TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 12/5/14
בוקר יום שני 12.4.2014

מצב נוכחי : ה S&P בסיכום שני ימי מסחר בסופ"ש לא ביצע תנועה משמעותית ובעצם 0%
הוא גם טרח לסיים אופטימי קל

מצב כללי: ה S&P נע בטווח 1880 עד 1820 עם גיחות ל 1900 נדירות

לאן הוא הולך מכאן ?

זה כחודשיים ה S&P נימצא במוד דשדוש 1820 1880 ללא שינוי
כבר לא מעט פעמים בכל פעם שהוא מתקרב ל 1880 או ל 1900 הוא נסוג במהירות אחרוה
זה קרה גם ביום חמישי הארחון בפעם האחרונה
כבר אמרתי שפריצה קדימה לשיא חדש מצריכה לדעתי טריגר חיצוני ולא פנימי אמריקאי

יעד תיאורטי כללי ל S&P : עומד על 1940 עד 2000 וזה יעד שהערכתי מספר פעמים
השאלה היא האם מהרמות הנוכחיות הוא יושג ?
ראשית זה מצריך טריגר כלשהו
שנית - קיים גם תרחיש מורכב שבחלקו רע
במידה וה S&P שוב יתקל השבוע ברמות 1880 ועד 1900 ושוב ייסוג אחורנית
זה יעלה את החשד שלפני שהוא יקבע שיא חדש
הוא ישבור למטה את 1820
במקרה כזה הוא יפתח בנסיגה לרמות 1800 --> 1740 --ובמקרה קיצון 1680
ולמרות זאת זה עדיין יהיה בגדר מהלך מתקן כללי
בינתיים כל עוד זה לא קורה הוא עדיין במוד דישדוש 1820 עד 1880 עם הפנים קדימה לשיא חדש 1940 עד 2000
אני מניח שנקבל סימן לאחד הכיוונים עוד בטרם יצא לפועל

נקודות כלליות:
1. המצב ברוסיה אוקריאנה ממשיך לנגן ברקע ומשפיע על השווקים
גם אם זה לא צועק בכותרות

2. הפד ממשיך בצימצום תוכנית הרכישות(אין לו סיבה אחרת נכון להיום)

3. תוכנית הרחבה מוניטרית באירופה נימצאת עדיין על הפרק ולפי דארגי היא תיבחן
שוב ביוני ...אני מאמין שהשוק מתמחר קודם ולא מחכה לבשורה ובפועל כרגע זה לא
קורה עדיין ואולי ממתינים שם למשבר

4. עונת הדוחות ממשיכה ברקע בארה"ב כאשר השבוע זה תור הקימעונאיות לדווח

5. מדד המחירים לצרכן האמריקאי ידווח השבוע ועשוי להשפיע


מדד המעו"ף לא ביצע אתמול שום תנודה משמעותית אלא סגר על קו האפס סמוך ל 1372
אפשר לומר שמניות המעו"ף התחלקו לחצי
המניות הדואליות מול הבנקים והגז
המניות הדואליות הכבידו בשיעור של 0.44%
סקטור הגז ומניות הבנקים כמעט וקיזזו את מלא הההשפעה השלילית של הדואליות
כיל ובזק קיזזו אחת את השניה
נישארנו עם השפעה שולית של יתר המניות השוליות במדד
כך יוצא שהמדד סוגר על האפס ללא תנועה משמעותית

לסיכום:
הסגירה היא סבירה בסימן אופטימי קל
מי שהוביל את המדד לשיאו אלו המניות הדואליות
אותן הדואליות גם מחזירות נכון להיום את מה שנתנו
כל עוד הבנקים לא יסחבו את העגלה ויסחפו אחריהן את השאר אז זה המצב
זה שהגז במומנטום זה לא מספיק טוב
הגז לבדו השפעתו היא כמו מניית לאומי וחצי לבדה
אם נוריד מיזה את ישראמקו נקבל פחות מלאומי
עדיין קיימת סבירות שהמדד יבקר ברמות נמוכות יותר קרי 1362 לערך
יחד עם זאת אני גם מצפה עדיין שהמדד יחזור לרמות 1390 ומעלה ואפילו לשיאו

מדד 75 נימצא בדשדוש ברמות 890 עד 900 שם יש לו איזור בולם


הבוקר הארביטראז כמעט חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי סביב 0.2%
הדאקס סגר את יום שישי שלילי קל ואני מזכיר שעדיין לא השיג 9700
אני מצפה שעד לסוף שבוע יום חמישי הוא לא יבצע תנודה משמעותית
אבל גם אם יטפס מעלה וימתין לקריאת מדד המחירים באירופה זה אולי לא מצב אידאלי
אני מעדיף שהוא ימתין במקומו ולא ינפח בלון של ציפיות
אין היום אירועי או נתוני מקרו משמעותיים
פוטין הצהיר שלא יתקוף את אוקריאנה ובעיקרון זה טוב לשווקים כמובן

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1374 עד 1367/8
מעל 1374 יוביל ל 1380
מתחת 1367 יוביל ל 1362
הפתיחה גם אם תהיה חיובית לא מלהיבה אותי עדיין ...אני חושד שהמדד ישחק קצת
כלומר יבקר ברמת 1362 או 1367
סה"כ באיזור 1360+- נימצא איזור תומך שיכול להפוך אותו

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il