TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 9/3/14
בוקר יום ראשון 9.3.2014

דו"ח התעסוקה יצא טוב...אבל הרוסים חזרו לכותרות
דו"ח התעסוקה הצביע על תוספת של 175 אלף משרות וזה מעל לתחזיות והמדדים אכן הגיבו בירוק בוול סטריט
אלא שהמשבר רוסיה אוקריאנה עדיין כניראה לא הסתיים ולא יורד מהכותרות
לכן עד לסיום המסחר ביום שישי חזרו המדדים לאפס בוול סטריט
הדאקס הגיב בירידה על רקע המשבר
שורה תחתונה:
ה S&P עומד היום על 1878 בעצם כמו שעזבנו אותו ביום חמישי
היעד שלו נותר 1940/50


מדד המעו"ף סגר יום חמישי על 1369 בעלייה של 0.27% לאחר יום מעט תנודתית
כאשר בנמוך הוא ראה 1364
מחזור המסחר היה מעט מעל לממוצע לתקופה האחרונה
סה"כ בסיכום שבועי עלה המדד מ 1350 ל 1369
למעט כיל וח"ל אף סקטור או מניה לא נתנו תרומה משמעותית
כיל + ח"ל החזיקו את המדד עם תרומה חיובית של כחצי אחוז 0.5%
הבנקים נישארו נייטרליים ללא השפעה מהותית על המדד
בזק לאחר דוחותיה וההכרזה על דיוידנד הכבידה בשיעור של כ 0.12%

לסיכום:
המדד עומד היום על 1369 וסביר שתתרחש היום נסיגה בגלל השפעה של רוסיה אוקריאה
וגם בגלל הארביטראז הבעייתי
עוצמת הפתיחה תלויה במניות הבנקים וגם בכיל
היעד למדד נותר מעלה ואני מניח שאו היום או בימים הקרובים עוד השבוע המדד יחזור לשיאו

מדד הבנקים ניראה בסה"כ סביר וטוב נכון להיום
ההנחה שלי כרגע שהוא בונה מהלך עולה לקראת 1340

מדד 75 נותר עם יעד 1020 אבל הוא נושק כרגע ליעד הקודם שנקבתי לו 980 ומעט מתקשה בפריצה שלו


הבוקר האריבטראז שלילי 0.72% בעיקר כי המניות המובילות מחקו ביום שישי את העלייה שלהן ביום חמישי
הדאקס רשם ירידה חדה יחסית של כ 2% לחלוטין על רקע המצב רוסיה אוקראינה
אני דיי נעול על זה שהדאקס יחזור מעלה ואף יפרוץ 9800
מבחינה מסויימת זה אולי אפילו טוב שהוא ירד בסוף השבוע כי אז זה מביא למצב שהמומנטום הבא יהיה בשל יותר לפריצה קדימה
נותר לקוות שהמצב ברוסיה יירגע ומהר
מבחינת נתוני המקרו יש השבוע מספר נתונים כשבראשם המכירות הקימעונאיות בארה"ב
אבל יש גם מספר נתוני מת"א כמו התמ"ג מחר ומדד המחירים לצרכן ביום שישי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1362/3 עד 1367/8/9
הפתיחה מן הסתם תהיה שלילית בגלל הארביטראז אבל כל ירידה לצורך עלייה
הבעיה היא כרגע רק הרוסים אוקראינים ...פוטין מזיז את הבורסות
ראינו את זה שבוע שעבר עם יום והיפוכו במדדים המובילים בעולם
הדאקס שירד ביום שישי כ 2% על הרקע הזה אמור מבחינתי לחזור בחזרה ל 9800 ולפרוץ קדימה
עוצמת הפתיחה השלילית היום תלויה כאמור בבנקים
אבל שוב אני אומר שכל ירידה לצורך עלייה גם בטווח הקצר בסבירות גבוהה

מאחר ואני מעריך שכל ירידה לצורך עלייה
אז בפתיחה אפשר לשחרר את הפוטים שלקחתם ולהישאר רק עם צד הלונג
או לשחרר לגמרי הכל עד לטריגר לונג
מחיר קול 1390 יורד כרגע כ 70 ש"ח ביחס למחיר הסגירה שלו ביום חמישי
הפתיחה במדד היא באיזור 1362 עד 1364 לערך כפי ההערכרה בסקירת הבוקר


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il