TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 4/3/14
בוקר יום שלישי 4.3.2014

אני לא קונה את הירידות בעולם בוול סטריט ובדאקס...חזרתי על זה גם אתמול
מבחינתי כל המדדים יחזרו למעלה
כן או לא מתיחות רוסיה אוקראינה...בכלים שאני מאמין בהם המדדים יורדים בצורה מוגבלת על מנת לעלות
"ברבורים שחורים" יש תמיד ועוד לא נולד בן תמותה שיכול לחזות אותם
לכן כל עוד אין כאן "ברבור שחור" אז ההערכה שלי היא נכונה
("ברבור שחור" הוא סוג של אירוע בלתי צפוי כדוגמת מגדלי התאומים ב 2011)
וול סטריט רשמה יום של ירידות אתמול כאשר ה S&P מאבד 0.74% כשהוא סוגר על 1845
סה"כ ההערכה שלי ל 1950 עדיין בתוקף
גם הזינוק ב VIX על רקע האירועים איננו אמין בעיניי
נתוני המקרו אתמול ובראשם מדד ה ISM הציגו קריאות טובות בסה"כ


מדד המעו"ף ניסחר אתמול שלילי מרגע הפתיחה על רקע האירועים
אבל אפשר לומר שהוא הציג בגרות בהתנהלות שלו וגם טרח לסגור כמעט בגבוה היומי 1348
כאשר בנמוך הוא רואה כמעט 1340
מחזור המסחר לא היה חריג
סה"כ איבד המדד אתמול כ 0.24%
אף מניה או סקטור לא רשמו תנועה משמעותית
ראויה לציון רק בזק עם תרומה למדד סביב ה 0.2%

לסיכום:
סה"כ המדד מתחילת השבוע ובעצם מרגע הפקיעה ביום חמישי נימצא בנסיגה מרמת 1354
אבל הוא עושה את זה כמו שצריך ...בצורה מתונה
אם עד אתמול אמרתי שבריזולציה יומית הוא ניראה פחות טוב בעיניי מהריזולוציות הרחבות יותר ...אז היום אני יכול לומר שגם בריזולוציה יומית חל שיפור
כרגע רמות השיא של המדד מסוף שנת 2013 ניראה בר השגה גם בטווח הקצר

מדד הבנקים - על מנת שמדד המעו"ף יקבל פוש אמין וטוב צריכים שזה יבא מהבנקים
עד סוף החודש הם אמורים לדווח דוחות...אני מקווה ומאמין שמניות הבנקים החודש ישכילו לתת את הפוש שלהם
אני מזכיר יעדים למדד הבנקים - 1280 --> 1340 -->1400


הבוקר הארבירטאז איננו משמעותי
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי משמעותי על רקע הידיעות על השגת הכוחות של הרוסים...קשה לחזות את פוטין...מדובר בבן אדם הזוי ולא יציב...לפחות ממה שאני מתרשם לאורך השנים
הדאקס אתמול ביצע צלילה של 3.43% עד 9358
לדעתי הוא יחזור חזרה את כל הדרך ל 9800
הבוקר הריבית באוסטרליה נותרה ללא שינוי
אין נתוני מקרו משמעותיים מצד האמריקאיים
אופקו דיווחה דוחות - קצת מזכירים את דוחות טאואר ...יהיה מעניין לראות את התגובה שלה בחו"ל...לפי מה שאני רואה שם היא אמורה להגיב חיובי אבל ממש ממש לא כדאי לסמוך על זה ...כי אצלם הדברים לא תמיד צפויים
אני טורח לציין אותה בגלל ההשפעה שיש לה על השוק אצלנו

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1344 עד 1356/7
גם 1360 על הפרק
הפתיחה עצמה אמורה להיות חיובית אני מעריך כאשר 1354 על הפרק אבל הפתיחה יכולה להיות מינורית באיזור 1352 או 1354

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il