| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 27/2/14 בוקר יום חמישי 27.2.2014 יום הפקיעהיום שלישי ברציפות שבו ה S&P מתקשה בחציית 1850 וסוגר מתחת לה חשוב להבין שמדובר ברמה חשובה שמעליה מדובר בץוספת של כ 6% למדד ל 1950 לכן לתת הצהרת כוונות כזו זה מרתיע ויש סוג של הססנות שם אבל נכון להיום אני חושב שזה עניין של זמן לפריצה כזו גם אם תהיה שם נסיגה אחורה של אחוז שניים ברקע אתמול למסחר עמדו מכירות הבתים שהציגו קריאה יפה מאוד אבל זה לא הספיק כדי לתדלק פריצה וכניראה ימתינו לנתוני סוף השבוע ויצברו או לא ביטחון ה VIX קצת מתקן את עצמו כלפי מעלה על רקע הקשיים מול 1850 מדד המעו"ף סגר אתמול סגירה גבוהה על 1349 כשהוא בעצם עולה מ 1336 עלייה של 0.97% במחזור סביר לתקופה ולא גבוה מי שמניע עליות במדד אלה פחות הבנקים לאורך כל הסייקל הנוכחי ויותר המניות הדואליות המניות הדואליות אתמול תרמו כ 0.42% למדד כיל + ח"ל תרמו עוד כ 0.2% מניות הבנקים תרמו כ 0.22% וזה לא הרבה ביחס לכוחם וביום כזה לסיכום: קיבלנו אתמול בעצם את 1350 ...זו רמה שדיברתי עליה כבר שבוע ויותר כרמת יעד להשגה גם במהלך חודש ינואר הרע...זו רמת ביניים כמובן בסייקל הנוכחי אפשר להשיג 1352 ועד 1360 מה שיקרה מעבר לזה תלוי במומנטום מצד חו"ל כפי שרשמתי לעיל לגבי ה S&P מדד 75 סגר אתמול על 961 ....זו הרמה שרציתי וחזרתי ואמרתי שהוא יגיע אליה אבל עדיין המדד יכול וצריך לראות בסייקל הנוכחי גם 980 הבוקר הארביטראז שלילי בשיעור של 0.24% חוזה S&P חיובי בשיעור של 0.25% הדאקס היה חלש אתמול אבל סגר לא משמעותי בנטייה שלו ...הדאקס בעצם מתקשה לקראת רמת ה 9800...שכמו ב S&P שרשמתי לעיל התבססות מעליה זה נותן מהלך משמעותי כלפי מעלה ...אתמול נקבתי 10400 הניקיי ללא תנודה משמעותית אתמול והדברים שרשמתי לגביו תקפים עדיין היום יתפרסמו נתוני תעסוקה מגרמניה ב 15:30 הזמנות מוצרים ברי קיימא בארה"ב וב 17:00 תדבר גנט ילין נגידת הפד מחר יום שישי - יתפרסם התמ"ג + מכירות בתים בארה"ב באירופה יתפרסם מדד המחירים לצרכן טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: זה יום פקיעה וקשה לנקוב טווח מבלי לראות את נקודת הפקיעה עצמה אבל רמות 1360 עד 1352 זה סביר אחרי הפתיחה עוד כחצי שעה אשלח טווח חדש יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |