| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 9/4/14 בוקר יום רביעי 9.4.2014וול סטריט בחרה לעלות אתמול ...אומנם לא משמעותית אבל עדיין לעלות ה S&P הוסיף 0.38% וסגר על 1852 כאשר בנמוך הוא ביקר ב 1837 למה עלו אתמול המדדים בוול סטריט...כלומר מה השתנה ? אין סיבה מהותית...כמו שלא היתה סיבה ממשית לרדת עלו אתמול בגלל קירבה לרמות שציינתי יש לקרא את סקירת הבוקר של אתמול ובכלל מתחילת השבוע ואפילו כמה פעמים על מנת להתאפס על המצב גם ה VIX הציג רגיעה מינורית האם מדובר בחזרה לפחות לרמת דשדוש עליונה איזור ה 1880 ? יכול מאוד להיות האם נלך ל 1940 ? אולי ...זו ההנחה שלי עד שיוכח לי אחרת מה על הפרק? 1. היום פרוטוקול ההצבעה על הריבית האחרונה ייחשף בלילה 2. נתוני אינפלציה ומאזן מסחרי מסין מחר ומחרתיים (זה ניראה לי הכי חשוב כרגע) 3. עונת הדוחות ניפתחה עם דו"ח יפה של אלקואה בלילה על פניו אלקואה בדרך כלל מסמנת את עונת הדוחות כולה ...הפעם אני שומע הרבה הערכות פסימיות על העונה הזו וימים יגידו שורה תחתונה: לפני שקובעים שהמדדים בוול סטריט פותחים סייקל עולה משמעותי נוסף...מוטב לתת לסוף השבוע הזה לעבור בשלום אגב...נתוני אינפלציה נמוכים מסין...אולי יכולים לתת טריגר לעליות...אולי... מדד המעו"ף קצת נתן בראש אתמול עם ירידה של 1.1% עד רמת 1406/7 כשטבע פריגו והבנקים עושים יד אחת...אז זו התוצאה טבע + פריגו לבדן משכו את המדד למטה כאחוז !! מניות הבנקים משכו למטה רק 0.4% משאר מניות המדד קיבלנו תמיכה כמו ממניות הגז שקיזזה את ההשפעה השלילית עד 1.1% לסיכום: מדד לא יכול לעלות ביום בו כלל הדואליות מושכות למטה אחוז ובנקים לא נותנים משקל נגד זה בדיוק מה שהיה אתמול האם המדד יורד זמנית ? לדעתי כן אני נותר עם הערכה ל 1322 1340 ו 1380 מקווה שלפחות שתי ההערכות הראשונות יושגו בטווח הקצר מדד 75 התממש אתמול 0.87% וסגר על 950 גם אם הוא ירד ל 930 אני בדיעה שהוא יחזור למעלה בחזרה לאיזור הדשדוש שלו ול 970/80 הבוקר הארבירטאז הוא חיובי בשיעור של 0.4% (תוצאה של טבע) חוזה S&P ניסחר כרגע בנטייה חיובית קלה בלבד הדאקס בגר בסדר ...רק בירידה של כ 0.2% ואני מזכיר שאמרתי שהוא יחזור לשיאו 9700 לפחות ויתמודד איתו קרן המטבע העלתה את תחזית הצמיחה לישראל את אירועי המקרו לסוף השבוע סקרתי כבר בראש הסקירה ורק אוסיף שברקע אני לא יודע מה ילד יום ברוסיה וזה מחוץ למשוואת ההערכות שלי לגמרי טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1397 עד 1427 אחלה טווח...הוא גדול...ובכוונה תחילה כי כולו ריאלי אני אצמצם אותו - 1414 עד 1404 עוד יותר מצומצם 1406 עד 1410 הפתיחה אני מעריך שתהיה חיובית בערך 1410 עד 1412 אני מניח משם או שתבא שליגה קלה עד 1406/7 ואולי אולי 1404 או שתהיה התאזנות והמשך עלייה לכיוון 1422/3 אני מזכיר שבכל מקרה לדעתי המדד ילך ל 1423 וינסה להשיג 1440 אני רק מחפש את נקודת הבלימה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |