| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 20/2/14 בוקר יום חמישי 20.2.2014 יום פקיעה שבועיתוול סטריט ירדה בלילה וה S&P איבד 0.65% מבלי שהצליח להתמודד עם שיאו האחרון הסיבה לירידות בלילה היו פיטפוטים של חברי פד שנאמו וגם חשיפת הפרוטוקולים בשעה מאוחרת יותר כפי שציינתי אתמול מהפרוטוקולים משתקפת תמונה של חוסר תמימות דעים בין חברי הפד חלק חשבו שאפשר ללכת על כל הקופה ולהעלות ריבית כבר בחודשים הקרובים וחלק חשבו הפוך מהם שורה תחתונה - לא שיעלו ריבית בקרוב...אלא שחוסר תמימות הדעים שם משפיע גם על המשקיעים בוול סטריט הם רוצים לדעת שיש מי שמנווט את הספינה ויודע מה הוא אומר לסיכום: מצד ה VIX משקפת תמונה דו צדדית מצד אחד היא אומרת שהירידה של הלילה האחרון היא לא מהלך מהותי יורד נוסף מצד שני יגיע מהלך כזה אבל רוב הסיכויים שלא בשלב הזה כלומר כרגע...ואני אומר את זה בזהירות - אני מעריך שמדובר במהלך יורד מוגבל מדד המעו"ף סגר יפה אתמול מעל 1322 במחזור מסחר עדיין נמוך סה"כ הוסיף המדד בסיכום יום 0.13% העליות האתמול היו לחלוטין נגד מניות הבנקים וזה הדבר הכי מלהיב שיש מי שהחזיק את המדד היו ללא ספק המניות הדואליות + בזק המניות הדואליות תרמו כ 0.38% למדד בזק תרמה עוד 0.14% לערך כלומר ביחד מדובר על תרומה של קצת מעל חצי אחוז למדד מצד שני המדד עלה רק 0.13% ומיזה אפשר להבין שמניות הבנקים היו גורם מפריע לסיכום: סגירה בסדר סה"כ אבל הטווח הקצר יקבע היום אני עדיין חושב שרוב הסיכויים שנלך למעלה בטווח הקצר אבל מוטב לבחון את ההתנהלות היום בין 1310 ל 1322 והיכן תהיה הסגירה בסיכום יום מדד 75 נסוג מהמומנטום שלו אבל עדיין לא השיג את 960 המבוקשת מדד הבנקים ביצע אתמול תנועה שלילית של כאחוז המדד מסרב אומנם לייצר מומנטום אבל אני עדיין בדיעה שיעדו הוא 1400 הבוקר הארביטראז לא משמעותי חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי כ 0.25% כהמשך ישיר למומנטום של אתמול בלילה ה S&P עומד על 1828 כאשר המבחן שלו נימצא ב 1800 בשלב זה אני לא מצפה שהוא ירד מתחת לזה הדאקס למרות וול סטריט סגר אתמול ביציבות על האפס ובנטייה חיובית הניקיי שוב רושם נסיגה כחלק מההתנהגות שלו בשבועות האחרונים היום יהיהו שני נתונים מרכזיים ב 15:30: מדד המחירים לצרכן ומדד הייצור של פילדלפיה מחר: ימשיכו נאומים של חברי הפד + מכירות בתים יש רגישות במדדים בוול סטריט לכל פטפוט של חבר פד טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1310 עד 1324/5 זה יום פקיעה שבועית וקשה לומר היכן יפקעו אבל אני לא מצפה שהמדד ירד מתחת 1310 ולא יעלה מעל 1324 מניות הבנקים לא צפויות לתת תמיכה למדד לפחות לא בפתיחה במידה והפתיחה תהיה במפתיע חיובית על רקע וול סטריט השלילית אז מוטב לחשוד שהמדד ירד ויעבור לשלילי בהמשך במידה והפתיחה במדד תהיה שלילית שזה רוב הסיכויים בעצם אז אני אצפה שבהמשך הוא יעבור לחיובי או יתאזן וזה תלוי בעוצמת הפתיחה פתיחה שלילית באיזור 1310 אני לא אצפה למעבר לחיובי היום אלא רק בהמשך אעדכן על זה בהמשך היום יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |