TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 1/5/14
בוקר יום חמישי 1.4.2014 יום פקיעה שבועית

וול סטריט סיימה בעליות כאשר ה S&P מוסיף 0.29% ומתקרב שוב לשיאו 1880 1900
מדד הנסדאק ניכנס לתהליך התכנסות 4000 עד 4200
ה VIX שוב מתקרב לרמת תחתית רב חודשית
ברקע היו שלושה אירועים:
סקר ה ADP הפתיע לטובה
נתון התמ"ג הפתיע לרעה
הפד החליט לצמצם גם החודש ברכישות
באירופה התפרסם מדד המחירים לצרכן שהציג קריאה מבלבלת לדעתי

השאלה היא מה הלאה
אני חושב שללא טריגר חיצוני לא ניראה פריצת דרך חיובית לשיא חדש בוול סטריט
כפי שציינתי הנסדאק בתהליך התכנסות וה S&P קרוב לשיאו וסביר שיתקרה ל 4200
שורה תחתונה מחכים לשו"ח התעסוקה ביום שישי
ומחכים לראות איך יתנהג ה S&P ביום שישי קרוב לשיאו שוב
זה בריא לחשוד שהוא שוב ייסוג אבל לא ניתן לדעת בשלב זה
הריבית נמוכה , יש עדיין הרחבה מוניטרית בארה"ב וביפן ועל הפרק אולי הרחבה כזו באירופה
גם הדאקס שלא יהיה בו מסחר היום מתקרב לרמות השיא עליהן דיברתי

אין היום מסחר לא בגרמניה ובאירופה בכלל
ולא בסין


מדד המעו"ף ניסחר בימים האחרונים כנגד כולם
כשהדאקס והאמריקאים ירדו כן הוא דישדש או עלה
כשהם עולים הוא יורד וזה תופעה לא חדשה
אתמול שבר המעו"ף את רמת ה 1380 וירד לביקור ב 1375/6 כשמחזור המסחר עלה
וסה"כ איבד עד לסיום 0.36%
הפעם מי שהוביל את הירידה היו מניות הבנקים

לסיכום:
עם שבירת רמת ה 1380 במדד המעו"ף הוא ניכנס לתחום האפור 1355 עד 1390
מעל 1400 זה חזרה למסלול חיובי
בין 1380 ל 1390 מדובר על איזור דימדומים חסר משמעות
יש לי אינדיקטורים לחזרה מעלה ולשיא חדש אבל עדיף להתנהל בכבדהו וחשדהו


מדד 75 - הרמה הקריטית בו נימצאת ב 900
זליגה מהרמה הזו תיחשב מסוכנת
אני נוטה לומר שהיא תתמוך במדד

הבוקר הארבירטאז שלילי קל 0.11%
חוזה S&P ניסחר על קו האפס לא משמעותי
אין היום מסחר בדאקס אבל יש לשים לב לסגירה האופטימית בו אתמול וגם לעובדה שאין בו מסחר היום ושהוא עתיד עוד לפגוש את ה 9700
היום במרכז נאום של יו"ר הפד ילין ב 15:30
באיזור הזמן הזה יתפרסמו תביעות האבטלה השבועיות
עוד יתפרסם מדד ה ISM היצרני
מחר כאמור דו"ח התעסוקה שאני חושב שרמות קיצון לא יחשבו טובות לשווקים
לפחות בטווח הקצר
כלומר לא דו"ח מעולה מידי
ובטח לא דו"ח גרוע
דו"ח מעולה מידי וצניחה ברמת האבטלה יעלו חשש לסיום הריבית הנמוכה
דו"ח גרוע מידי יעלה חשש לחהפסקה בצימצום ולאיבוד שליטה של הפד

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1384/5 עד 1375/6
סביר שהפתיחה תהיה חיובית מינורית על רקע התנהלות המסחר אתמול בוול סטריט
מצד שני המומנטום עדיין שלילי בת"א
אני מצפה למסחר אנמי במרבית היום ולפחות עד לנאום של ילין ב 15:30
מהרמות הנוכחיות ניתן לחזור בקלות ל 1390 שם יש לי אינדיקטור לחזרה
כל התנהלות המסחר יכולה להיות הפכפכה בין איזור 1390 ל 1375
במידה והמדד ירד מתחת 1375 ויעלה בחזרה עוד היום ל 1390 זה יהיה סימן טוב
בכל אופן מתחת 1375 נימצאת רמת 1372

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il