| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 4/5/14 בוקר יום ראשון 4.5.2014 ערב יום הזיכרוןסוף שבוע סטטי עבר על וול סטריט במהלכו איבד מדד ה S&P כ 0.14% לא משמעותי ברקע עמד דו"ח התעסוקה שהיה דוח דיי פצצתי בממובן החיובי של המילה תוספת המשרות למשק האמריקאי היתה הרבה מעל לצפי המוקדם והאבטלה צנחה מרמת 6.7% ל 6.3% בכל זאת המדדים ניסחרו פושר ביותר כפי שכבר אמרתי מהרמה הנוכחית במדדים צריך יותר מהנתונים הרגילים צריך איזשהו טריגר חיצוני לדעתי דו"ח התעסוקה הזה משמר מצב קיים בו ממשיכים בצימצום ברכישות האג"ח כל חודש אבל מצד שני הירידה ברמת האבטלה גם מקרבת את קץ הריבית הנמוכה אבל כבר למדנו שלא שופטים את מצב התעסוקה והאבטלה לפי חודש אחד וצריך רצף של חודשים על מנת לראות שבאמת הכלכלה האמריקאית על פסים נכונים סה"כ ה S&P ניסחר באיזור ה 1880 ודיי קרוב לרמת ה 1900 שיאו האחרון אני לא מצפה ממנו לקבוע שיא חדש ללא טריגר השבוע ניראה לי שהוא ייסחר בטווח 1860 עד 1900 אם לא יהיו אירועים חריגים מדד המעו"ף ניסחר ביום חמישי לבדו כמעט וללא אירופה ורוב אסיה סה"כ תנועת המדד היתה פושרת ביותר כאשר המדד פקע שבועית ב 1375.5 וסוגר יום על כמעט 1380 כשהוא מוסיף 0.07% במחזור נמוך בריזולוציה שבועית איבד המדד השבוע 10 נקודות מ 1390 ל 1380 מניות הבנקים לא תמכו את המדד השבוע המניות הדואליות המשיכו להכביד בזק היא היחידה במדד (למעט אולי סקטור הגז שאיננו יציב) ששומרת על מומנטום חיובי לחיוב אפשר לציין בינתיים גם את כיל שניראית סביר בהחלט אבל ללא הבנקים לא תתבצע תנועה משמעותית ובריאה בדגש על בריאה לסיכום: המדד עומד היום קרוב מאוד ל 1380 מלמטה רמת ה 1360 היא רמה תומכת מלמטה מצד שני ההתייחסות שלי נכון להיום היא עדיין שכל ירידה לצורך עליה והמדד אמור לחזור לשיאו מדד הבנקים סגר שלילי את השבוע בירידה של 0.49% לרמת 1300 לערך שתי רמות משמעותיות נימצאות מכאן 1280 לערך ו 1230/40 מעריך שהמדד ייתמך באחת מהן מדד 75 איבד השבוע 2.16% וסגר ברמת 916 הרמה המשמעותית עבורו היא 880 עד 900 ומתחת זה רק 850 ואני עדיין בדיעה שהוא יחזור לרמת 980 לערך הבוקר הארביטראז חסר משמעות הדאקס לא ניסחר ביום חמישי אבל סגר את יום שישי שלילי גם על רקע דו"ח התעסוקה ועומד היום על 9556 ועוד לא השיג את ה 9700/800 העובדה שהוא ניכנס לקירטוע ולא השיג את הרמה שרציתי ונסוג היא דבר טוב אבל ללא ספק גם בדאקס וגם בוול סטריט ניכנסים להמתנה הצעד הבא בשני המקומות דאקס וול סטריט יכול להיות נטייה לדשדוש יורד השבוע אין השבוע נתוני מקרו מהותיים מצד וול סטריט באירופה ובאוסטרליה תיקבע הריבית ביום שישי מדד המחירים לצרכן הסיני כרגע אני לא מצפה לשבוע סוער אצלנו מדובר על שבוע מקוצר עקב יום הצעמאות כלומר ימי המסחר הם היום ורביעי חמישי טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1376/7 עד 1390 אני לא מצפה לתנועה משמעותית מהמדד היום בפרט שזה יום ראשון וערב יום הזיכרון אבל המסחר אמור להיות חיובי לפחות בחלקו אני יודע שהמדד יחזור עוד ל 1390 גם בטווח הקצר מלמטה קיימות שתי רמות : 1375 ו 1360 והציפייה שלי היא שרמת ה 1360 תתמוך אותו אחרת ניאלץ לייצר מומנטום עולה מרמות נמוכות יותר וזה תסריט שכרגע אני לא חושב בכיוון שלו יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |