TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 27/3/14
בוקר יום חמישי 27.3.2014 יום הפקיעה

וול סטריט פתחה בעליות וסגרה בירידות שערים
ה S&P איבד 0.7%
מדד הנסדאק איבד 1.4%
ה VIX ניסחר בדשדוש מסויים אבל נותר מאיים ואני מניח שהוא יסוג שוב בטווח הקצר
נתוני המקרו היו סבירים
המדדים פתחו אומנם בעליות אבל עברו בהמשך לירידות על רקע נאום של אובאמה
נאום שמהותו הוא איומים כלכליים על רוסיה
אובאמה קצת מתלהם ...אולי כדי לחפות על האין אונים שלו ביחסי החוץ
זה משפיע על הסוחרים ויוצא שוב שהרוסים איכשהו שפוטין גורם לבעיות בשווקים

לסיכום:
למרות שהטריגר להיפוך היה נאום אובאמה...צריך לקחת את הסיבה הזו בעירבון מוגבל
אין עדיין בשלות לעליות ולפריצה קדימה וקביעת שיא חדש
ה S&P עדיין נע ברצועת דישדוש צרה 1880 עד 1840
מדד הנסדאק מושפע מאוד ממניות סקטור הטכנולוגיה
מניות הטכנולוגיה מכבידות עליו מאוד על רקע מימוש בכל הסקטור כבר מספר ימים
סה"כ אני מתייחס למימוש הכללי או למימוש המדשדש הזה כרגע כמימוש מוגבל עד שיוכח לי אחרת ואני נותר עם הערכה ל S&P לרמת 1940 עד 2000


מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.35% וסגר ברמת 1401 לאחר שראה בגבוה היומי שלו 1404
סה"כ מניות הבנקים תרמו תרומה חיובית שולית לא משמעותית
המניות הדואליות תרמו למדד כ 0.18%
סקטור הגז תרם עוד כ 0.18%
בזק דעכה עד לסיום ומחקה יום של עליות סביר שבהשפעת הפקיעה
כיל רשמה השפעה שלילית קלה

לסיכום:
היום יום פקיעה ואין טעם לנסות לחזות את מיקומה
אני נותר עם הערכת יעד למעו"ף לרמת 1440
אבל יחד עם זאת צריכים להיות ערים למהלך מימוש בחזרה ל 1380
קודם ניראה היכן הוא פוקע ואיך הוא מתנהל ברמה התוך יומית
בגדול אני מצפה ממניות הבנקים להוביל את המדד למעלה ברמת המגמה (לא יומי אלא כללי)

מדד 75 רשם בסופו של יום אתמול יום של ירידה כשהוא מאבד 0.2%
סה"כ נע מדד 75 ברצועת דישדוש 960 עד 980

מדד הבנקים כפי שאמרתי אתמול כבר ראה את רמת 1340...נותר עכשיו יעד חדש 1400
אני מצפה מלאומי להשיג את 1440
ולגבי פועלים אוציא עידכון ניפרד כי יש שם על הנייר יעד שניראה לי מעט הזוי


הבוקר הארביטראז הוא שלילי משמעותי מעט בשיעור של 0.5%
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי רבע אחוז 0.25%...למה? אין סיבה מהותית בדיוק כמו שהוא התנהג אתמול
הדאקס אני מקווה לראות אותו בחזרה ישירות בין 9700 ל 9800 באם המתיחות רוסיה אוקריאנה ארה"ב לא תשפיע עליו

היום בארה"ב בין 14: ל 16:00:
יפורסמו התמ"ג והאינפלציה
צפי מכירות בתים
תביעות אבטלה שבועיות
נאום של חבר פד

אצלנו - סקטור הגז והבנקים יהיו במרכז אני מניח
סקטור הגז - על רקע חתימת ההסכם מול ווד סייד
הבנקים - כניראה סיפור ריגולטורי חדש שמאלץ אותם למכור את חברות האשראי


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1307/8 עד 1397
אני לא יודע איפה תהיה הפקיעה ואין טעם לנחש אותה
אני מראה את הטווח הריאלי באם לא היתה היום פקיעה
בכל אופן במידה והפקיעה שלילית מתחת 1400 ובטח מתחת 1397 אז אני אצפה לחזרה מעלה ...וסה"כ יצא יום מעורב
ירידה מ 1390 ואף 1392 תיחשב למהלך שלילי של מימוש
שאני בספק באם ניראה אותו קורה היום
המטרה הכללית כרגע היא מעלה ברמת המגמה גם אם יצא מימוש נקודתי

אני בד"כ שומר על נייטרליות ביום פקיעה...משתדל לא לסחור בו ובכל מה שמסביבו
אפשר לומר שהחודש הוא קצת יוצא דופן בעניין הזה
אבל אשתדל להיות סולידי היום וזה על רקע הפרמיות הנפוחות בתחילת החודש

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il