TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 20/3/14
בוקר יום חמישי 20.3.2014 יום פקיעה שבועית

ועידת השוק הפתוח הסתיימה
המדדים איבדו גובה במהלכה וזה טיבעי ביותר כאשר ה S&P איבד כ 0.6% לרמת 1860
היה אומנם באזז מעל אחוז כלפי מטה אבל חזרו חזרה

שני דברים עיקריים ציינתי אתמול לפני נאומה של ילין:
1. נושא צמצום תוכנית הרכישות - עבר בשלום הצימצום יימשך ולא ציפיתי לאמירה אחרת

2. נושא הריבית - כאן היה הרבה יותר מעומעם לפני וגם אחרי הנאום זה נותר כך
ילין לא חידשה דבר מבחינתי ...התלות של העלאת הריבית ברמת אבטלה של 6.5%
כבר לא מהווה תלות ...כניראה שכשתסתיים תוכנית הרכישות תתחיל העלאת הריבית
אבוי לפדרל ריזרב אם כל תוכניות הרכישות יתבררו כפלופ ...ועל זה תענה הכלכלה
סה"כ אני חושב שהריבית לא תועלה לפני 2015
אבל כל חודש אנחנו צפויים ללחץ דומה סביב ועידת השוק הפתוח השנה

שורה תחתונה:
אני נישאר בעמדה שלי ליעד 1940 עד 2000 ל S&P עד שיוכח לי אחרת
אם לא היתי בדיעה הזו היתי חושש הרבה יותר לפני ועידת השוק הפתוח
ה VIX נותר מאיים והוא עוד יעשה אחלה סייקל למעלה
טווח התנועה לקראת סופ"ש ב S&P הוא 1880 עד 1840
יציאה מהטווח הזה והתבבסות מעל או מתחת יקבעו כיוון
אני נותר אופטימי לטווח הקצר עד שאראה שבירה של רמות 1840 ו 1820


מדד המעו"ף עלה אתמול 0.45% וסיים על רמת 1385/6 במחזור ממוצע
כשהוא קובע בעצם שיא חדש היסטורי במדד
מניות הבנקים סיפקו את התמיכה המשמעותית ביותר של 0.42% לערך למדד
סקטור התקשורת בראשות בזק נתן עוד כ 0.14%
המניות הדואליות סיפקו תמיכה קלה של 0.1%
כיל ואלביט מערכות הכבידו

לסיכום:
יום שניסגר מעל רמת 1382 ועוד בהובלת הבנקים ולמרות הלחצים מועידת השוק הפתוח
עם סגירת המסחר היתי מרוצה
הסבירות שנחצה את רמת ה 1400 עולה וכלל לא משנה לי באם תהיה פתיחה שלילית היום
קודם ניראה היכן פוקע היום המדד את הפקיעה השבועית ואחר כך נעשה הערכות
בעיקרון צפוי יום מסחר תנודתי בפרט עם פתיחת המסחר בוול סטריט ב 15:30

מדד הבנקים נתן אתמול פוש וחצה את רמת ה 1300 בדרכו ל 1340
זה בדיוק מה שרציתי שיקרה לפני פרסום דוחות הבנקים הגדולים
פועלים דיווחה היום את דוחותיה ...דו"ח בסדר ולא יותר מיזה
לאומי ידווחו רק ב 31 לחודש

הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של 0.3%
חוזה S&P שלילי גם הוא בשיעור של 0.2% לערך
הדאקס שמר אתמול על יציבות והוא עדיין מתקשה סביב רמת ה 9300
אני בטוח שהוא יחזור למעלה לכיוון 10000...אבל הטווח הקצר כאן הוא חשוב והוא יכול להוציא סייקל חולשה נוסף לפני כן...חציית ה 9400 היא אמירה חד משמעית כלפי מעלה
וכנ"ל גם סגירה בין 9300 ל 9400 תקרב את העניין

היום במקרו עד שעה 16:00 יפורסמו:
תביעות האבטלה
מכירות בתים יד 2
מדד הייצור פילדלפיה - הנתון הזה מקבל חשיבות גדולה הפעם ...כי הוא יכול לתת אינדיציה לחוזק הכלכלה האמריקאית

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
אני מעדיף לראות את נקודת הפקיעה השבועית קודם לפני שקובעים טווח
ללא פקיעה היתי אומר ירידה מינורית בבוקר עד לרמת 1382 או 1380
לאחר הפקיעה אוציא טווח עדכני - כרגע זה לא רלונטי

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il