TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 20/2/14
בוקר יום חמישי 20.2.2014 יום פקיעה שבועית

וול סטריט ירדה בלילה וה S&P איבד 0.65% מבלי שהצליח להתמודד עם שיאו האחרון
הסיבה לירידות בלילה היו פיטפוטים של חברי פד שנאמו
וגם חשיפת הפרוטוקולים בשעה מאוחרת יותר כפי שציינתי אתמול
מהפרוטוקולים משתקפת תמונה של חוסר תמימות דעים בין חברי הפד
חלק חשבו שאפשר ללכת על כל הקופה ולהעלות ריבית כבר בחודשים הקרובים
וחלק חשבו הפוך מהם
שורה תחתונה - לא שיעלו ריבית בקרוב...אלא שחוסר תמימות הדעים שם משפיע גם על המשקיעים בוול סטריט
הם רוצים לדעת שיש מי שמנווט את הספינה ויודע מה הוא אומר

לסיכום:
מצד ה VIX משקפת תמונה דו צדדית
מצד אחד היא אומרת שהירידה של הלילה האחרון היא לא מהלך מהותי יורד נוסף
מצד שני יגיע מהלך כזה אבל רוב הסיכויים שלא בשלב הזה
כלומר כרגע...ואני אומר את זה בזהירות - אני מעריך שמדובר במהלך יורד מוגבל

מדד המעו"ף סגר יפה אתמול מעל 1322 במחזור מסחר עדיין נמוך
סה"כ הוסיף המדד בסיכום יום 0.13%
העליות האתמול היו לחלוטין נגד מניות הבנקים וזה הדבר הכי מלהיב שיש
מי שהחזיק את המדד היו ללא ספק המניות הדואליות + בזק
המניות הדואליות תרמו כ 0.38% למדד
בזק תרמה עוד 0.14% לערך
כלומר ביחד מדובר על תרומה של קצת מעל חצי אחוז למדד
מצד שני המדד עלה רק 0.13% ומיזה אפשר להבין שמניות הבנקים היו גורם מפריע

לסיכום:
סגירה בסדר סה"כ אבל הטווח הקצר יקבע היום
אני עדיין חושב שרוב הסיכויים שנלך למעלה בטווח הקצר
אבל מוטב לבחון את ההתנהלות היום בין 1310 ל 1322 והיכן תהיה הסגירה בסיכום יום

מדד 75 נסוג מהמומנטום שלו אבל עדיין לא השיג את 960 המבוקשת

מדד הבנקים ביצע אתמול תנועה שלילית של כאחוז
המדד מסרב אומנם לייצר מומנטום
אבל אני עדיין בדיעה שיעדו הוא 1400

הבוקר הארביטראז לא משמעותי
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי כ 0.25% כהמשך ישיר למומנטום של אתמול בלילה
ה S&P עומד על 1828 כאשר המבחן שלו נימצא ב 1800
בשלב זה אני לא מצפה שהוא ירד מתחת לזה
הדאקס למרות וול סטריט סגר אתמול ביציבות על האפס ובנטייה חיובית
הניקיי שוב רושם נסיגה כחלק מההתנהגות שלו בשבועות האחרונים
היום יהיהו שני נתונים מרכזיים ב 15:30:
מדד המחירים לצרכן
ומדד הייצור של פילדלפיה
מחר:
ימשיכו נאומים של חברי הפד + מכירות בתים
יש רגישות במדדים בוול סטריט לכל פטפוט של חבר פד

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1310 עד 1324/5
זה יום פקיעה שבועית וקשה לומר היכן יפקעו
אבל אני לא מצפה שהמדד ירד מתחת 1310 ולא יעלה מעל 1324
מניות הבנקים לא צפויות לתת תמיכה למדד לפחות לא בפתיחה
במידה והפתיחה תהיה במפתיע חיובית על רקע וול סטריט השלילית אז מוטב לחשוד שהמדד ירד ויעבור לשלילי בהמשך
במידה והפתיחה במדד תהיה שלילית שזה רוב הסיכויים בעצם אז אני אצפה שבהמשך הוא יעבור לחיובי או יתאזן וזה תלוי בעוצמת הפתיחה
פתיחה שלילית באיזור 1310 אני לא אצפה למעבר לחיובי היום אלא רק בהמשך
אעדכן על זה בהמשך היום

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il