| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 25/3/14 בוקר יום שלישי 25.3.2014 יומיים לפקיעהה S&P איבד בלילה 0.48% הנסדאק איבד 1.2% ה VIX נותר רגוע סה"כ ה S&P נע בתוך רצועת דישדוש 1840 עד 1880 אני עדיין מאמין ביעד 1940 עד 2000 כל עוד הוא נישאר ברצועת הדישדוש שלו התרגלנו שצריך סיבה לרדת ההגדרה היא שצריך סיבה לא לעלות ...לא עולים בגלל רוסיה אוקראינה ואפשר לראות את זה גם בהתנהגות של הדאקס ולזה נוסיף את הביומד בארה"ב והלחץ על סקטור הטכנולוגיה בנסדאק ולזה אפשר להוסיף גם את מדד מנהלי הרכש בגרמניה ובאירופה שאיכזב לסיכום: סה"כ לא תנועה דרמטית בוול סטריט ואני נותר חיובי ליעדים שציינתי ועד שיוכח אחרת ולוקח בחשבון זליגה של ה S&P לכיוון 1840 או קצת מתחת מדד המעו"ף איבד אתמול 0.58% וסגר על 1384 לאחר שראה 1400 מי משך את המדד למטה ? כמעט אך ורק המניות הדואליות סך השפעתן על המעו"ף עמד על מינוס 0.58% שזה בערך מה שירד המדד אתמול בזק כיל והבנקים לא סיפקו מספיק תמיכה כדי לחפות על זה הבנקים נישארו נייטראליים וזה עובדה טובה בסך הכל לסיכום: המדד השיג 1400 וביצע תנועה נורמלית של נסיגה ל 1384 וזה מבלי להתייחס לסיבות צריך להבין ששלוש מניות כבדות במדד המעו"ף ניקבעות בארה"ב אחת מהן אופקו שייכת ישירות לסקטור הביומד עוד שתיים טבע ופריגו קצת מושפעות מהביומד והביומד חוטף בימים האחרונים בארה"ב ללא אבחנה על רקע סנטימנט שאותו התחיל ה FDA אני נותר חיובי על המעו"ף ומבחינתי כל ירידה לצורך עלייה ולגעתי ניזכה לעלות חזרה ולהשיג 1440 בשלב כלשהו מדד הבנקים נסוג אתמול 0.15% אבל אני נותר חיובי עליו לרמת 1340 עם קריצה אף ל 1400 מדד 75 נסוג אתמול כאחוז ל 964 בין היתר בהשפעת מניות הביומד אני נותר חיובי עליו ל 1020 הבוקר הארבירטאז הוא חיובי קל 0.16% חוזה S&P ניסחר כרגע על קו האפס לא משמעותי הדאקס איבד אתמול 1.65% וירד ל 9188 על רקע מדד מנהלי הרכש ובעיקר המתיחות רוסיה אוקראינה סביר שהדאקס ילך לרמת התחתית החודשית האחרונה ואף נמוך ממנה ויתכן לרמת ה 8600 עד כאן זה רע כמובן - הטוב הוא שאנחנו נחגוג עליו במהלך עולה היום יפתח בבוקר עם נתונים מגרמניה סקר ה IFO על מצב העסקים בגרמניה ב 15:00 מדד מחירי הבתים קייס שילר בארה"ב שהוא נתון משני ב 16:00 מדד אימון הצרכנים ב 18:00 נאום של דארגי כלומר השעות 16:00 ו 18:00 היום הן שעות מפרות איזון לחיוב או לשלילה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1380 עד 1388/90 סביר שהפתיחה תהיה מאוזנת בנטייה לחיובית אני לא יכול לומר שהמדד יחזור עד הפקיעה ל 1400 ...הכל פתוח בעניין הזה אני לא נותן צפי לפקיעה אבל אני כן חושב שכל ירידה שלו לצורך עלייה בחזרה וכבר אתמול הזהרתי כאן מאופציות מרץ שתי נקודות חשובות כרגע מלמטה והן 1370 ו 1340 ואני כרגע בספק אם ניפגוש אחת מהן סקטור הביו : הסקטור חוטף בארה"ב וזה משפיע גם כאן הסיבה היא הערה שאותה התחיל ה FDA לאחת מחברות הביומד שניסחרות שם ...ניסיון לברר מולה כמדומני על השווי בו היא ניסחרת בכל אופן אני חושב ומקווה שגם זה יירגע...יותר מעלה לי חשש זה בשורות לא טובות מקמהד"ע לקראת סוף החודש...ואני מקווה שהיא לא תכזיב יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |