TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 13/5/14
בוקר יום שלישי 13.5.2014

אני מצרף את הדברים שרשמתי בתחילת השבוע ומוסיף עליהם

זה כחודשיים ה S&P נימצא במוד דשדוש 1820 1880 ללא שינוי עם גיחות ל 1900
כבר לא מעט פעמים בכל פעם שהוא מתקרב ל 1880 או ל 1900 הוא נסוג במהירות אחורה
זה קרה גם ביום חמישי האחרון בפעם האחרונה
כבר אמרתי שפריצה קדימה לשיא חדש מצריכה לדעתי טריגר חיצוני ולא פנימי אמריקאי

יעד תיאורטי כללי ל S&P : עומד על 1940 עד 2000 וזה יעד שהערכתי מספר פעמים
השאלה היא האם מהרמות הנוכחיות הוא יושג ?
ראשית זה מצריך טריגר כלשהו
שנית - קיים גם תרחיש מורכב שבחלקו רע (סבירותו יורדת כרגע)
במידה וה S&P שוב יתקל השבוע ברמות 1880 ועד 1900 ושוב ייסוג אחורנית
זה יעלה את החשד שלפני שהוא יקבע שיא חדש
הוא ישבור למטה את 1820
במקרה כזה הוא יפתח בנסיגה לרמות 1800 --> 1740 --ובמקרה קיצון 1680
ולמרות זאת זה עדיין יהיה בגדר מהלך מתקן כללי
בינתיים כל עוד זה לא קורה הוא עדיין במוד דישדוש 1820 עד 1900/1880 עם הפנים קדימה לשיא חדש 1940 עד 2000
אני מניח שנקבל סימן לאחד הכיוונים עוד בטרם יצא לפועל

נקודות כלליות:
1. המצב ברוסיה אוקריאנה ממשיך לנגן ברקע ומשפיע על השווקים
גם אם זה לא צועק בכותרות

2. הפד ממשיך בצימצום תוכנית הרכישות(אין לו סיבה אחרת נכון להיום)

3. תוכנית הרחבה מוניטרית באירופה נימצאת עדיין על הפרק ולפי דארגי היא תיבחן
שוב ביוני ...אני מאמין שהשוק מתמחר קודם ולא מחכה לבשורה ובפועל כרגע זה לא
קורה עדיין ואולי ממתינים שם למשבר

4. עונת הדוחות ממשיכה ברקע בארה"ב כאשר השבוע זה תור הקימעונאיות לדווח

5. מדד המחירים לצרכן האמריקאי ידווח השבוע ועשוי להשפיע

נכון להיום:
ה S&P מאיים בפריצה קדימה
בפעם הראשונה הוא מתקרב ל 1900 ולא נסוג אלא סוגר גם סמוך לגבוה יומי שלו
אפשר לשמור על אופטימיות זהיריה שהוא יתניע לכיוון 1940 קודם ואז אולי ל 2000
אבל אני מדגיש זהירה...כי יש נתונים חשובים שמתרכזים ביום חמישי
אני מעריך שקיימות ציפיות להרחבה מוניטרית באירופה
הנתון של יום חמישי עשוי לשפוך אולי אור על העניין הזה
חשוב לראות את היום הקרוב בוול סטריט
כי ה S&P יכול לנגוע ב 1900 וקצת מעל ואז לסיים שלילי עד שלילי קל בהמתנה לסוף השבוע


מדד המעו"ף לא זז בימים האחרונים ולא ניכנע לתכתיבי המגמה בדאקס ובוול סטריט כרגע
כל עוד הבנקים לא מתניעים אותו הוא יתקשה לנוע
בפרט כאשר אף גורם לא נוטל את שרביט ההובלה מבין המניות הבכירות במדד
סה"כ הוסיף אתמול המדד 0.24% וסגר באיזור 1375 וזה כמובן מעט מאוד
המניות הדואליות אומנם תמכו
אבל הבנקים לא שיתפו פעולה
סקטור הגז נסוג מעט אחורה
בזק הכבידה

לסיכום:
המדד יכול בטווח הקצר להתרומם מ 1375 עד 1388 ששם נימצאת נקודת המפתח כרגע לדעתי ...אני כמובן נותר בדעתי שהמדד ישיג את 1390 פחות או יותר
ובטווח הבינוני קצר גם אמור לחזור לשיאו ...לפחות
יחד עם זאת לפחות לשלושת ימי המסחר הקרובים יתכן והוא יזגזג בין 1362 ל 1375

מדד 75 דישדש יומיים סביב איזור התחתית בו נקבתי ואתמול נתן את הפוש שלו
יעד קרוב שלו הוא בערך 920
התבססות מעל 930 תיתן לו פוש קרוב לשיאו
כרגע יש להתמקד ב 920

הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי לא משמעותי
הדאקס השיג את 9700 כמו גדול ...השאלה היא דרכו מכאן ואתמול הוא שידר אופטימיות כשלא נסוג מהרמה הזו
במידה והוא יתחיל בחתירה ל 9800 ויתבסס שם אז עולה הסבירות לרמת 10400
יתכן ועד ליום חמישי הוא גם יסחר בדשדוש מסויים
היום במקרו:
ב 12:00 סקר ה ZEW על מצב העסקים בגרמניה
יותר מאוחר ב 15:30 - הנתון החשוב להיום המכירות הקימעונאיות בארה"ב


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1372 עד 1380
במידה והמדד יחצה את 1382 יש לחשוד ב 1388 (יש לו להתמודד עם 1384)
אני מאוד מסופק אם ניזכה לראות היום אפילו 1380
מנגד אני מעט חושד ממשיכת זמן ורגליים וירידה מתחת 1374/5 ללא תנודה משמעותית
ירידה מתחת 1372 תוביל לרמות 1367 ול 1362 וכרגע הסבירות לזה נמוכה היום

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il