TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 7/4/14
בוקר יום שני 7.4.2014

את וול סטריט סקרתי כבר אתמול
יש לקרא את הסקירה של אתמול וכל מילה נוספת מיותרת

מדד המעו"ף עשה אתמול בהפוך על הפוך כמו שרק הוא יודע
סה"כ הוסיף המדד אתמול 0.24% וקבע שיא חדש 1421.25
זה מתחיל עם המניות הדואליות
המניות הדואליות הכבידו מרק 0.31% לערך...בעוד הן היו אמורות להכביד בשיעור של 0.7%
מניות הבנקים תרמו למדד כ 0.22%
בעצם למעט המניות הדואליות לא היתה הכבדה משמעותית נוספת משום מניה או סקטור

לסיכום:
יום חמישי יצאנו עם מדד ב 1417.77
אתמול ניפתח המסחר עם מדד ב 1408 לערך ומשם התבצעה שאיפה מתישה והדרגתית ל 1418 כאשר המדד מסיים קצת מעל 1421 בסגירה חזקה יחסית
סה"כ לפחות מבחינתי ...אין כאן איזו הפתעה מהדהדת
באופן כללי הפנים של המדד מעלה עדיין
יהיה מרתק לראות איך יתנהג הדאקס היום ומחר ומה תעשה וטול סטריט

הערה:
נקבתי כאן מספר פעמים יעד 1440
אני רוצה להדגיש -
1440 איננו מספר קדוש
וכדי להמחיש את זה אני כבר עכשיו אומר ש 1480 היא ברת השגה באופן ישיר מהמקום הנוכחי ואין צורך להיות מופתעים מיזה


מדד הבנקים הוסיף אתמול 0.79% וסגר על 1341
כלומר ...1340 הושגה...יש לקרא מה רשמתי אתמול ובשבועות האחרונים
מכאן יש את 1350 ו 1400

מדד 75 - הוא עקב אכילס כרגע של השוק מאחר והוא זה מרבית השוק בעצם
הוא עדיין ניסחר בין 960 ל 980 ואני רוצה לראות אותו פורץ קדימה את ה 980 לכיוון ה 1020


הבוקר הארביטראז הוא עדיין שלילי אבל אני מניח שהוא פחות ישחק תפקיד
חוזה S&P ניסחר שלילי בין 0.3% ל 0.4% כהשמך ישיר לאוירה של סוף השבוע

ואם כבר אז רק הערה:
היו ימים בהם וול סטריט עלתה וכאן דשדשו וזו עובדה שתיסכלה רבים
אז הנה לכם קורלציה הפוכה

הדאקס - אני מניח שהוא יפתח שלילי היום והשאלה היא איך הוא יסגור את היום
האם אוכל לומר בביטחה יעד 10400? או שנקבל נסיגה
נחליט בהמשך

אין היום נתוני מקרו משמעותיים למעט נאום של אחד מחברי הפד


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1414 כד 1427/8
אני אשמח שהמדד יפתח את המסחר שלילי כמה שיותר (עד 1414)וישאר שלילי מרבית היום
אלא שאני בספק אם הוא יפתח שלילי ...וגם אם כן אני בספק אם הוא ישאר שלילי מרבית היום...אלא תיתכן תנועה מעורבת וזיגזג מאדום לירוק ולהיפך
כלומר זה לא תנועה שאני אוהב לראות
בכל אופן פתיחה שלילית בין 1414 ל 1420 תהיה בסימן מעבר לחיובי
פתיחה חיובית יכולה לגרור מעבר לשליליות

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il