TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 23/2/14
בוקר יום ראשון 23.2.2014 שבוע הפקיעה

וול סטריט ניסחרה בסופ"ש מעורב...כלומר יום חמישי ירוק נחמד 0.6% ב S&P
ויום שישי מעט אדום כ 0.2%
סה"כ בסיכום יומיים עלה ה S&P כ 0.4%
מה שניבחן ומניע את המדדים כרגע זה נתוני המקרו
לאחרונה נתוני המקרו אינם מספיק טובים ...זה יוצר בלבול מסויים גם אצל מקבלי ההחלטות
ההסבר שכרגע תולים בו הוא מזג האויר האחרון
אבל כמו שאמרתי בסוף שנה שעברה נתוני המקרו בעת הזו מקבלים משנה חשיבות לאור תוכנית הצימצום של הפד...לכן הכלכלה ניבחנת ב 7 עיניים

נכון להיום המצב הוא כזה:
מדד הנסאק הצליח לחצות את שיאו האחרון
מדד ה S&P עדיין לא חצה את שיאו האחרון והוא יותר חשוב
כיום עומד ה S&P על 1836 והוא כשל בחציית 1850 והתבססות מעל
אני נוטה להעריך שהוא יצליח לבצע את זה במסגרת הסייקל הנוכחי אבל זו הערכה זהירה
במידה ואכן הוא יצליח אז ניזכה לראות אותו ב 1950

למרות זאת אני חוזר על מה שכבר רשמתי שבוע שעבר - יהיה סייקל יורד נוסף
מתחת לרמות הנוכחיות...לא ברור לי עדיין מתי ומהכין הוא יתחיל


מדד המעו"ף סגר חיובי קל ביום חמישי כמעט על האפס וכמעט על 1324
בסיכום שבועי עלה המדד כ 1.12%
יש לציין עובדה פשטוה
מי שהניע את המדד אלו המניות הדואליות + בזק
יש לזה חשיבות - כי מניות הבנקים נילחמות כנגדן וזה לא מצב אידאלי בכלל
ראי הכלכלה זה הבנקים...הה ראוי שמי שיוביל אלה הבנקים
אבל אולי זה טוב שמניות הבנקים שומרות "תחמושת"
ולמרות שיורדות לא גוררות את המדד איתן
המניות הדואליות תרמו ביום חמישי בראשות טבע כ 0.35%
בזק תרמה עוד כ 0.15%
כלומר טבע ובזק לבדן כנגד כמעט כל המדד

לסיכום:
ניכנסים לשבוע הפקיעה כאשר המדד סגר טוב ביום חמישי מבחינתי קרוב ל 1324
לשבוע הפקיעה כידוע חוקים משלו
אם אני צריך לבחון את המצב בניטרול השבוע הזה אז אז אומר שצריך לראות 1350
אבל במסגרת השבוע הזה גם אם יפתח חיובי המדד יכול לסגור אותו שלילי


מדד הבנקים עומד בערך באיזור 1240 כאשר בימים רביעי חמישי הוא מאבד במצטבר כ 1.6% ומכביד על תרומת הדואליות ובזק שהחזיקו את השוק
רמות הבלימה חמדד נימצאות ברות 1230 ו 1220 ואני מקווה שמאחת מהן הוא יסתובב
סה"כ אני חזור על ההערכה שיעדו 1400
דוחות הבנקים יתפרסמו בקרוב

מדד 75 ביצע נסיגה לקראת סוף השבוע אבל סגר סביר ביום חמישי
אני עדיין מצפה לראות אותו ברת 960 לפחות

הבוקר הארביטראז הוא חיובי בהשפעת אופקו בשיעור של 0.63%
זה ארבירטאז טוב ושוב הדואליות מחזיקות את השוק
הדאקס סגר בסדר את השבוע והרמה הבעייתית שלו נימצאת ב 9800
יעד שלו קרוב אמור להיות 10000 ויש לו יעדים נוספים שנדבר עליהם במידה ויהיו רלונטיים לטווח הקצר
הניקיי שוב עלה בסופ"ש וממשיך בחתירה שלו ל 16500 לדעתי
מדובר על מדד מאוד תנודתי ומאוד לא יציב

השבוע יתפרסמו נתוני מקרו אבל ללא נאומים דרמטיים וללא אירועים דרמטיים
במוקד יעמוד התמ"ג האמריקאי ביום שישי כולל האינפלציה
נעדכן על הנתונים מידי יום

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1320 עד 1328
חציית 1328 ו 1330 תוביל להערכתי ל 1334
מתחת נימצאת רמת 1324 שרצוי שלא נרד ממנה ברמה התוך יומית
סה"כ מבכללי המדד מבחינתי אמור לחתור ל 1350
אבל זה שבוע פקיעה - הכל הכל אפשרי בו


שבוע טוב
יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
ריאה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il