| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 24/3/14 בוקר יום שני 24.3.2014 שבוע הפקיעהאת וול סטריט סקתרי כבר אתמול ואני מעלה שוב: וול סטריט סיימה את השבוע ללא פריצת דרך כלומר ה S&P לא פרץ 1880 ...הוא ראה אותו אתמול ושוב נסוג בחזרה עד לסיום לרמת 1866 וסה"כ ירד אתמול 0.29% כאשר ביומיים חמישי שישי הוא עולה בסה"כ 0.3% מספר נקודות לציון: 1. היעד שלי ל S&P נותר 1940 ורק ירידה מ 1840 תבטל אותו כניראה 2. ה VIX יצא לסייקל עולה נוסף וזה ברור לי כשמש ...השאלה היא התזמון שלו והטריגר יתכן שהוא ידשדש ברמות הנוכחיות שלו פרק זמן מסויים וזה גם לא סותר את הערכת היעד ל S&P שנתתי כי הוא יכול להשתהות במקום ולתת לזה לקרות 3. הבעיות עם רוסיה וחצי האי קרים עדיין ברקע...מתיחות פוליטית כלכלית קיימת בין רוסיה למערב וארה"ב...טוב לשווקים זה בטוח לא ולא ניתן לדעת מה יצא משם 4. האירוע המרכזי השבוע החולף היה נאומה של ילין על רקע ועידת השוק הפתוח תוכנית הרכישות קוצצה בעוד 10 מיליארד וזה בסדר הצפי לריבית הוא שהיא תגדל במהלך 2015 כניראה...זה לא דבר שהשווקים יאהבו שורה תחתונה: לטווח הקצר עיניים פקוחות על רמת ה 1840 ב S&P כאשר המטרה היא פריצה של 1880 בטווח הקצר מדד המעו"ף עלה אתמול 0.66% וסגר על 1392.23 במחזור אופיני ליום ראשון הבוקר התחיל עם נתוני פתיחה לא הכי טובים כאשר הארברטאז הוא שלילי מהותי 0.7% המדד ראה בנמוך 1378.5 ולקראת סוף יום נתן את הפוש שלו בפועל הכבידו המניות הדואליות בשיעור של כ 0.5% בלבד מניות הבנקים דחפו בשיעור של כ 0.35% סקטור התקשורת תרם עוד כ 0.25% כיל + ח"ל תרמו עוד כ 0.2% סקטור הגז תרם עוד כ 0.18% אלביט מערכות + שטראוס + מניות שוליות נוספות במדד תרמו עוד כ 0.15% לסיכום: המדד פתח שלילי עד 1378.5 וציינתי בסקירת הבוקר שהוא עתיד לעבור לחיובי כאשר פניו עדיין ל 1400 + המפתח היה ונישאר אצל מניות הבנקים והם אלה שדחפו את המדד קדימה אפשר לומר שמדד המעו"ף קצת סוליסטי כרגע ביחס למדדים המרכזיים בעולם אבל גם להם נתתי צפי חיובי באופן כללי שום דבר בתנועה של המדד לא מפתיעה ואני כותב כאן כבר מאמצע חודש שפניו לרמות 1400 עד 1440 ההפתעה היחידה אולי היא עצם חציית 1384/5 אתמול...ציפיתי שזה יידחה ביום או במספר ימים...בפרט כשיש פקיעה ברקע אבל מקבל בברכה מדד 75 רשם אתמול תנועה מינורית יותר של כ 0.32% אבל סה"כ אני נישאר עם ההערכה שלי למדד לרמות 1020 מדד הבנקים קרוב לרמת 1340 שאותה הצבתי לו כיעד לטווח הקצר יש לו יעדים נוספים כמובן הבוקר הארביטראז עדיין שלילי אבל הוא פחות ישחק תפקיד חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי סביב 0.2% המבחן היום של הדאקס הוא סביב רמת ה 9400...הדאקס דיי תלוי בגחמות של הרוסים באיזור 10:30 בבוקר יתפרסם מדד מנהלי הרכש בגרמניה שגם הוא צפוי להשפיע היום תפורסם הריבית על ידי קרנית פולג הצפי הוא שהיא לא תשונה...אבל יש גם סימנים שהיא תפחית אותה ברבע אחוז נוספים אולי כן אולי לא ...נחכה להחלטה היום בערב טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1384/5 עד 1397/8 אני מצפה ליום מעורב...כלומר לא יפתיע אותי שהמדד ייסחר ירוק בפתיחה או לאחר מכן כלומר גם אם המדד יפתח חיובי לא יפתיע אותי באם הוא יעבור לשלילי בהמשך נדנדה זה לא משנה את העובדה שפני המדד למעלה לכיוון 1440 ברמת המגמה הפקיעה קרובה - יום חמישי הקרוב ...חייבים להתחשב באילוצים שלה כלומר מי שסוחר באופציות מרץ חייב להבין למשל שקול 1390 במדד 1390 ביום רביעי ואולי אפילו מחר יהיה שווה בין 400 ל 500 ש"ח צריך לדעת לא להסתכן וןלחשוב על הדברים האלה כי זה לא משנה אם המדד הולך ל 1440 חשוב מה תהיה הפקיעה עבור סוחרי מרץ יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |