| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 8/4/14 בוקר יום שלישי 8.4.2014וול סטריט סגרה יום נוסף בירידות שערים ה S&P איבד כאחוז וסגר סמוך לרף התחתון שלו בתחום הדשדוש על 1845 כל עוד האיזור הזה נישמר אני שומר על אופטימיות זהירה הלחץ סביב הביומד והביוטק נימשך גם המתיחות רוסיה אוקריאנה לא תורמת לעניין...יעד תיאורטי ל S&P הוא עדיין אפשרי ל 1940 עד שיוכח אחרת סקרתי בהרחבה את וול סטריט ביום ראשון וזה תקף גם להיום לכן יש לקרא את סקירת יום ראשון מדד המעו"ף למרות הכל ולמרות כולם סגר בגבוה היומי שלו בירוק מעל 1422 כשהוא מוסיף 0.08% אבל לפחות סוגר חיובי על רקע כלל הירידות מניות הבנקים +כיל+טבע תמכו את המדד גם אם מינורית זה היה מספיק בתנאים של אתמול שהמדד לא יסיים שלילי לסיכום: המעו"ף כרגע רוקד סולו מי שמניע אותו זה קודם כל הבנקים סקטור הגז ניסחר סולידי בימים האחרונים על רקע ההמתנה לווד סייד כיל ממילא חבוטה כבר תקופה ארוכה טבע באופן כללי נימצאת בתקופה טובה כך יוצא שעיקר המניות המובילות את המדד לא כל כך מוכנות לזבנג אותו אנו רואים בחו"ל זה גם מסביר למה יש ניגודיות חריפה בין מדד 75 למדד המעו"ף מדד 75 איבד אתמול0.72% ורוקד על איזור 960 לא הכי כיף לראות את המדד שמשפיע על רוב מניות השורה הראשונה ניסחר שלילי אבל הוא מדד מאוזן יותר מהמעו"ף ויותר מושפע מהמצב בעולם ולמרות זאת מי שיתן את הטון הכללי היה וישאר מדד המעו"ף על הבנקים הניסחרים בו הבוקר הארביטראז הוא שלילי משמעותי בשיעור של 0.79% בעיקר בהשפעת טבע שניסחרה אתמול בעליות בת"א אבל גם פריגו תתרום לארביטראז השלילי חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי בערך 0.2% אולי על רקע מיקומו הנוכחי של ה S&P ממנו אני מצפה למהלך מתקן מסויים וחיפוש כיוון הדאקס איבד אתמול 1.9% כמו שרק הוא יודע לנוע ועל רקע רוסיה אוקראינה אבל הוא יחזור לשיאו אין היום נתוני מקרו מהותיים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1410 עד 1427/8 זה טווח רחב ויש לזה סיבה קצת קשה להעריך את הפתיחה עצמה במדד בגלל הניגודיות בין הבנקים להשפעת הארביטראז הפתיחה יכולה להיות בין 1413 ל 1417/8 אבל הנקודה היא שהמדד מבחינתי עוד יחזור לשיאו 1422/3 ויפרוץ אותו השאלה שוב איך יסגר היום הזה ולא איך הוא ניפתח בפועל אני עדיין מאמין ביעד 1440 עם קריצה ל 1480 אשמח לראות את מדד 75 משתף פעולה ומתרומם גם הוא יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |