TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 3/4/14
בוקר יום חמישי 3.4.2014 יום פקיעה שבועית

המסחר בוול סטריט הסתיים בעליות שערים
ה S&P קבע שיא חדש 1890 בעלייה של 0.28%
ה VIX משייט ברמות תחתית רב חודשיות
סקר ה ADP המקדים לדו"ח התעסוקה פורסם וסה"כ הוא נתון טוב אבל לא נתון קובע ואף פעם לא הכתיב מהלכים ...הנתון האמיתי מופיע ביום שישי

יש לקרא את הדברים שרשמתי כאן לגבי וול סטריט הן אתמול והן בשבועות האחרונים
חזרתי על יעד 1940 עד 2000 ל S&P ואני לא משנה את זה גם היום

בסוף השבוע יהיו שני אירועים מרכזיים
שניהם בעצם סובבים סביב הריבית
1. באירופה תיקבע הריבית ואז ינאם דארגי
2. דו"ח התעסוקה בארה"ב יפורסם מחר
הכל סובב סביב הריבית כי גם דו"ח תעסוקה טוב מידי לא בהכרח יגרור שקט נפשי
הוא עלול לגרור ספקולציות בנוגע לגורל הריבית בשנה הקרובה

בכל אופן - מה שיקבע את גורל המגמה לטווח הקצר יהיה הכוכב דארגי
אותו דארגי שאיכזב את המשקיעים באירופה ובעקיפין את כולם פעם אחרי פעם
הפעם אולי מצפים ממנו באמת ליותר שישלוף איזו תוכנית להזרמת נזילות
בעיקבות נתון האינפלציה האחרון
ניכר לעיין שהדאקס חשדן והוא יתנהל בחשדהות יתירה גם היום עד לצהריים בשעה 15:30
אז ידבר דארגי...אם הוא ידבר יפה מה שרוצים לשמוע הכל יטוס
אם הוא יאכזב הדאקס שוב יגיב בשלילה


מדד המעו"ף ניסחר אתמול סולידי מאוד וסגר בעלייה של 0.15% בלבד כמעט על 1415
מי שתמך את המדד חזק היה שוב המניות הדואליות
הבנקים שמרו על נייטרליות והשפיעו קל לשלילה
בזק תמכה גם היא את המדד
אבל לא היה אתמול מנוע נוסף שהצטרף למניות הדואליות
כלומר באין בנקים המדד לא יעלה משמעותית

לסיכום:
הסגירה אתמול פרווה לחלוטין שלא קובעת את גורל הפתיחה של היום ואף לא את הטווח הקצר התוך יומי
הבנקים כמו הדאקס ממתינים למה יאמר דארגי
אני במקרה אופטימי בעניין הזה ומקווה שדארגי לא יאכזב
יש סימנים שהשוק חושב כך ובד"כ הוא לא טועה
רמת היעד למעו"ף נותרה בערך 1440 לטווח הקצר ...בלי קשר לזיגזג אפשרי


הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של 0.2% וזה צפוי להשפיע
חוזה S&P בנטייה שלילית קלה לא משמעותית על קו האפס
הדאקס עדיין לא הגיע לרמה שרציתי
הוא אמור להגיע אליה...אבל השאלה אם היום או שהוא ייצור נסיגה על רקע הדברים שציינתי בראש הסקירה
שני אירועים מרכזיים היום:
1. ב 15:30 דארגי ידבר + תביעות האבטלה השבועיות
2. מדד ה ISM הלא יצרני ב 17:00
אני לא יודע מה יאמר דארגי אבל מבחינתי ה S&P אמור להמשיך למעלה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1410 עד 1420
אני לא יודע היכן יפקע המדד
מעניין אותי יותר מה יקרה לאחר מכן
במידה והמדד יפקע שלילי בין 1410 ל 1414 או נמוך מיזה
אז מבחינתי הוא אמור לחזור למעלה גם אם לא ברמה התוך יומית
במידה והמדד יפקע חיובי זה מצריך מעקב
אני מדגיש - נקודות הלחץ היומיות נימצאות בשעה 15:30 היום
עד אז כולם בהמתנה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il