| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 1/5/14 בוקר יום חמישי 1.4.2014 יום פקיעה שבועיתוול סטריט סיימה בעליות כאשר ה S&P מוסיף 0.29% ומתקרב שוב לשיאו 1880 1900 מדד הנסדאק ניכנס לתהליך התכנסות 4000 עד 4200 ה VIX שוב מתקרב לרמת תחתית רב חודשית ברקע היו שלושה אירועים: סקר ה ADP הפתיע לטובה נתון התמ"ג הפתיע לרעה הפד החליט לצמצם גם החודש ברכישות באירופה התפרסם מדד המחירים לצרכן שהציג קריאה מבלבלת לדעתי השאלה היא מה הלאה אני חושב שללא טריגר חיצוני לא ניראה פריצת דרך חיובית לשיא חדש בוול סטריט כפי שציינתי הנסדאק בתהליך התכנסות וה S&P קרוב לשיאו וסביר שיתקרה ל 4200 שורה תחתונה מחכים לשו"ח התעסוקה ביום שישי ומחכים לראות איך יתנהג ה S&P ביום שישי קרוב לשיאו שוב זה בריא לחשוד שהוא שוב ייסוג אבל לא ניתן לדעת בשלב זה הריבית נמוכה , יש עדיין הרחבה מוניטרית בארה"ב וביפן ועל הפרק אולי הרחבה כזו באירופה גם הדאקס שלא יהיה בו מסחר היום מתקרב לרמות השיא עליהן דיברתי אין היום מסחר לא בגרמניה ובאירופה בכלל ולא בסין מדד המעו"ף ניסחר בימים האחרונים כנגד כולם כשהדאקס והאמריקאים ירדו כן הוא דישדש או עלה כשהם עולים הוא יורד וזה תופעה לא חדשה אתמול שבר המעו"ף את רמת ה 1380 וירד לביקור ב 1375/6 כשמחזור המסחר עלה וסה"כ איבד עד לסיום 0.36% הפעם מי שהוביל את הירידה היו מניות הבנקים לסיכום: עם שבירת רמת ה 1380 במדד המעו"ף הוא ניכנס לתחום האפור 1355 עד 1390 מעל 1400 זה חזרה למסלול חיובי בין 1380 ל 1390 מדובר על איזור דימדומים חסר משמעות יש לי אינדיקטורים לחזרה מעלה ולשיא חדש אבל עדיף להתנהל בכבדהו וחשדהו מדד 75 - הרמה הקריטית בו נימצאת ב 900 זליגה מהרמה הזו תיחשב מסוכנת אני נוטה לומר שהיא תתמוך במדד הבוקר הארבירטאז שלילי קל 0.11% חוזה S&P ניסחר על קו האפס לא משמעותי אין היום מסחר בדאקס אבל יש לשים לב לסגירה האופטימית בו אתמול וגם לעובדה שאין בו מסחר היום ושהוא עתיד עוד לפגוש את ה 9700 היום במרכז נאום של יו"ר הפד ילין ב 15:30 באיזור הזמן הזה יתפרסמו תביעות האבטלה השבועיות עוד יתפרסם מדד ה ISM היצרני מחר כאמור דו"ח התעסוקה שאני חושב שרמות קיצון לא יחשבו טובות לשווקים לפחות בטווח הקצר כלומר לא דו"ח מעולה מידי ובטח לא דו"ח גרוע דו"ח מעולה מידי וצניחה ברמת האבטלה יעלו חשש לסיום הריבית הנמוכה דו"ח גרוע מידי יעלה חשש לחהפסקה בצימצום ולאיבוד שליטה של הפד טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1384/5 עד 1375/6 סביר שהפתיחה תהיה חיובית מינורית על רקע התנהלות המסחר אתמול בוול סטריט מצד שני המומנטום עדיין שלילי בת"א אני מצפה למסחר אנמי במרבית היום ולפחות עד לנאום של ילין ב 15:30 מהרמות הנוכחיות ניתן לחזור בקלות ל 1390 שם יש לי אינדיקטור לחזרה כל התנהלות המסחר יכולה להיות הפכפכה בין איזור 1390 ל 1375 במידה והמדד ירד מתחת 1375 ויעלה בחזרה עוד היום ל 1390 זה יהיה סימן טוב בכל אופן מתחת 1375 נימצאת רמת 1372 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |