TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 23/4/14
בוקר יום רביעי 23.4.2014 יום לפקיעה

ה S&P הוסיף בלילה 0.4% וסגר על כמעט 1880 קצת בנסיגה מהגבוה היומי
הנסדאק הוסיף 0.96% בסגירה טובה

המתח מעט ניכר ככל שמתקרבים לרמת ה 1900 ב S&P
בפעם הקודמת שהתקרבו לשם קיבלו מקלחת קרה
הפעם גוברים הסיכויים שזה ייראה אחרת
וזה למרות שאני מזהה מעט דריכות מצד ה VIX

אתמול ציינתי שהימים הקרובים מעט מסוכנים מבחינת ההכרעה וזה היום השישי של עליות רצופות מצד ה S&P
אבל ניתן לומר שלמרות שעדיין אין הכרעה מספיק מובהקת
רמת הסיכון לאור היום האחרון קצת פחתה
לכן אני חוזר שוב על יעד תיאורטי ל S&P
1940 עד 2000 בעירבון מוגבל



מדד המעו"ף הוסיף אתמול 1.16% וסגר על הגבוה היומי שלו 1405.2
מי שהוביל את העליות אתמול היו ללא ספק המניות הדואליות
סך תרומתן של הדואליות בהובלת טבע ופריגו היה בדיוק סך העלייה במדד כ 1.16%
גם הבנקים ובזק נתנו תרומה אבל היא התקזזה מול תרומה שלילית של דואליות אחרות
מחזור המסחר אתמול היה ממוצע לחלוטין

לסיכום:
זה לא משנה מי מעלה אתה המדד - הכל מחושב ומחושבן
אם המדד צריך לעלות הוא יעלה
פעם זה הדואליות ופעם זה הבנקים והכל יאוזן בהתאם כמו חוק טבע
המדד אתמול סגר מעל 1404 שזה טוב
חזרתי ואמרתי שהוא יחזור בחזרה ל 1412 ואף ל 1423 גם כשהסתובב אתמול ברמות 1386
לדעתי אנחנו בדרך לפחות ל 1412
ואני לא רוצה לדבר על חזרה ל 1423 ואף לא לדבר על שיאים חדשים כמו 1480
כל דבר בעיתו


הבוקר הארבירטאז הוא שלילי בשיעור של 0.17% כי משכו את טבע ופריגו יותר מידי
לא מדובר בארבירטאז משמעותי במיוחד
חוזה S&P ניסחר כרגע על גבול האפס לא משמעותי
הדאקס הוסיף אתמול כ 2% וסגר על 9600
אין צורך לחזור על כמה פעמים אמרתי שהוא יחתור מעלה לאזורים 9700/800
מה שצריך לעניין כרגע זה האם הוא יצליח להתרומם מעל 9800 ולהשיג את רמות 10200 ו 10400...ועל זה אני לא מתחייב (אמרתי חזרה לאזורים 9700/800 ומכאן זה בהערכה)

היום על הבוקר ב 10:30 נקבל את מדד מנהלי הרכש בגרמניה
ב 17:00 מכירות בתים חדשים בארה"ב
הנתונים מסין הבוקר לא היו טובים ומצביעים על התכווצות

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1400 עד 1412
הפתיחה עשויה להיות על גבול האפס או שלילית קלה אבל לא מתחת 1400
אני כן מצפה שנקבל המשכיות לפחות לכיוון 1412
אני מזכיר שמחר הוא יום פקיעה
לכן מדובר על יום לא בהכרח צפוי !!

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il