| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 19/5/14 בוקר יום שני 19.5.2014לאחר יום חמישי בו ירד ה S&P בסיכום יום 0.94% ולאחר שכמעט נגע בתחתית הדשדוש 1860 הוא חזר יום המחרת וניסחר בירוק כאשר הוא מסיים 0.37% על 1877 כלומר בשני ימי מסחר בסופ"ש ירד ה S&P שוב משיאו אבל שומר על יציבות ברקע עמדו נתוני האינפלציה מאירופה שהיא מאכזבים ועמדו גם נתונים מארה"ב שבסך הכל היו בסדר אומנם הנתונים מאירופה לא היו טובים אבל בכל רע יש גם טוב ואולךי נקבל הרחבה מוניטרית ביוני לסיכום: גורמי סיכון יש אבל המדדים בארה"ב שומרים על יציבות במידה ותיפרץ 1900 נקבל גל עולה חדש ל 1940 עד 2000 מתחת 1860 מדובר בגל יורד שאני מעריך שיהיה קצר טווח בכל מקרה לדעתי ה S&P יבקר שוב בשיאו מדד המעו"ף נע לפי החליל שבו מתנהלת כרגע וול סטריט אתמול הוסיף המדד 0.41% ובעצם ביצע יום והיפוכו ביחס ליום חמישי בסגירה זה ממחיש עד כמה המדד מטוטלת כרגע וחסר מגמה יציבה המניות הדואליות תרמו כ 0.25% ומעל לארביטראז שלהן מניות הבנקים תרמו עוד כ 0.15% סקטור הגז תמך בעוצמה שולית כיל לאחר שישנסקי הכבידה מעט אבל שומרת על המגמה הכללית עדיין לסיכום: המדד יכ7ל בטווח הקצר להשיג את איזור 1400 בחזרה זה עדיין לא אומר שהמגמה העולה חוזרת כלומר קיים עדיין סיכון שגם אם יצליח להשיג את 1400 הוא ייסוג בחזרה היתי אומר שהתבססות מעל 1400 עד 1404 אם בכלל יגיע בסייקל ישיר היא בערך כמו התבססות מעל ה 1900 ב S&P לכן ניתייחס בכבדהו וחשדהו לתנועה כזו בכל מקרה אני מאמין בחזרת המדד לרמת השיא בין אם ירד קודם לשפל חדש ובין אם ישירות מכאן מדד 75 איבד אתמול 0.42% על רקע הנפילה של קמהד"ע היא לבדה משכה למטה בשיעור גבוה מהירידה במדד עצמו יחד עם זאת אני מעריך שהמדד יחזור עוד השבוע ל 920 לערך בחזרה מדד הבנקים הוסיף אתמול 0.57% וסגר באיזור 1325 כמו במדד המעו"ף גם הוא עדיין לא מספיק בטוח יש מצב שהוא ילך לבקר ב 1400 וזה ממש מהלך שיכול להביא את המעו"ף עצמו ל 1400 אבל כמו במעו"ף גם מדד הבנקים יכול לשגת מרמת 1400 בחזרה הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי בשיעור של כ 0.15% הדאקס סגר את סופ"ש כשהוא נסוג מ 9800 ב 1.3% לערך אבל ניסחר ביציבות מוטב בשלב זה לא לסחור לונג בדאקס עד שהוא יוכיח פריצה מעל 9800 או שעד שתסתמן בו הזדמנות בהנחה שירד קודם אין השבוע נתוני מקרו משמעותיים במיוחד מארה"ב יש נתונים מגרמניה וסין היום ספציפית אין נתוני מקרו משמעותיים למעט נאום של אחד מחברי הפד הזהב ניסחר ביציבות בתוך קצועת דישדוש עדיין ולא פרץ קדימה הדולר עדיין במוד דשדוש יורד ללא מגמה ברורה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1381/2 עד 1388/9 ועד 1390 במידה והמדד יפתח שלילי אצפה שיעבור לחיובי בהמשך היום במידה ויפתח חיובי זה מצריך מעקב אבל אני חושב שהמדד ינסה או ישיג היום את רמת ה 1388 לפחות מעל 1390 זה כבר מאפשר לחשוב במונחים של 1400 כפי שציינתי בראשית הסקירה באופן כללי - סביר שהיום הזה יהיה מעורב יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |