TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 4/5/14
בוקר יום ראשון 4.5.2014 ערב יום הזיכרון

סוף שבוע סטטי עבר על וול סטריט במהלכו איבד מדד ה S&P כ 0.14% לא משמעותי
ברקע עמד דו"ח התעסוקה שהיה דוח דיי פצצתי בממובן החיובי של המילה
תוספת המשרות למשק האמריקאי היתה הרבה מעל לצפי המוקדם
והאבטלה צנחה מרמת 6.7% ל 6.3%
בכל זאת המדדים ניסחרו פושר ביותר
כפי שכבר אמרתי מהרמה הנוכחית במדדים צריך יותר מהנתונים הרגילים
צריך איזשהו טריגר חיצוני לדעתי
דו"ח התעסוקה הזה משמר מצב קיים בו ממשיכים בצימצום ברכישות האג"ח כל חודש
אבל מצד שני הירידה ברמת האבטלה גם מקרבת את קץ הריבית הנמוכה
אבל כבר למדנו שלא שופטים את מצב התעסוקה והאבטלה לפי חודש אחד וצריך רצף של חודשים על מנת לראות שבאמת הכלכלה האמריקאית על פסים נכונים

סה"כ ה S&P ניסחר באיזור ה 1880 ודיי קרוב לרמת ה 1900 שיאו האחרון
אני לא מצפה ממנו לקבוע שיא חדש ללא טריגר
השבוע ניראה לי שהוא ייסחר בטווח 1860 עד 1900 אם לא יהיו אירועים חריגים


מדד המעו"ף ניסחר ביום חמישי לבדו כמעט וללא אירופה ורוב אסיה
סה"כ תנועת המדד היתה פושרת ביותר כאשר המדד פקע שבועית ב 1375.5 וסוגר יום על כמעט 1380 כשהוא מוסיף 0.07% במחזור נמוך
בריזולוציה שבועית איבד המדד השבוע 10 נקודות מ 1390 ל 1380
מניות הבנקים לא תמכו את המדד השבוע
המניות הדואליות המשיכו להכביד
בזק היא היחידה במדד (למעט אולי סקטור הגז שאיננו יציב) ששומרת על מומנטום חיובי
לחיוב אפשר לציין בינתיים גם את כיל שניראית סביר בהחלט
אבל ללא הבנקים לא תתבצע תנועה משמעותית ובריאה בדגש על בריאה

לסיכום:
המדד עומד היום קרוב מאוד ל 1380 מלמטה
רמת ה 1360 היא רמה תומכת מלמטה
מצד שני ההתייחסות שלי נכון להיום היא עדיין שכל ירידה לצורך עליה והמדד אמור לחזור לשיאו


מדד הבנקים סגר שלילי את השבוע בירידה של 0.49% לרמת 1300 לערך
שתי רמות משמעותיות נימצאות מכאן
1280 לערך ו 1230/40
מעריך שהמדד ייתמך באחת מהן

מדד 75 איבד השבוע 2.16% וסגר ברמת 916
הרמה המשמעותית עבורו היא 880 עד 900 ומתחת זה רק 850
ואני עדיין בדיעה שהוא יחזור לרמת 980 לערך


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
הדאקס לא ניסחר ביום חמישי אבל סגר את יום שישי שלילי גם על רקע דו"ח התעסוקה
ועומד היום על 9556 ועוד לא השיג את ה 9700/800
העובדה שהוא ניכנס לקירטוע ולא השיג את הרמה שרציתי ונסוג היא דבר טוב
אבל ללא ספק גם בדאקס וגם בוול סטריט ניכנסים להמתנה
הצעד הבא בשני המקומות דאקס וול סטריט יכול להיות נטייה לדשדוש יורד השבוע
אין השבוע נתוני מקרו מהותיים מצד וול סטריט
באירופה ובאוסטרליה תיקבע הריבית
ביום שישי מדד המחירים לצרכן הסיני
כרגע אני לא מצפה לשבוע סוער
אצלנו מדובר על שבוע מקוצר עקב יום הצעמאות
כלומר ימי המסחר הם היום ורביעי חמישי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1376/7 עד 1390
אני לא מצפה לתנועה משמעותית מהמדד היום בפרט שזה יום ראשון וערב יום הזיכרון
אבל המסחר אמור להיות חיובי לפחות בחלקו
אני יודע שהמדד יחזור עוד ל 1390 גם בטווח הקצר
מלמטה קיימות שתי רמות :
1375 ו 1360 והציפייה שלי היא שרמת ה 1360 תתמוך אותו
אחרת ניאלץ לייצר מומנטום עולה מרמות נמוכות יותר
וזה תסריט שכרגע אני לא חושב בכיוון שלו


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il