TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 18/3/14
בוקר יום שלישי 18.3.2014

על רקע שורה של נתוני מקרו מעורבים סבירים ולא יותר מיזה עלה ה S&P כאחוז
האם פוטנציאל היעד ל S&P נותר מבחינתי 1940 עד 2000? התשובה היא בעיקרון כן
האם אני מרוצה מהמצב העכשוי ? התשובה היא לא למרות העליות של הלילה

יש בעיות עם הרוסים וקרים מול חרם של המערב שאליו הצטרפה יפן

אני גם מזהה שה VIX אומנם נפל בלילה כ 12% אבל מדובר בנפילה מזוייפת לטעמי שמטרידה אותי ...כלומר ה VIX יצא לסבב עליות נוסף וחד
אני לא יכול להצביע על נקודת הזמן המדוייקת אבל זה ניראה לי קרוב

ויש לנו את ועידת השוק הפתוח מחר שכניראה תכתיב את הכיוון לטווח הקצר

שורה תחתונה :
ה S&P נע נכון להיום בין 1840 ל 1880
תנועה לכיוון 1940 אפשרית בהחלט ותשובה נקבל כניראה רק מחר
שבירה של 1840 ובטח של 1820 תבטל את ההערכה הזו וגם זה אפשרי
כלומר הטווח כרגע הוא של 40 נקודות בין 1840 ל 1880 שיציאה ממנו תסמן את הכיוון
היום עומד ה S&P על 1858 ממש באמצע כאשר אני מעריך שהלילה הוא ייסחר מעורב חלק ירוק וחלק אדום ויתנהל בעצבנות היום ומחר לקראת ועידת השוק הפתוח
יש להיות מוכנים גם להתפתחות שלילית לאור הדברים שציינתי לעיל


מדד המעו"ף עלה אתמול 0.24% במחזור נמוך כאשר הוא לא מצליח להתייצב מעל 1378
ראויות לציון הן המניות הדואליות שתמכו את המדד בשיעור של כ 0.45%
מנגד מניות הבנקים לא סיפקו תמיכה מספקת
כאשר לאומי גם קיבלה דחייה בפירסום הדוחות
בזק וכיל הכבידו בשיעור של כמעט 0.2%

לסיכום:
סגירה לא עוצמתית אתמול במדד על 1377 שמשאירה את התמונה פתוחה לקראת מחר
סה"כ המדד נישאר נע בין 1380 ל 1360
התבססות מעל 1382 תיחשב טובה מאוד
ירידה ל 1360 או מתחת תיחשב שבירה של המומנטום החיובי
בלי מניות הבנקים ...צריך מנוע אחר שיעשה הפתעה ויני למעלה מעל לרמה החשובה 1382 שיא כל הזמנים
כל עוד אין לי סיבה אחרת אני נותר אופטימי כברירת מחדל

הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.15%
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי קל לא משמעותי
הדאקס הוסיף בלילה 1.37% ועומד על 9180 כאשר דעתי לגביו ידועה באופן כללי
היום יפורסמו מספר נתונים חשובים:
ב 12:00 - סקר ה ZEW באירופה וגרמניה
ב 14:30 - שטף נתונים מארה"ב מתחום הנדל"ן והבניה
אבל הנתון המרכזי הוא ללא ספק מדד המחירים לצרכן גם הוא ב 14:30

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1370 עד 1382
כמובן ירידה אל 1370 היא כבר אירוע שלילי תוך יומי נקודתי ובודאי במידה וזה מגיע על רקע פתיחה חיובית
מנגד פריצת 1380 היא בדיוק אירוע הופכי
אני נותר אופטימי כברירת מחדל בלבד - יש סיבות לחשוש וזה רשום בראש הסקירה
אני לא שלם מספיק עם התנועה בלילה של וול סטריט
לדעתי ראוי לנצל את היום או מחר לצורך הגנה על תיק גדול לפרק זמן של ימים ספורים עד לסוף השבוע
פוט 1340 או 1350 מספיק בשביל זה ...או פוט 1370 שבועי (ואין בזה המלצה)

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il