| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 6/4/14 בוקר יום ראשון 6.4.2014דו"ח התעסוקה רק מעט איכזב...ובכל זאת ראינו פתיחה על האפס ביום שישי בוול סטריט מעבר לירוק קל ואז נסיגה חדה כאשר ה S&P סוגר מינוס 1.25% לעומת זאת הדאקס בדומה למדד המעו"ף סגר את השבוע בירוק כשהוא מוסיף ביום שישי כ 0.7% הסיבה לנסיגה בוול סטריט היא לא דו"ח התעסוקה לדעתי גם מדד הנסדאק נסוג וחריף יותר ה VIX לא השתולל אני חושב בשלב הזה ועד שיוכח לי אחרת שזו נסיגה נורמלית סה"כ ה S&P ניסחר עדיין בטווח 1840 עד 1880 וגם היעד 1940 עד 2000 עודנו בתוקף אבל ברור שאנחנו צועדים על חבל דק ...לפחות בוול סטריט לאור הקירבה לרמות הגבוהות שציינתי כיעד ולאור העובדה שאני חושב שה VIX יבצע זינוקים בטווח של חודשים מהיום ויבצע מהלך מתקן חריף...אלא שזה לא ניראה לי מיידי מי שהוביל את הנסיגה בוול סטריט זה שוב סקטור הטכנולוגיה והביו טק אותו הסקטור שהוביל אותו לפני מספר ימים לסיכום: לקבוע שהמדדים בוול סטריט הולכים לתיקון משמעותי מכאן - לא ניתן לומר להעריך שזו נסיגה לצורך עלייה אפשר להעריך עד שיוכח אחרת וזו ההערכה שלי כרגע כמו שאני רואה את התמונה בוול סטריט יש מימוש בחלקים המשקיעים בוול סטריט לא מחכים שיגיע השפיץ של השפיץ אלא מממשים בחלקים וזה מה שראינו ב S&P ביום שישי הוא רק קבע שיא חדש קטן וקיבל מקלחת קרה של מימוש וזה בפרט בהעדר טריגר חיוציני כלשהו להמשך עליות מימוש משמעותי יכול לקחת לו חודשים גם עד שיצא אל הפועל ...אבל הוא יצא בינתיים לדעתי ה S&P יחזור שוב למעלה הנסדאק שעומד על 4127 מעריך שיבלם ב 4000 השבוע - עיקר תשומת הלב תרוכז דוקא בסין עם נתוני מקרו חשובים בימינו וול סטריט כבר לא תניע את עצמה בדלק של עליות היום עליות נוספות בוול סטריט זקוקות לטריגר חיצוני ...אולי מאירופה או אולי מסין יום חמישי שמענו על אולי תוכנית הקלה מהנגיד האירופי לבנקים באירופה מצד סין תוכנית כלשהי זה ספקולציות בלבד בקיצור - המצב בוול סטריט הוא מסוכן אבל הפיך מדד המעו"ף סיים את יום חמישי בעליות של 0.2% כשהוא סוגר על 1417.77 סה"כ סיום יפה של שבוע למרות אי יישור קו מצד מניות השורה השנייה סקטור הגז תמך את המדד בשיעור של 0.26% מניות הבנקים תמכו את המדד בשיעור של כ 0.18% המניות הדואליות ביחד עם בזק ובקיזוז סלקום פרטנר הכבידו כ 0.33% אלביט מערכות ומניות שוליות נוספות במדד החזיקו אותו למעלה לסיכום: למרות שסביר שמעו"ף יפתח היום באדום גם 10 או 15 נקודות מדד למטה אני מעריך שהוא יחזור מעלה לשיא של סוף השבוע האחרון אני לא חושב שהוא אמר את המילה האחרונה ויעד לטווח קצר עבורו נותר 1440 יעד כללי עומד בין 1500 ל 1600 המצב הוא מורכב מאוד ומסובך מאוד כי אנחנו חיים ביחד עם יתר השווקים במין מעגל סגור כל דבר שקורה באירופה בסין ובארה"ב משפיע בהדדיות מצד שני - מוול סטריט אני לא מצפה לבשורות טובות אולי מחכים לדלק מאירופה או סין...או שניהם מדד הבנקים סגר ביום חמישי + 0.7% על 1331 אני נותר עם יעד עבורו 1340 מינימום ויעד כללי כרגע 1400 מדד 75 ביצע סמוך לסגירה ביום חמישי נסיגה וסגירה לא טובה זה ניכר בלא מעט מניות מדד אבל הוא עדיין סגר חיובי 0.14% וסה"כ הוא עדיין ניסחר בטווח 950/60 עד 980 עם יעד מוערך 1020 הבוקר הארביטראז הוא שלילי משמעותי בשיעור של 0.72% על רקע הירידות החריפות שנרשמו בוול סטריט כמעט כל מניות הביו חוזרות עם פערים שליליים גם המניות המובילות במעו"ף חוזרות עם פערים שליליים הדאקס לעומת זאת סגר חיובי והשיג את 9700 עליה דיברתי אבל לא נסוג משמעותית כמו שעתה וול סטריט המצב הוא לא פשוט מצד אחד ברור לי שירידות חריפות מלוות בזינוק של ה VIX בארה"ב עוד יגיעו מצד שני חסר נתונים כדי להעריך האם זה הולך לקרות רק עוד חודשים נותר להמתין ולראות לאן הדברים מובילים השבוע בגיזרת המקרו רק לקראת סוף השבוע ניראה נתונים משמעותיים: ביום חמישי ניראה את המאזן המסחרי הסיני + נתוני תעסוקה מאוסטרליה ביום שישי - ניראה את מדד המחירים לצרכן הסיני טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1404/5 עד 1412/3 אני מעריך פתיחה באיזור 1408 וזו הערכה בלבד כל פתיחה שלילית אני מעריך שתהיה נקודתית ללא החרפה מתמשכת תוך יומית אלא בשאיפה חזרה למעלה זה תקף הן לגבי מדד המעו"ף והן לגבי מדד 75 בשניהם צפויה פתיחה שלילית אבל בשאיפה חזרה מעלה לדעתי כאמור - אני נותר אופטימי שגם במקרה של פתיחה שלילית אצלנו זו ירידה לצורך עלייה עדיין לקחתי בחשבון זליגה כזו בוול סטריט יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |