TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 13/2/14
בוקר יום חמישי 13.2.2014 יום פקיעה שבועית

וול סטריט לא ביצעה תנודה משמעותית בלילה באין נתוני מקרו משמעותיים
ה S&P סגר בנטיה שלילית קלה ביותר ועדיין לא חזר לשיאו כמובן
מדד הנסדאק סגר בנטייה חיובית קלה וגם הוא לא חזר לשיאו עדיין
ה VIX ניבלם באופן ראשוני
על פניו המדדים בוול סטריט אמורים לחזור לשיאם בסייקל הנוכחי
כלומר בערך עוד שני אחוז אבל חסר טריגר לזה

מדד המעו"ף מנותק כהרגלו מידי פעם...לא מיישר קו עם העולם
לא רק שהוא לא עלה אתמול בהתאם למדדי העולם אלא הוא סגר על האפס בנטייה שלילית
כאשר עצם הפתיחה עצמה היתה אפרורית מאוד
לא נירשמה תנודה משמעותית באחת ממניות המדד
הדואליות קצת משכו למעלה
הבנקיםן לא היו משמעותיים ...אבל אפשר לומר שעצם זה שהם סגרו חלש על רקע פתיחה בסדר יחסית הוא הגורם המרכזי לדעיכה במדד עד לסיום

לסיכום:
המדד עומד היום על 1309/10 כלומר ללא שינוי ביחס לאתמול
הגלום כבר סגר פסימי בדקות האחרונות כ 3 נקודות מתחת לספוט
הסגירה של אתמול היא סגירה מכוערת בפרט על רקע התנהלות המדדים בעולם
סגירה כזו אומנם היא לא חד משמעית לגבי ההמשך אבל היא מצביע על פסימיות לטווח הקצר ...רק סגירה היום מעל 1316 תשנה את התמונה הזו
הסיכוי לזה ניראה נמוך כרגע


מדד הבנקים הכין את עצמו אתמול לתנועה שלילית בתוך טווח דשדוש רחב בעצם הסגירה שלו...כלומר תנועה שלילית מ 1260 ל 1240

מדד 75 עדיין לא הגיע לשיאו האחרון 960
אתמול הוא סגר פסימי קל בלבד בפרט כאשר רציו מכבידה עליו
טווח התנועה שלו כרגע הוא 920 עד 940
960 ממתינה מלמעלה

הבוקר הארבירטאז לא משמעותי למסחר
חוזה S&P ניסחר שלילי כרגע כ 0.4%
הדאקס סגר אתמול בעליה של 0.95% סגירה אופטימית בסך הכל
המבחן של הניקיי לטווח הקצר נימצא ב 15000 עד 15100 לאחר רצף עליות מרמת ה 14000
היום במוקד בשעה 15:30 המכירות הקימעונאיות הארה"ב
במקביל כרגיל יפורסם נתון תביעות האבטלה השבועי
ב 17:00 דיבורים של ילין שוב
מחר יפורסם מדד המחירים לצרכן בישראל
+ נתוני משנה מארה"ב

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1304 עד 1314
הפתיחה עצמה אמורה להיות סולידית שלילית עד 1304
הגלום עצמו כבר מתמחר את איזור 1306
אם לא יחול שינוי היום והמדד לא יסגור לפחות מעל 1310 אז הטווח הצקר יוגדר כשלילי
כלומר זו התנהלות שמזמינה או מכינה את המדד לרמת 1260
עד אתמול עוד ציפיתי שהמדד יצליח להתרומם לכיוון רמות 1340/50
בפועל ציינתי את רמת 1316 כקריטית לעניין והמדד פשוט לא מצליח לחצות אותה

אז המצב הוא כזה:
מלמטה יש את הרמות הבאות:
1304 --> 1300 --> 1297 --> 1287/8 -- > 1284 --> 1280 עד 1278 -- > 1254 -- > 1220/30
חשוב להבין גם אם המדד מגיע ל 1150 ואף ל 1100 הוא עדיין לא יוגדר כדובי
אם מסתכלים בריזולוציה חודשית אז זו תנועה בסדר והוא מועד לחזור
נכון להיום אני לא חושב בכלל בכיוון של ירידה מ 1254 ולכל היותר רמות 1220/30

כרגע אין עדיין הכרעה בנוגע לטווח הצק רואני עדיין רוצה לראות איך יסגור היום המדד
כי הוא אומנם יכול לפתוח פסימי ...אבל לסגור אופטימי וזה יכול להיות משמעותי

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il