום המחרת וניסחר בירוק כאשר הוא מסיים 0.37% על 1877
כלומר בשני ימי מסחר בסופ"ש ירד ה S&P שוב משיאו אבל שומר על יציבות
ברקע עמדו נתוני האינפלציה מאירופה שהיא מאכזבים
ועמדו גם נתונים מארה"ב שבסך הכל היו בסדר
אומנם הנתונים מאירופה לא היו טובים אבל בכל רע יש גם טוב ואולךי נקבל הרחבה מוניטרית ביוני

לסיכום:
גורמי סיכון יש
אבל המדדים בארה"ב שומרים על יציבות
במידה ותיפרץ 1900 נקבל גל עולה חדש ל 1940 עד 2000
מתחת 1860 מדובר בגל יורד שאני מעריך שיהיה קצר טווח
בכל מקרה לדעתי ה S&P יבקר שוב בשיאו

נכון להיום:
1.ציינתי כבר בסוף השבוע
שאני לא קונה את הירידה שהיתה ביום חמישי בוול סטריט למי שזוכר

2. ציינתי גם שה S&P יוחזור לבקר ב 1900 או קרוב קרוב ...וזה לדעתי יתרחש בסייקל ישיר
מהמיקום הנוכחי שלו

3. זה היום השני ברציפות שוול סטריט עולה בחזרה כאשר ה S&P סגר על 1885
כשהוא מוסיף 0.38%

4. פירטתי בראש הסקירה מה התרחישים המותנים הקיימים
במקרה של פריצה של 1900 או זליגה מ 1860

ואני מוסיף -
ה S&P מדשדש כבר חודשיים בטווח מצומצם שהיום הוא 1860 עד 1900
אני מניח שהוא הולך שוב ל 1900 כבר השבוע
השאלה היא שוב מה יקרה משם אחרי לא מעט פעמים שהוא כשל בפריצה שלו
כלומר עדיין קיימת רמת סיכון שצריך לקחת אותה בחשבון שהוא ייכשל שוב בפריצה
למרות שהוא נירה כרגע שוורי מאוד בתוך הדשדוש שלו
גם מצד ה VIX קיים חשש לא מבוטל לאור הרמות בו הוא ניסחר
מתי נדע ? אני מניח שבימים רביעי חמישי נקבל תשובה
עד יום רביעי בערב לדעתי צפוי לנו שקט
ביום רביעי יתפרסמו הפרוטוקלים מהחלטת הריבית האחרונה וצימצום הרכישות האחרונה

מדד המעו"ף בדומה לוול סטריט סגר אתמול טוב יחסית כשהוא מוסיף 0.16%
וסוגר על 1386 לערך
זה פחות כמה הוא עלה אתמול ויותר היכן סגר את היום
למעט כיל וח"ל לא ניתן לציין מניה שבלטה לחיוב או לשלילה במדד
סה"כ אף אחד לא הפריע למדד במיוחד לטפס את ה 0.16% שלו

לסיכום:
הסגירה במדד מרמזת על התקרבות בחזרה ל 1400
ציינתי מספר פעמים שהמדד יחזור ל 1390 וזה אני מעריך שנקבל אפילו היום
ציינתי גם חזרה ל 1415 עד 1423 אבל לא נדבר על זה בקול רם כרגע
החסם עומד כרגע בין 1400 ל 1404
אני מעריך שהמדד ידשדש עד יום רביעי חמישי בין 1384 ל 1400
וכמובן עד שלא רואים פריצה מוכחת קדימה אז נותר החשד שהוא ייסוג בחזרה כמו החשד שה S&P ייכשל שוב בפריצת ה 1900
על הפרק גוברות ההערכות שהריבית בארץ תקבל הורדה נוספת של רבע אחוז שבוע הבא


הבוקר הארבירטאז זניח לחלוטין וחסר משמעות למסחר
חוזה S&P ניסחר כרגע על גבול האפס בנטייה שלילית אפסית
הדאקס סגר אתמול טוב בדיוק כמו המעו"ף וכמו וול סטריט
אבל זה עדיין לא אומר הרבה וניצטרך לראות מה יעשו כלל המדדים בסוף השבוע
הדולר נותר חסר כיוון ברור
הזהב מדשדש בן 1280 ל 1320 דולר לאונקיה
בבוקר פורסם מדד המחירים ליצרן הגרמני שאיכזב
יותר מאורח יפורסם מדד המחירים לצרכן בבריטניה
כרגע ניראה לי שגובר הלחץ על דארגי להפעיל הרחבה מוניטרית
אין היום נתוני מקרו משמעותיים בארה"ב

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1384 עד 1390
פריצה של 1390 תוביל כאמור לרמות 1394 1396 ועד 1400
במקרה של פתיחה שלילית אצפה למעבר לחיובי
כמובן שיש גם אינדיקטורים שליליים אבל הם עשויים להידחות
בשלב זה במידה והמדד יפתח שלילי - הצפי הוא שהוא יעבור לחיובי ויתקרב ל 1390
במידה ויפתח חיובי זה מצריך מעקב

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il