TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 24/2/14
בוקר יום שני 24.2.2014 שבוע הפקיעה

חוזר על מה שרשמתי אתמול לגבי וול סטריט

וול סטריט ניסחרה בסופ"ש מעורב...כלומר יום חמישי ירוק נחמד 0.6% ב S&P
ויום שישי מעט אדום כ 0.2%
סה"כ בסיכום יומיים עלה ה S&P כ 0.4%
מה שניבחן ומניע את המדדים כרגע זה נתוני המקרו
לאחרונה נתוני המקרו אינם מספיק טובים ...זה יוצר בלבול מסויים גם אצל מקבלי ההחלטות
ההסבר שכרגע תולים בו הוא מזג האויר האחרון
אבל כמו שאמרתי בסוף שנה שעברה נתוני המקרו בעת הזו מקבלים משנה חשיבות לאור תוכנית הצימצום של הפד...לכן הכלכלה ניבחנת ב 7 עיניים

נכון להיום המצב הוא כזה:
מדד הנסאק הצליח לחצות את שיאו האחרון
מדד ה S&P עדיין לא חצה את שיאו האחרון והוא יותר חשוב
כיום עומד ה S&P על 1836 והוא כשל בחציית 1850 והתבססות מעל
אני נוטה להעריך שהוא יצליח לבצע את זה במסגרת הסייקל הנוכחי אבל זו הערכה זהירה
במידה ואכן הוא יצליח אז ניזכה לראות אותו ב 1950

למרות זאת אני חוזר על מה שכבר רשמתי שבוע שעבר - יהיה סייקל יורד נוסף
מתחת לרמות הנוכחיות...לא ברור לי עדיין מתי ומהכין הוא יתחיל


מדד המעו"ף פתח אתמול חיובי בהשפעת מניות הארבירטאז סמוך ל 1329
אבל סגר את היום שלילי מינוס 0.15% סמוך ל 1322 בנמוך היומי שלו
נטו עבודה של מניות הבנקים
לא משנה מה יעשו סקטורים אחרים ללא השפעה חיובית מצד הבנקים או מינימום נייטרליות מצידם אז למדד קשה להתרומם...וזה צודק ובריא
אתמול למעט המניות הדואליות ...20 מניות המדד היו בצד האדום בהובלת הבנקים
ההשפעה של המניות הדואליות היתה בשיעור של 0.32% לערך
מצד שני רק הבנקים לבדם משכו למטה בשיעור של כ 0.25%
זה מה שגרם בעצם לסגירה השלילית שנירשמה אתמול ביחס לפתיחה

לסיכום:
המדד סגר נמוך יומי בין 1321 ל 1322
אני עדיין בדיעה שהסיכוי להשגת 1350 בטווח הקצר הוא גבוה.
אבל מצד שני גם נסיגה ל 1310 היא אפשרית וזה לא משנה את ההערכה הזו
כלומר המדד יכול לרדת ל 1310 ולעלות חזרה לכיין היעד
סגירה מתחת 1310 עלולה ליצור דחייה בהשגת היעד הזה
הכל תלוי במדד הבנקים ובנקודת הבלימה שלו

במדד הבנקים קיימות שלוש רמות משמעותיות
1220
1200
1150/60
מאחת הרמות האלו יצא לדעתי סייקל עולה במדד הבנקים כמו שרק מדד הבנקים יודע לתת
הסבירות היותר גבוהה היא שהמדד יעשה את זה מרמות 1220 או 1200
אנחנו בשלב עוד לא ראינו את דוחות הבנקים אבל זה קרוב

מדד 75 סגר חיובי בנטיה פסימית קלה אבל הוא ממשיך לחתור לעבר 960

הבוקר הארבירטאז פחות רלונטי
חוזה S&P סביב קו האפס לא משמעותי וסביר שוול סטריט הולכת בלילה ליום מעורב מעט שלילי אבל שעשוי גם להתהפך
הכיוון בדאקס ייקבע היום על פי הנתונים מאירופה
היום באיזור השעה 11:00 יפורסם בגרמניה סקר חשוב לכלכלה הגרמנית שגם יעריך אותה חצי שנה קדימה
לאחר מכן יפורסם מדד המחירים לצרכן בגוש האירו
אלה בעצם הנתונים המרכזיים היחידם להיום מחו"ל

אצלנו הנתון המרכזי זה הריבית היום שיפרסם בנק ישראל ב 17:30
היום במרכז ימשיכו הבנקים לקבוע את הטון
אבל מצד שני בזק וכיל שגם להן יש השפעה לא מבוטלת צריכות לשנות מומנטום
בזק סבלה אתמול ממכירה זעירה של אחזקות המדינה בחברה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1316 עד 1324/5
אני מעריך שהמדד ילך לבקר ב 1316 וירידה ממנו תוביל ל 1312 עד 1310
זה בסדר... זה הגיוני וסביר
אבל אני כן אצפה להיפוך בחזרה למעלה מ 1316 או מ 1312 או מ 1310 או סביבן
ואני מקווה שבהובלת הבנקים

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il