TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 11/5/14
בוקר יום ראשון 11.4.2014

מצב נוכחיי : ה S&P בסיכום שני ימי מסחר בסופ"ש לא ביצע תנועה משמעותית ובעצם 0%
הוא גם טרח לסיים אופטימי קל

מצב כללי: ה S&P נע בטווח 1880 עד 1820 עם גיחות ל 1900 נדירות

לאן הוא הולך מכאן ?

זה כחודשיים ה S&P נימצא במוד דשדוש 1820 1880 ללא שינוי
כבר לא מעט פעמים בכל פעם שהוא מתקרב ל 1880 או ל 1900 הוא נסוג במהירות אחרוה
זה קרה גם ביום חמישי הארחון בפעם האחרונה
כבר אמרתי שפריצה קדימה לשיא חדש מצריכה לדעתי טריגר חיצוני ולא פנימי אמריקאי

יעד תיאורטי כללי ל S&P : עומד על 1940 עד 2000 וזה יעד שהערכתי מספר פעמים
השאלה היא האם מהרמות הנוכחיות הוא יושג ?
ראשית זה מצריך טריגר כלשהו
שנית - קיים גם תרחיש מורכב שבחלקו רע
במידה וה S&P שוב יתקל השבוע ברמות 1880 ועד 1900 ושוב ייסוג אחורנית
זה יעלה את החשד שלפני שהוא יקבע שיא חדש
הוא ישבור למטה את 1820
במקרה כזה הוא יפתח בנסיגה לרמות 1800 --> 1740 --ובמקרה קיצון 1680
ולמרות זאת זה עדיין יהיה בגדר מהלך מתקן כללי
בינתיים כל עוד זה לא קורה הוא עדיין במוד דישדוש 1820 עד 1880 עם הפנים קדימה לשיא חדש 1940 עד 2000
אני מניח שנקבל סימן לאחד הכיוונים עוד בטרם יצא לפועל

נקודות כלליות:
1. המצב ברוסיה אוקריאנה ממשיך לנגן ברקע ומשפיע על השווקים
גם אם זה לא צועק בכותרות

2. הפד ממשיך בצימצום תוכנית הרכישות(אין לו סיבה אחרת נכון להיום)

3. תוכנית הרחבה מוניטרית באירופה נימצאת עדיין על הפרק ולפי דארגי היא תיבחן
שוב ביוני ...אני מאמין שהשוק מתמחר קודם ולא מחכה לבשורה ובפועל כרגע זה לא
קורה עדיין ואולי ממתינים שם למשבר באינפלציה
דארגי רמז שנתון לא טוב נוסף באינפלציה בחודש הקרוב עשוי לתת לזה טריגר

4. עונת הדוחות ממשיכה ברקע בארה"ב כאשר השבוע זה תור הקימעונאיות לדווח

5. מדד המחירים לצרכן האמריקאי ידווח השבוע ועשוי להשפיע



מדד המעו"ף המשיך לקרטע ביום חמישי האחרון כאשר הוא מוסיף 0.31%
אבל מבצע סגירה סביב 1372 כאשר סה"כ בסיכום השבוע המקוצר הזה הוא איבד 7 נקודות מדד מ 1379
כאמור ביום חמישי עלה המדד 0.31%
ניס לאחר דוחותיה הכבידה על המדד בשיעור של 0.33%
אבל טבע לבדה כיפרה על ההשפעה של נייס עם תרומה של 0.35%
סה"כ מרבית מניות המדד רשמו עליות בהובלת סקטור הגז
סקטור הגז תרם למדד כ 0.12%
מניות הבנקים נתונ תמיכה בשיעור זהה

לסיכום:
המדד מדשדש דישדוש יורד אבל כמו שזה ניראה לי מהלך מתקן במדד הוא קרוב
כלומר יתכן והמדד יעשה נסיגה נוספת לאיזור 1360 1362
אבל אני מצפה למהלך מתקן לכיוון 1390
בגדול אני מאמין שהמדד יחזור לבקר בשיאו אבל לוח זמנים מדויק לזה בעייתי מאוד לתת

מדד הבנקים מדשדש בציר 1280 עד 1300
אני מניח שלא ניראה מהלך משמעותי בבנקים בטווח הקצר ללא איזו בשורה מאירופה או בשורה חיצונית

מדד 75 נע כרגע בין 890 ל 900 או קרוב שזה איזור בו הוא עשוי לבצע מהלך מתקן
לאיזור 930/40 ואני מקווה שהוא ילך בטווח הקצר בחזרה לאיזור 970


הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של 0.55% בהובלת טבע
הדאקס לא ביצע תצנוה משמעותית בסופ"ש אבל גם לא ראה את רמת 9700 עליה דיברתי
יש מצב שהוא ינסה להשיג אותה השבוע
אבל גם יבאס לראות אותו נסוג ממנה ולא מפתח מומנטום לכיוון 10000
מבחינת המקרו :
יום שלישי בארה"ב - המכירות הקימעונאיות
יום רביעי - מדד המחירים ליצרן
יום חמישי - מדד המחרים לצרכן באירופה - ושימו לב זה נתון חשוב !!!
לאחר מכן ביום חמישי יפורסם גם מדד המחירים לצרכן בארה"ב - גם זה חשוב
ויותר מאוחר מדד הייצור פילדלפיה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1369 עד 1374 ועד 1380
אני מצפה לפתיחה שלילית אבל לא מהותית כלומר עד 1369 ולא נמוכה מהנמוך של שבוע שעבר
לאחר מכן אצפה לחתירה לכיוון 1374 וסגירה אולי אולי סמוך לגבוה יומי לא דרמטי
מנגד ירידה מ 1367/8 תוביל ל 1362 וזה תרחיש בסבירות נמוכה
סה"כ באם המדד יסגור החודש מעל 1374/5 זה יהיה בשורה טובה
כרגע ובדגש על כרגע אני מאמין שהמדד ינסה להשיג בחזרה את 1390

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il