| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 24/4/14 בוקר יום חמישי 24.4.2014 יום הפקיעהה S&P איבד בלילה 0.22% ומדד הנסדאק איבד קצת מעל 0.8% האם יש בתנועות של הלילה האחרון כדי לחזות את הטווח הקצר? התשובה היא שממש לא סך הכל מדובר על תנועה שלילית מינורית לאחר רצף של חמישה ימי עליות ועל רקע עונת הדוחות והציפיות לפרסום דוחות אפל ופייסבוק לא ניתן לאמר ברמת וודאות חד משמעית שה S&P הולך לקבוע שיא חדש ציינתי אתמול בהסתייגות שזה אפשרי וזה עדיין אפשרי אבל אין כאן וודאות מוחלטת שהולכים ישירות ל 1940 או 2000 עלולה לפני כן להגיע זליגה נוספת וצריך לקחת את זה בחשבון יש המון גורמי השפעה על השווקים היום ברמה שלא זכורה לי זמן רב וצריך כל הזמן להיות קשוב להרבה כיוונים עד שנקבל את התמונה כן גל עולה חדש לשיא חדש או זיגזג נוסף בינתיים אני נישאר נאמן לקונספט שלי שלא ניראה גל יורד מהותי בטווח הקצר אלא לכל היותר מוגבל ולגל מהותי עוד יקח זמן להתגבש וגם הוא יהיה רק לקיחת אויר מדד המעו"ף ביצע אתמול תנועה מכוערת שהיא בעצם תנועה של יום והיפוכו סה"כ איבד המדד אתמול 0.91% כשהוא סוגר ב 1392 ובעצם מוחק את מרבית העלייה שביצע ביום קודם מחזור המסחר היה נמוך ...ואפילו נמוך מיום העלייה הקודם כלומר משלשום אין ספק שהפקיעה היום בבוקר גם היא השפיעה כי המדד ביצע תנועה דו יומית שלא היינו רואים לדעתי באמצע החודש הבנקים לא הובילו את הירידה של אתמול מי שהוביל אותה אלו המניות הדואליות שהעלו את המדד ביום קודם לסיכום: חמישה ימים רצוףך המעו"ף מבצע תנועת שיני מסור של יום והיפוכו כמעט אין שמירה על רצף של מומנטום המדד נע בתוך דישדוש 1380/4 עד לאיזור 1420 אני מאמין בחזרה של המדד ל 1412 מינימום ומאמין גם ששיא חדש עוד יגיע הטווח הקצר לאור התנועה של אתמול הופך למאוד בעייתי וצריך לקבל יום מסחר נוסף על מנת לקבוע אותו בכל מקרה המעו"ף לא ירד מאיזור 1350/60 ורק אם ירד מ 1380 אפשר לדבר אולי על איזור 1350/60 בשלב זה לא ניראה לי שזה יקרה אלא אני מקווה שנחזור למעלה ללא עיכוב נוסף ל 1412 מדד 75 איבד אתמול רק 0.22% בתנועה שלא מצביעה על הטווח הקצר גם ממדד 75 אני מצפה לחזור לאיזור 970/80 הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל בשיעור של 0.14% חוזה S&P ניסחר חיובי כ 0.3% בעוד שחוזה נסדאק מעל 1% הדאקס עוד לא הגיע לרמה שאני רוצה לראות והוא עוד יגיע אליה גם אם יזגזג הרקע לעליות בחוזים אלו דוחות אפל ופייסבוק שתי החברות האלה ניפצו תחזיות ועולות באפטר שתיהן חברות במדד הנסדאק ולכן חוזה נסדאק ניראה כמו שהוא ניראה כרגע האם ניראה המשך מומנטום בוול סטריט ? כמו שכתבתי לעיל אני אופטימי כי לא ניתן לקבוע מראש אחרת טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1384/6 עד 1397 או 1400 אני רוצה לראות בכל מקרה שמירה על רמת 1384 ורוצה לראות את המדד חוזר ל 1412 מינימום - וזה דבר שיקרה בכל מקרה פקיעות מעוותות תמונה וזה קורה הרבה לכן גם לתנועה של אתמול אני מתייחס בעירבון מוגבל אבל בהחלט היא משאיר טעם רע המבחן היום נימצא באיזור 1384 קודם ניראה את נקודת הפקיעה ואז אשלח עידכון נוסף ציפיתי אתמול לירידה של המדד עד לאיזור 1396/7 אבל לא נמוך מיזה ולכן הסיומת השאירה טעם רע יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |