TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 3/3/14
בוקר יום שני 3.3.2014

מדד המעו"ף אתמול ניסחר גבולי על האפס וסיים על האפס קצת מעל 1350
מניות הבנקים וחלק לא מבוטל ממניות השוק הכבידו על המדד
כנגד האבירטאז החיובי במניות הדואליות
מנגד גם המניות הדואליות עצמן לא סיפקו את מלא הארבירטאז שלהן
כך קיבלנו סגירה מאוזנת ביום שניפתח לכאורה עם נתונים אופטימיים

לסיכום:
הסגירה אתמול היתה אופטימית קלה אבל על האפס
המתיחות הביטחונית ברוסיה אוקראינה נימצאת ברקע ומכניסה למתח את השווקים
אפשר להסתכל על המעו"ף בשלוש ריזוציות
אם אני מסתכל בריזולוציה חודשית שבועית אז המדד ניראה טוב
בריזולוציה יומית הוא לא מבריק
המשמעות היא הבחנה בין הטווחים
כלומר לטווח קצר המגמה היא עדיין לא לונד עוצמתי ויתכן זיגזג ומימושים
גם אם המדד יצליח להגיע לרמות 1370/80 תוך שבוע נניח
לטווח בינוני המגמה היא שוורית ליעדים גבוהים


מדד הבנקים - נע היום בטווח 1220/30 עד 1280 בדשדוש וזה טרום דוחות מניות הבנקים
שאני מניח שעד סוף החודש יפורסמו
בעיקרון לטווח הבינוני אני שוורי על מניות הבנקים
אני חושד שלקראת סוף החודש מניות הבנקים יתנו פוש וזה רק חשד

הבוקר הארביטראז איננו רלונטי
חוזה S&P שלילי כ 0.85% שזה חוזה מכביד ועל רקע המתיחות רוסיה אוקראינה
כרגע השוק הרוסי נימצא בצלילה על רקע האירועים הביטחוניים והאיומים המערביים על סנקציות כלכליות כנגד הרוסים
כל זה ללא ספק משפיע על המצב בחוזים וגם ישפיע עלינו הבוקר
היום יפורסמו קצת נתונים מגרמניה
יהיה נאום של דארגי
ויפורסם בארה"ב מדד ה ISM היצרני
אבל ברור שמעל כל זה מרחפת המתיחות הביטחונים רוסית
על פניו מלחמה עם אוקריאנה אני לא חושב שיש בה משהו שאמור להשפיע כלכלית
הבעיה היא יותר באוירה המתוחה מול מעצמה כמו רוסיה שלך תדע איפה יסתיימו הדברים

אצלנו - שוב עיסקת וודסייד בכותרות
לא ברור אם היא תיחתם בסופו של דבר על רקע כל הבאזז הפוליטי של המיסוי שיש סביב הנושא הזה אצלנו

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1344 עד 1354
סביר שהיום הזה יהיה שלילי עד מעורב
קצת קשה לחזות כיצד יסתיים יום שמושפע ממתיחות ביטחונית
כרגע אני מאמין ומקווה שמדובר במצב שיסתיים בלחץ מערבי
בכל אופן ירידה מרמת 1342/3 תיחשב לתנועה לא טובה שמזמינה עוד ועד 1334

יש לקחת בחשבון שאני שוורי על המדדים בוול סטריט גם אם נקודתית המדדים שם יושפעו מהמצב הביטחוני
כמובן כל זה בהנחה שהמצב הזה הוא מוגבל ונקודתי

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il