| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 3/4/14 בוקר יום חמישי 3.4.2014 יום פקיעה שבועיתהמסחר בוול סטריט הסתיים בעליות שערים ה S&P קבע שיא חדש 1890 בעלייה של 0.28% ה VIX משייט ברמות תחתית רב חודשיות סקר ה ADP המקדים לדו"ח התעסוקה פורסם וסה"כ הוא נתון טוב אבל לא נתון קובע ואף פעם לא הכתיב מהלכים ...הנתון האמיתי מופיע ביום שישי יש לקרא את הדברים שרשמתי כאן לגבי וול סטריט הן אתמול והן בשבועות האחרונים חזרתי על יעד 1940 עד 2000 ל S&P ואני לא משנה את זה גם היום בסוף השבוע יהיו שני אירועים מרכזיים שניהם בעצם סובבים סביב הריבית 1. באירופה תיקבע הריבית ואז ינאם דארגי 2. דו"ח התעסוקה בארה"ב יפורסם מחר הכל סובב סביב הריבית כי גם דו"ח תעסוקה טוב מידי לא בהכרח יגרור שקט נפשי הוא עלול לגרור ספקולציות בנוגע לגורל הריבית בשנה הקרובה בכל אופן - מה שיקבע את גורל המגמה לטווח הקצר יהיה הכוכב דארגי אותו דארגי שאיכזב את המשקיעים באירופה ובעקיפין את כולם פעם אחרי פעם הפעם אולי מצפים ממנו באמת ליותר שישלוף איזו תוכנית להזרמת נזילות בעיקבות נתון האינפלציה האחרון ניכר לעיין שהדאקס חשדן והוא יתנהל בחשדהות יתירה גם היום עד לצהריים בשעה 15:30 אז ידבר דארגי...אם הוא ידבר יפה מה שרוצים לשמוע הכל יטוס אם הוא יאכזב הדאקס שוב יגיב בשלילה מדד המעו"ף ניסחר אתמול סולידי מאוד וסגר בעלייה של 0.15% בלבד כמעט על 1415 מי שתמך את המדד חזק היה שוב המניות הדואליות הבנקים שמרו על נייטרליות והשפיעו קל לשלילה בזק תמכה גם היא את המדד אבל לא היה אתמול מנוע נוסף שהצטרף למניות הדואליות כלומר באין בנקים המדד לא יעלה משמעותית לסיכום: הסגירה אתמול פרווה לחלוטין שלא קובעת את גורל הפתיחה של היום ואף לא את הטווח הקצר התוך יומי הבנקים כמו הדאקס ממתינים למה יאמר דארגי אני במקרה אופטימי בעניין הזה ומקווה שדארגי לא יאכזב יש סימנים שהשוק חושב כך ובד"כ הוא לא טועה רמת היעד למעו"ף נותרה בערך 1440 לטווח הקצר ...בלי קשר לזיגזג אפשרי הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של 0.2% וזה צפוי להשפיע חוזה S&P בנטייה שלילית קלה לא משמעותית על קו האפס הדאקס עדיין לא הגיע לרמה שרציתי הוא אמור להגיע אליה...אבל השאלה אם היום או שהוא ייצור נסיגה על רקע הדברים שציינתי בראש הסקירה שני אירועים מרכזיים היום: 1. ב 15:30 דארגי ידבר + תביעות האבטלה השבועיות 2. מדד ה ISM הלא יצרני ב 17:00 אני לא יודע מה יאמר דארגי אבל מבחינתי ה S&P אמור להמשיך למעלה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1410 עד 1420 אני לא יודע היכן יפקע המדד מעניין אותי יותר מה יקרה לאחר מכן במידה והמדד יפקע שלילי בין 1410 ל 1414 או נמוך מיזה אז מבחינתי הוא אמור לחזור למעלה גם אם לא ברמה התוך יומית במידה והמדד יפקע חיובי זה מצריך מעקב אני מדגיש - נקודות הלחץ היומיות נימצאות בשעה 15:30 היום עד אז כולם בהמתנה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |