TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 10/4/14
בוקר יום חמישי 10.4.2014 יום פקיעה שבועית

וול סטריט "הפתיעה" והמדדים קפצו להם
אני כותב בכוונה הפתיעה במרכאות - כי אין בזה הפתעה
ה S&P זינק 1.1% ל 1872 וחזר לאיים שוב על השגת רמת היעד 1940 עד 2000
למה עלו ? כי הפרוטוקולים של הפד הראו שלא תועלה הריבית לפני 2015
ואני אומר...נו באמת...זה לא היה ידוע מראש ??
מישו חשב שיעלו את הריבית ב 2014 ??
אם זה היה ככה היו נופלים לפני חודש
עולים - כי אין כרגע סיבה לרדת ועדיין יש ספייס לאין לעלות
יש לקרא את שאר הסקירות ששלחתי השבוע


מדד המעו"ף עלה אתמול 0.53% לרמת 1414 לאחר שיום קודם סגר באיזור 1406/7
המניות הדואליות תרמו לערך 0.56% וזה מסכם את יום אתמול
כיל וסקטור הגז תרמו גם הם
מניות הבנקים לא רשמו השפעה ממשית על השוק

לסיכום:
המעו"ף נע בסדר גמור - מבחינתי לכיוון היעדים שאני נוקב
קודם 1323 ולאחר מכן 1340
גם לפני יומיים כשהמדד ירד חד עד 1406 לא ראיתי סיבה ללחץ

הבוקר הארביטראז חיובי בשיעור של 0.4%
חוזה S&P לא משמעותי במיוחד
הדאקס סגר סולידי מאוד והיעד שלו נותר עדיין 9700 !!
אולי עם קריצה ל 10400
נתון המאזן המסחרי הסיני ניראה שהפתיע לטובה
מחר מדד המחירים לצרכן הסיני
בארה"ב תביעות האבטלה השבועיות היום ומחר מדד המחירים ליצרן
סה"כ אין כאן נתונים חשובים במיוחד מארה"ב
מעניין אותי מדד המחירים לצרכן הסיני

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1424 עד 1416/7
אני לא אוהב תנאי פתיחה כאלה של זינוק בול לרמת היעד הראשונה שלי
זה מצב לא הכי בריא למסחר תוך יומי
בכל אופן זה המצב
מכאן נותר לראות את הסגירה עצמה ולהמתין לרמות היעד הבאות שלי
אני מדבר על 1440 (ועל 1480 )


בתוך תוכי ידעתי שוול סטריט תטפס...אבל מתוך אחריות המתנתי לפרסום הפרוטוקלים וזה רק המחיש מה שאני חושב ...אצל האמריקאים...מהלכים לרוב ידועים מראש ...בדגש על לרוב ...והשאר זה תירוצים לסנטימנט



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il