TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 8/5/14
בוקר יום חמישי 8.4.2014 יום פקיעה שבועית

למרות יום תנודתי סיים ה S&P בגבוה היומי שלו והוסיף 0.56%
אתמול ציינתי שהוא יחזור בחזרה וימחק את הירידה של יום העצמאות

ברקע עמדה עדותה של גנט ילין בקונגרס
באופן כללי היא חזרה על דברים מהעבר אבל הוסיפה לחדד נקודות
היא דיברה על המשך תמיכה רחבה של הפד
היא דיברה על החולשות בשוק הדיור ועל יעדי אינפלציה
בשורה התחתונה - עלה החשש שלאור דבריה היא גם תפסיק את הצימצום
בכל אופן היא נישארה מעורפלת כהרגלה ביחס ללוח זמנים בנוגע להעלאת הריבית
היו גם דברים מגוחכים שנישאלה לדעתי - כמו מצב שוק המניות

בכל אופן - השאלה כרגע היא האם ה S&P הולך ישירות לשיא חדש
יתכן שבסופ"ש נקבל תשובה לזה


מדד המעו"ף המשיך להילחץ כלפי מטה אתמול בלחץ ישיר של פריגו
סה"כ איבד המדד אתמול 0.48% וסגר על 1367/8
פריגו לבדה אחרי פרסום הדוחות והנמכת התחזית הכבידה על המדד בשיעור של 0.8%
כלל המניות הדואליות הכבידו על המדד בשיעור של מעל אחוז
מנגד סקטור הגז ריכך את ההשפעה השלילית של הדואליות

לסיכום:
התנועה של אתמול לא מצביעה על משהו חריג ובפרט לאור ההכבדה של מניה בודדת על המדד...הרמות מלמטה נותרו אותן הרמות
כל איזור 1360+- הוא איזור בלימה
אני עדיין בדיעה שהמדד יחזור לשיאו
אני רק לא רוצה שהוא יעשה את זה מרמות נמוכות מ 1355

מדד 75 ייבחן בהתנהגות שלו באיזור ה 890
משם אני מקווה ומאמין שהוא הולך לסיים את הסייקל היורד שביצע

הבוקר הארביטראז חיובי קל בשיעור של 0.2%
חוזה S&P חסר משמעות כרגע
הדאקס ניסחר בדשדוש 9200 עד 9700 ואני עדיין בדיעה שיחזור ל 9700
מוקדם בבוקר פורסם המאזן המסחרי הסיני שהציג קריאה טובה ונותן את הטון באסיה כרגע

היום במרכז - הריבית באירופה שלא צפויה להשתנות
אבל מה שמעניין זה מה יאמר דארג'י לאחר הכרזת הריבית ב 15:30
כן או לא הרחבה מוניטרית באירופה
הרחבה כזו תשפיע אצלנו לחיוב על מניות הבנקים
עד היום האיש רק איכזב
יותר מאוחר תמשיך ילין לתת עדות

מחר למעט מדד המחירים לצרכן בסין אין נתונים משמעותיים נוספים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1362 עד 1375/6
יציאה מהטווח הזה עשויה לתת את הטון לחיוב או לשלילה
היום הזה יש לו פוטנציאל היפוך משתי סיבות
1. הקירבה לרמות נמוכות בולמות במדדים אצלנו
2. אולי בשורה טובה מאירופה - כי סה"כ הדאקס אמור לתת פוש נוסף
פתיחה חיובית היום במדד על רקע הפקיעה השבועית הצפויה היא וודאית
אבל לא אידאלית על רקע ההתנהלות אתמול עד לסגירה
היתי רוצה לראות את המדד מתהפך בצורה בריאה
אבל זה שהוא יחזור ל 1390 זה בסבירות גבוהה
ועל חזרה לשיא מוטב לא לדבר כרגע

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il